|
אני רוצה להגיע לעיר
כלומר למרכז העיר
אבל אני לא יודע לנסוע באוטובוס
לא נסעתי באוטובוס 25 שנה
אז היו כרטיסיות וכרטיסים
מה יש עכשיו?
איך נוסעים?

את בדיכאון?
איזה יופי!
גם אני!

מה זה ביצי חופש?
הוא שואל.

אכלתי 25 זיתים
נהייתי מטומטם
הלכתי לישון.

אומרים שתיים, נועה!

האם אתה עוסק בפעילות לא חוקית?
אה? |
|
|
מהיום שנכנסתי
לבמה אני לא
מצליחה לישון,יש
לי טראומות ואני
חושבת שאנשים
אדומים באים
ורוצים שאני
אסתכל לתוך
הנחיריים שלהם!
(מתוך "קבוצת
תמיכה לאנשים
שנפגעו מהאיש
האדום שלמעלה") |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.