סליחה, פמלה
אני לא מוכן
שתתפשטי פה!
- מתוך: "המדע
הבידיוני הראשון
שלי" | אבן שוקעת
באביב,
מקלי בפינת
הביצה.
האדמו"ר מנסה
כוחו בשירת
הייקו | $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
הדבר הראשון
שעולה לי לראש
כשאומרים "שרי
אריסון".
מרחיבת כימיה. | כשיש לך סלוגן,
אתה לא צריך
כסף.
אה, אופס...
התכוונתי
לזהב...
כלב ים באימרה
אקונומית
ואקולוגית |
ב מה חדש הא? | -אבאש'ך
ערומקו?
-לא, בנאדם.
-טוב, הלו, מה
נהיית לי רגיש
פתאום? אפשר
לחשוב מה
שאלתי!
אפרוח ורוד
ורגיש. | אם ההר לא יבוא
אל מוחמד מוחמד
ישב בבית ויגלוש
בבמה | חלב חדש
במה חדשה |
אם כבר אני משלם
על חיבור לרשת,
אכתוב לי סלוגן
בחינם. | הכבד שלי הוא
דווקא קל | הפמיניזם זה
בעצם שובניזם
מודרני.
הלא מתחכמת | כל הבבלים על
הכלי היהודי בן
שבע הזרתות
שלי!
ישעיהו בן אמוץ
פותח חזית שניה |
עבודה זה לאנשים
שמפחדים להתעמק
בתהיות קיומיות
על העולם.
-מובטלת | רבים שואלים
אותי, ואני
מעדיף שפשוט
יתנו לי כסף
וילכו.
אפרוח ורוד,
במסר לאומה. | אני רוצה
מכונית!
(אפילו רק
בתוכנית) | תגידו, איך אני
מגיע מפה לכיכר? |
אז איך שאני
יושב שם, בחדר
שלי, פתאום אני
שומע קול. אני
מסתכל מהחלון,
לא רואה כלום.
פתאום עוד פעם
הקול הזה. אני
פותח את הדלת
וצועק "מישהו
בבית?" אף אחד
לא עונה. אני
חוזר לחדר. שוב
הקול הזה. אני
מנסה לשמוע
מאיפה הקולות
מגיעים. בסוף
אני מגלה שהם
מהבטן שלי.
(מתוך ספר
הציטוטים
המפוברקים
המפוברק) | "ordinary
people do
fucked up
things when
fucked up
things become
ordinary"
propaghandi | עזבו אתכם, זה
לא שווה את זה.
אחד שגילה את
משמעות החיים. | פעם דרכתי על
דבורה
וזה כאב...
כאב נורא !
פרה
|
שמישהו יסביר לי
מי מכבה את
האורות כל
לילה?
בלונדינית
מבולבלת. | להוסיף סלוגן
לבמה, כמוהו
להוסיף נפט לים
השחור, כמוהו
להוסיף חלב לקפה
מהביל, כמוהו
להמשיך ולדון
בעניניי המוות!
משורר בדימוס | אולי האיש האדום
שבצד הוא בעצם
אישה?
(ביסלי מחפש אחר
האמת). | כדורים נגד
אסטמה!
פרובוקטור. |
האמת היא צילו
של שקר,
והשקר הוא אבן
שאף אחד לא רוצה
להרים | - את לסבית,
נכון?
- לא! מה אתה
מדבר שטויות!
- אני דווקא די
בטוח שאת
לסבית.
- לא אני לא.
- אני לא מאמין
לך, תוכיחי לי,
עכשיו!
צרצר, עוד מתפלא
שאין לו חברה. | בסלוגן אמור
להיות פאנץ
ליין?
כי בשלי אין | סלוגן זה
פיתוח-פוקימון
של טאגליין. |
"מוטב להיות
פחדן חי מאשר
גיבור מת, זה
בדוק"
טרופלדור, העולם
הבא, 2002 | יש גברים
שהשתיקה יפה
להם.
מחסלת הסמול טוק | רגע, הוא לא
באמת שרוף?
לשמואל
איציקוביץ' יש
קליטה מאוחרת. | "הו הו הו...
פרוזה פרוזה
פרוזה - את
אהובה שלי..."
נא לשיר בסגנון
יורם גאון. |
מים חודרים,
שקטים עמוק.
ביג מק. | "
"
הלן קלר.
("אמת בסלוגנים"
בהוצאת בוליביה
ושות') | מה הקטע עם
סלוגנים?
אף פעם לא
הבנתי, אבל תמיד
אני מכריח את
עצמי לכתוב:
"שלום, שמי
מוישה זוכמיר
ואני מנגן על
קסילופון שעשוי
מפקקים של
טושים".
אורי פינק בעוד
יציאה גדולה. | Light a
Candle!!
There is A
Haphsakat
Hashmal !!!!!
עיבוד מקורי
לשרית חדד |
14?? אני שונאת
את המספר הזה...
יש בו שני ר'!
הרוסיה | אתה יודע עם כמה
לקוחות אשתי
תצטרך לשכב
בשביל לשלם את
זה?
מתוך "1001
תירוצים גרועים
לשוטר" | אם יש בעיה
בסלוגן, מישהו
בטוח ימצא אותה
ויצחק עליך.
- שפן קטן מגלה
חוק מרפי אבוד. | הדבר הכי רומנטי
ויפה שאפשר
לעשות זה בעצם
הדבר הכי פשוט
וקל שאםשר לעשות
וזה לומר לאהובך
או לאהובתך "אני
אוהב אותך"
סתם אחד חובל
שאין לו חברה
טייסת שרוצה
חברה נואשות
שתטיס אותו
לרקיע החובלים
השמיני |
ניהיליזם!
פרובוקטור. | אני בטח היחיד
במדינה שבאמת
כותב סלוגנים,
כל השאר הם של
מנהל הבמה, זה
שגם כתב פה את
כל היצירות
אחד שהגיע להארה | ואז יוצא אחד
המהנדסים מתא
השירותים, דופק
על דלת השירותים
שממול ואומר
"כרטיס בבקשה"
מפקד אכזרית
לשעבר, מקלקל
פואנטות בהווה,
והפעם בטכניון | החיים מסריחים.
אחת שסובלת. |
שרון קנטור
לשלטון | 437 סלוגנים
לאישור...
תגידו, כמה זמן
לוקח לאשר
סלוגן
כאן, אצלכם,
בערך ?!
צפיחית בדבש
| סנוב, בנצרת
כבר היית?
ישו. | רואים שאני
סופרת מעולה.
עובדה. אני
מופיעה בקוביות
הצהובות.
אחת שרוצה
שיזכרו אותה. |