אספתי אותו פנימה כשחזרתי אתמול מההפגנה.
החללית שלו התנגשה בעמוד תאורה בכניסה
לבנין שלי, והוא שכב בתוכה מעולף. לא
הייתי לוקחת אותו הביתה, אם לא הייתי גרה
בקומת קרקע. הוא הסריח מאלכוהול.
מיומנו של
אחד...
ביזיון!!
ככה קראו לי
בימים שלהגיד
"אביה האיום"
היה יותר גרוע
מלהגיד "מוות
ליהוה"
אבל אל תיטעו
"מיומנו של
אחד"
זה אני -
האיום,
אביה האיום.
אביה האיום.
ארנב חולה גזזת
יוגרל בין אלו
שיספרו בהצלחה
את מספר הפעמים
שבהם "אביה
האיום" או
איזכור שלו
הופיעו בסלוגן
הנ"ל,
וכפי שאמרתי:
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.