[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








בית הספר עולה באש! בית הספר עולה באש! סתם... רק חדר המורים
עולה באש! רק חדר המורים עולה באש!





בשנה האחרונה נרשמו יותר מעשרים מקרים של הצתה בזדון, ארבעה
עשר מקרים של השחתת רכוש, מעל חמישים פריצות למקום מגוריהם של
מורים, וכל זה רק בבתי הספר היסודיים. תלמידים ברחבי הארץ
מוצאים בכל יום דרכים חדשות ומאתגרות להתעלל במחנכיהם. בבאר
שבע כלא תלמיד את מורו לתנ"ך במקלט השכונתי, כיוון שלפי טענתו,
הרחיק אותו לפינת הכיתה. כשנשאל התלמיד על מעשהו ענה: "בן
זונה, שילמד מה זה לשבת בשקט בלי לדבר עם אפ'חד!" בראש פינה
פרץ תלמיד לביתה של מורתו לאנגלית לאחר הגשת 'בוק ריפורט'
והכניס לתוכו כלב רוטוויילר זועם, שחונך במיוחד למטרה זו. ביום
למחרת פנה התלמיד אל המורה, העייפה מתלאות הלילה, וטען כי הכלב
אכל לו את שיעורי הבית. שבט צופים בטבריה החליט להקים כתובת אש
גדולה וחגיגית במרכז מגרש החניה של המורים בבית ספרם. בכתובת
היה כתוב באותיות של קידוש לבנה - אם אנחנו צריכים לנסוע
באוטובוס, אין שום סיבה שאתם לא תצטרכו!

המצב נראה עגום גם בקרב הצעירים. באילת כעס ילד בן 5 על הגננת
שלא הסכימה להכין לו פרוסה נוספת עם שוקולד בשעת האוכל, והצמיד
חומר נפץ לחלק הפנימי של ארון הממרחים. בגן חובה אחר, בכפר
סבא, החליף ילד בן 4 בין הספר "פינוקי הולך לגן" לחוברת
"קלאודיה הולכת עד הסוף". כשסירבה הגננת לקרוא קשרו אותה
הילדים לנדנדה בחצר והקריאו לה, תוך כדי הצגת הנעשה בסיפור על
ידי שני מתנדבים מבין הילדים. למרבה ההפתעה הגננת המשיכה לעבוד
בגן, פיתחה קירבה מיוחדת לילדים ובקרוב תיערך ועדת החקירה נגדה
מטעם מערכת החינוך, בגין 'מעשים שאינם הולמים מורה ומחנך
בישראל, ובטח שלא בכפר סבא!'

כשנשאלו לסיבת הכעס על מערכת החינוך, ענו התלמידים שזה הכול
מתחיל מהבית. אם האימא של המורה היתה מסבירה לה שמבחנים זו
מילה גסה, הרבה בעיות היו נפתרות. המורים אינם אשמים, מערכת
החינוך אשמה! מרכזת שכבה לא צריכה לשלם על כך שמנהל בית הספר
דורש ממנה לשמור על סדר ונקיון במסדרונות. הרי לא ניתן לקיים
מפעל חשיש בשירותים, קזינו באולם הספורט ובית זונות בבית
התלמיד וגם לשמור שיהיה נקי. התלמידים היו רוצים לפטור את
המורים והמרכזים וכל אנשי הביניים מעונש, אך הם יודעים כי
ויתור כזה יוביל לאנרכיה ובסופו של דבר למחדל כולל במערכת, ועל
כן הם ממשיכים להכות בברזל בעודו חם ובמורה ללשון במוט ברזל
לוהט.

אחד התלמידים החכמים יותר מסביר - המצב מועיל למדינה. מקרי
האלימות הרבים מעסיקים את צוות בתי החולים, אותם רופאים
ואחיות, אשר מקבלים משכורת כדי להאכיל את משפחותיהם מטיפול
בפצעים וכוויות של קורבנות התלמידים. מכבי האש עובדים שעות
נוספות בשל השריפות הרבות, שנגרמות בעיקר מעישון סמים קלים
בקרבת כמות רבה של נייר טואלט, והם מקבלים תשורה על כך. מצב
האבטלה לא יכול להיות כזה גרוע, מטעים אותו תלמיד, שכן אנחנו
יוצרים ביקוש רב לשוטרים חדשים ברחובות. הצרה האמיתית במדינה
היא השביתות, הוא מוסיף, כיוון שלא ייתכן שנצטרך ללכת לטפל
במורים שלנו מבית לבית כשאפשר לטפל בכולם יחד במקום העבודה.
חסל סדר שביתות! הוא קורא, תנו לתלמידים להגיע לבית הספר!

תנו לתלמידים...
להגיע לבית הספר...







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
צריך להוציא את
הסלוגנים אל
מחוץ לחוק!

(אחת, משחקת
אותה היפית)


תרומה לבמה




בבמה מאז 29/5/07 18:27
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
טרי רוז

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה