[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







רשימת יצירות פואנטה - מונולוג




עמוד קודם >   התחלה >>  
שיר מיסט
/
כמה טוב לי
41
פואנטה
 
מונולוג
לא רבה עם החברה הכי טובה, ולא משקרת כששואלים מה שלומי. כי
בסך הכל, אני בן אדם שנורא קל להסתדר איתו, ולאהוב.
בבמה מאז 18/8/06 0:04 
רע שרון
/
תמיד חשוב לשמור על הסוכריה
42
פואנטה
 
מונולוג
זה קרה ביום שדוד אלפרד מת. אמא ואבא בכו. דני, הבן של אלפרד,
הסתגר בחדר בבית שלנו. אח שלי ואחותי צרחו ומלמלו: "הוא היה
איש טוב", ואני ישבתי שם, ולא הבנתי על מה כל המהומה. הרי אני
תמיד אומר: "החיים הם רק חלק מהמוות".
בבמה מאז 9/8/06 12:20 
תמי-לי יפה
/
בריחה
43
פואנטה
 
מונולוג
אחרי השוט החמישי קמתי והתחלתי לרוץ. לא ידעתי לאן אני רצה,
אבל הרגשתי שאני חייבת לרוץ, חייבת לברוח. כל הנוזלים התהפכו
לי בקיבה, והרגשתי את זרימת האלכוהול בדם שלי. יצאתי מהגן
הציבורי ופניתי שמאלה, לכיוון הרחוב הראשי.
בבמה מאז 4/8/06 16:34 
אנה מארי
/
חגורה
44
פואנטה
 
מונולוג
אני מתלבש. חולצה, כובע, מכנסיים, ולבסוף, החגורה שקיבלתי
אתמול מנאדיה, אחרי שנשבעתי אמונים וקיבלתי את ברכת ראשי
הארגון. אמא ואבא מחבקים אותי ואומרים שהם יתגעגעו, אך צוחקים
שהם יצטרפו אלי בקרוב.
בבמה מאז 1/7/06 21:11 
סופיה האלה
/ Evory & Ivory 45
פואנטה
 
מונולוג
פעם היינו קופים. אני חושבת שזה היה הרבה יותר קל לפעול לפי
אינסטינקט. לאכול כשאתה רעב, לישון כשאתה ישן ולזיין כשאתה
חרמן. כן, באמת נראה הרבה יותר פשוט.
בבמה מאז 30/6/06 5:35 
אור טהור
/
טוב לי להיות רע רע לי להיות טו...
46
פואנטה
 
מונולוג
טוב לי להיות רע, רע לי להיות טוב
אמר הליצן לעצמו אני ליצן וכי למה שיהיה לי טוב הרי כולם
"צוחקים עלי"
כולם "יורדים" לחיי כאשר אני מופיע על "הבמה" וכי למה לי
להמשיך ולהסכים עם כך אין זה מצטייר אם כן היטב בתבונתי...
בבמה מאז 30/5/06 7:58 
מופע האימים
/
אני, עצמי ויורם
47
פואנטה
 
מונולוג
שמעתי שמחפשים אצבע לתוכנית 'פסוקו של יום'...
בבמה מאז 25/5/06 16:57 
אביב דותן
/
ללמוד לחיות
48
פואנטה
 
מונולוג
"במקום לחיות את מה שיש - חיים את מה שהיה יכול להיות". המחשבה
על מה שהיה יכול להיות אילו, מביאה אותנו לתחושות של רחמים
עצמיים, החמצה וגעגוע. געגוע למה שמעולם לא היה, וכנראה גם לא
יהיה.
בבמה מאז 18/5/06 13:32 
הקול הפנימי
/
חג פסח שמח!
49
פואנטה
 
מונולוג
"אין האביב מסמל את בוא פריחת הפרחים, אלא פריחת הפרחים מסמנים
את בוא האביב".
החרות שאנו רעבים לה איננה באה בשל החג, אלא אנו צריכים לחוש
את החירות על מנת שכל יום יהיה יום בו תפסח הדאגה מעל רוחנו,
בו יפסחו הלחץ והטרדה מעל נפשנו.
בבמה מאז 17/5/06 20:42 
דיסקורד ד'מורגן
/
מה לעזאזל קרה כאן?
50
פואנטה
 
מונולוג
הבוקר שאחרי הוא תמיד הכי גרוע...
בבמה מאז 2/5/06 15:10 
רוני ירושלמי
/
בולשיט
51
פואנטה
 
מונולוג
אבל האמת היא שאתה הפסקת להיות שם בשבילי עוד הרבה לפני ופשוט
לא הייתה לך את ההגינות לעשות את זה קודם. אתה חושב שאני לא
רואה, אבל אני יודעת כבר הרבה זמן שמה שקורה אצלי בטוח לא קורה
גם אצלך
בבמה מאז 16/3/06 11:02 
שוגי פמקין
/
מצברוח של בית
52
פואנטה
 
מונולוג
היום התעוררתי עם מצברוח של בית.
זה מן מצברוח נורא בסיסי, נורא כייפי ומתפנק.
בבמה מאז 10/3/06 2:23 
אסף טל
/
מחסום כתיבה
53
פואנטה
 
מונולוג
כי ישנם מחסומים, שאינם נשברים
גם מקילו וחצי חשיש.
בבמה מאז 24/1/06 14:58 
עמוד קודם >   התחלה >>  
ממתי קפיצה במוט
זה מקצוע
אולימפי?!!




פרה
בקרב 10


תרומה לבמה




האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות © 1998-2026 כל הזכויות שמורות לבמה חדשה