"מעברים" היא סוג של מסע- התעוררות בשבחה של בועת - מקום, גינה ציבורית ,
בעיבורה של עיר. "מעברים" בזמן ובטכניקות של רישום ישיר, קנאי ועורג
למקדש-מעט של טבע.. העיסוק ברומנטיזציה של המרחב והנוף, מאז ומעולם, נושא
נפוץ מאד, שגאה למשל בתקופה האימפרסיוניסטית. קלוד מונה תיאר , שוב ושוב, את
שושני המים שלו בג'יברני השלווה, עוד לפני שהכרסום האורבני צמח והפך לאוייב
בטון, הבולע וסוגר בלבנים מתועשות- כל חלקה ירוקה סביבו.
מגובה ספסל ובכל הזדמנות, לאורך שעות היממה, אספתי רישומי צבע עזים של הגן
כשאני חוזרת שוב ושוב על ציטוטי אקליפטוסים ופינות של ספסלי אוהבים. רישומי
הקו המשורבטים על גבי גליונות הצבע מעירים את העמימות והנינוחות של
הסיטואציות הבסיסיות. איבחות הצבע החריפות, כמו תוספי הקולאז'ים ועיבודי
המחשב, מוסיפים רמזי עימות אומנותי ותורמים לתחושת ההתמודדות של הישן מול
החדש.
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.