[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה









עוד טוביה, אחרת
צולם במצלמת פוג'י אוטומטית,עיבוד במיקרוסופט פוטו אדיטור ,


עוד טוביה, אחרת




מהו הגורם " המשפיע " על הצופה בדיוקן ( קונקרטי, תצלום, ציור, פסל וכדו'), מה
מעצב את אופן התפיסה של הרגש המוקרן מן היצירה, או את המסר הגלוי והסמוי
המוקרן ממנה?
הנושא התחיל להעסיק אותי דווקא בדיוקנאות של טוביה שהרשה לי " לעשות בהם מה
שאני רוצה" ואני עושה זאת, במידה רבה של אכזריות, כאשר אני משליכה על דיוקנו
את הדרמה שלי. אני מאמינה שהדבר יאפשר לי לטפל בסדרת דיוקנות עצמיים שצילמתי (
פולודוראיד) בהיותי באבל. אני נראית בהם נורא, עם זאת אני זוכרת את ההנאה
שבצילום. גם בתצלומי דורית אני מתקשה לטפל ; אמנם יצרתי עבודות אך כולן נוטות
אל הרומנטי, הטרגי רומנטי. סליחה, טעיתי לא כולן נוגות, בחלקן אירוניות
ואכזריות אך עדיין שומרות על " גבולות הטעם הטוב" . גם בטיפולי בתצלומים של
טוביה אני מתקשה " ללכת עד עד הסוף", חוששת שלא לפגוע ברגשותיו, למרות שנתן לי
" יד חופשית" ( אותה הבעיה מפריעה לי בעבודתי הספרותית).
אשר לתמונה " עוד טוביה אבל אחרת" , יש בה מבט והסתכלות בלא העיניים. בתמונה
הקודמת העיניים " גנבו את ההצגה". אני מבקשת לתהות על המבט ללא עיניים.  


.      







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
למה לאירופאים
יש מלפפונים
יותר גדולים?


תרומה לבמה




בבמה מאז 5/10/04 7:44
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
שולמית דוידוביץ

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה