אני נוסע במכונית בליל הקיץ החם, המזגן
מלטף אותי וברדיו מתנגן לו שיר רגוע של
דיוויד בואי כמדומני. אני מרגיש שלווה
ורוגע. כבר הרבה זמן שהמים סוערים בי
מבפנים ואני אפילו לא יודע למה, אבל היום,
ממש ברגע זה אני שליו ונינוח ושלם.
חוזר למקומות נשכחים שלא נגעתי
ג'ו אובניון
/
תודעה