|
רשימת יצירות פואנטה - מונולוג |
עמוד קודם >
התחלה >>
שיר מיסט / כמה טוב לי 41פואנטה מונולוג לא רבה עם החברה הכי טובה, ולא משקרת כששואלים מה שלומי. כי
בסך הכל, אני בן אדם שנורא קל להסתדר איתו, ולאהוב. | בבמה מאז 18/8/06 0:04 רע שרון / תמיד חשוב לשמור על הסוכריה 42פואנטה מונולוג זה קרה ביום שדוד אלפרד מת. אמא ואבא בכו. דני, הבן של אלפרד,
הסתגר בחדר בבית שלנו. אח שלי ואחותי צרחו ומלמלו: "הוא היה
איש טוב", ואני ישבתי שם, ולא הבנתי על מה כל המהומה. הרי אני
תמיד אומר: "החיים הם רק חלק מהמוות". | בבמה מאז 9/8/06 12:20 תמי-לי יפה / בריחה 43פואנטה מונולוג אחרי השוט החמישי קמתי והתחלתי לרוץ. לא ידעתי לאן אני רצה,
אבל הרגשתי שאני חייבת לרוץ, חייבת לברוח. כל הנוזלים התהפכו
לי בקיבה, והרגשתי את זרימת האלכוהול בדם שלי. יצאתי מהגן
הציבורי ופניתי שמאלה, לכיוון הרחוב הראשי. | בבמה מאז 4/8/06 16:34 אנה מארי / חגורה 44פואנטה מונולוג אני מתלבש. חולצה, כובע, מכנסיים, ולבסוף, החגורה שקיבלתי
אתמול מנאדיה, אחרי שנשבעתי אמונים וקיבלתי את ברכת ראשי
הארגון. אמא ואבא מחבקים אותי ואומרים שהם יתגעגעו, אך צוחקים
שהם יצטרפו אלי בקרוב. | בבמה מאז 1/7/06 21:11 סופיה האלה / Evory & Ivory 45פואנטה מונולוג פעם היינו קופים. אני חושבת שזה היה הרבה יותר קל לפעול לפי
אינסטינקט. לאכול כשאתה רעב, לישון כשאתה ישן ולזיין כשאתה
חרמן. כן, באמת נראה הרבה יותר פשוט. | בבמה מאז 30/6/06 5:35 אור טהור / טוב לי להיות רע רע לי להיות טו... 46פואנטה מונולוג טוב לי להיות רע, רע לי להיות טוב
אמר הליצן לעצמו אני ליצן וכי למה שיהיה לי טוב הרי כולם
"צוחקים עלי"
כולם "יורדים" לחיי כאשר אני מופיע על "הבמה" וכי למה לי
להמשיך ולהסכים עם כך אין זה מצטייר אם כן היטב בתבונתי... | בבמה מאז 30/5/06 7:58 מופע האימים / אני, עצמי ויורם 47פואנטה מונולוג שמעתי שמחפשים אצבע לתוכנית 'פסוקו של יום'... | בבמה מאז 25/5/06 16:57 אביב דותן / ללמוד לחיות 48פואנטה מונולוג "במקום לחיות את מה שיש - חיים את מה שהיה יכול להיות". המחשבה
על מה שהיה יכול להיות אילו, מביאה אותנו לתחושות של רחמים
עצמיים, החמצה וגעגוע. געגוע למה שמעולם לא היה, וכנראה גם לא
יהיה. | בבמה מאז 18/5/06 13:32 הקול הפנימי / חג פסח שמח! 49פואנטה מונולוג "אין האביב מסמל את בוא פריחת הפרחים, אלא פריחת הפרחים מסמנים
את בוא האביב".
החרות שאנו רעבים לה איננה באה בשל החג, אלא אנו צריכים לחוש
את החירות על מנת שכל יום יהיה יום בו תפסח הדאגה מעל רוחנו,
בו יפסחו הלחץ והטרדה מעל נפשנו. | בבמה מאז 17/5/06 20:42 דיסקורד ד'מורגן / מה לעזאזל קרה כאן? 50פואנטה מונולוג הבוקר שאחרי הוא תמיד הכי גרוע... | בבמה מאז 2/5/06 15:10 רוני ירושלמי / בולשיט 51פואנטה מונולוג אבל האמת היא שאתה הפסקת להיות שם בשבילי עוד הרבה לפני ופשוט
לא הייתה לך את ההגינות לעשות את זה קודם. אתה חושב שאני לא
רואה, אבל אני יודעת כבר הרבה זמן שמה שקורה אצלי בטוח לא קורה
גם אצלך | בבמה מאז 16/3/06 11:02 שוגי פמקין / מצברוח של בית 52פואנטה מונולוג היום התעוררתי עם מצברוח של בית.
זה מן מצברוח נורא בסיסי, נורא כייפי ומתפנק. | בבמה מאז 10/3/06 2:23 אסף טל / מחסום כתיבה 53פואנטה מונולוג כי ישנם מחסומים, שאינם נשברים
גם מקילו וחצי חשיש. | בבמה מאז 24/1/06 14:58
עמוד קודם >
התחלה >>
|
|
ממתי קפיצה במוט
זה מקצוע
אולימפי?!!
פרה
בקרב 10 |
|