הסלוגן הבא אינו
מומלץ לקריאה
מעל גיל 18
ק.לוב סומטינג -
המציגה איננה
רופאה | ראש מסטול הוא
ראש יוצר | "ראיתי אותה
עולה מול קהל/
ידעתי שזה בכלל/
לא קל/ ראיתי
אותה, איך היא
פקששה!"
"עזוב בוא נלך
לבמה חדשה" | יש לי חבר
שקוראים לו
בנימין, אבל אני
קוראת לו שוקי.
(אחת שלא
בטוחה.) |
אם אני אייסד דת
חדשה ושנייה אחר
כך אני אתאבד,
זה ייחשב כרצח
עם?
הבליפ הגדול
מנסה להגיע
להישגים בדרך
הקלה | תמיד תזכרי שאת
ייחודית....
(בדיוק כמו
כולם) | במה חדשה. אם
היא היתה ישנה
אז היו קוראים
לה אחרת | החיים הם כמו
שקית זבל - כמעט
תמיד זורקים לשם
זבל אבל יש גם
הפתעות.
הפסימיסט |
כואב לי הסלוגן
כי הכלב השתין
לי על הרעיון,
ובגלל זה לא
התעוררתי בזמן!
לו יהי, בתירוץ
עלוב לסלוגן עוד
יותר עלוב,
בתוך חיים...
שלא תדעו עד כמה
עלובים!!! | ואז היא אומרת
לי, לא משנה,
תלבש את
המכנסיים בחזרה
-פינקי טראומתי | "למה תמיד
אני?"
הנאנסת הסדרתית | העגל של השכן
טעים יותר
יחזקאל השאקל |
מה זאת אומרת
אין לכם שרימפס
בנוסח
פרובינציאל?
איזו מין מזללה
אתם?!
בלונדה בהלם
במקדונל'ס. | יצר לב החגב
רע מנעוריו
האנציקלופדיה
המדעית לחרגול
הצעיר | אל תתנו לחורף
לבלבל אותכם!
חורף? מה זה
חורף? | יצאתי עם מיץ
פטל
הבליינדייטר
בוידוי
חו-שפני
(הבנתם ?!
ש-שמאלית
ש-ימנית) |
כשנולדים
צורחים
עכשיו מבינים
למה
הדיכאוני משהו
| 'זה שמאשר את
הסלוגנים' ועוד
שני משוגעים
הולכים
ברחוב...
מחדד הלשון | אם אני באמת
עייף, הנחיריים
של האיש האדום
למעלה נראים לי
כמו שדיים.
אפרוח ורוד, ככה
סתם. | כבר שנה שאנחנו
לא מדברים, מאז
שתפסתי אותה על
חם עם סוכן
משחות השיניים.
מילא זיון מהצד,
אבל למה משחות
שיניים?
מה לעשות, ככה
האגו שלי, טוב?! |
ואז כולם מתו
עובדות החיים
בקטע טראגי | אב ישמח לבב
אנוש,
ואם פי שלוש. | אופס עשיתי זאת
שוב.
שמואל
איציקוביץ' מנסה
להימנע מכתיבת
סלוגנים חסרי
משמעות. | מי אמר למה
ולא קיבל כמה?
ציטוט אמיתי
משוק הכרמל
בתל-אביב |
חתול זה נחמד
אבל זה לא תחליף
לחיי מין.
יעקב פופק,
הגיגים על
חתולים. | עליתם עליי
עכשיו רדו | אם כל העולם
כולו גשר צר מאד
וכל העולם במה,
זה מסביר למה
החיים קשים.
ניסיתם פעם
להרים מופע על
במה צרה וארוכה
כשלקהל אין איפה
לשבת???
צרצר. | עד שלא תגמור
מהפה אני לא
מפרסמת עוד
סלוגן. |
לא, זה לא היה
גדול, אבל הוא
הכניס את זה ממש
עמו.... היי
אמא! | מה ההבדל בין
עוגיית שומשום
לזונה?
אי אפשר להכניס
זונה לעוגיית
שומשום.
אביה האיום. | אנחנו לבד.
תמיד לבד.
הכתיבה היא
הביחד של
כולנו.
תרופה ממכרת,
סם לא בשל-בשל
לחיים בעולם
הזה. | אני מפליץ
בכיוונך הכללי
צרפתי אל עבר
הצלבנים (מונטי
פייטון והגביע
הקדוש) |
ועכשיו למשהו
שאני עשיתי
בעצמי!
די.ג'יי. ויטלי
במסיבת חירשים | -אבאש'ך
ערומקו?
-כן.
-טוב, עדיף אבא
שלך מאשר אבא
שלי.
אפרוח ורוד
ואמנון ז'קונט,
בעוד דו שיח לא
רלוונטי להחריד. | כל הערבים
האלה...
ימני.
מהחדשים.
מאוכזב ברק. | מי זה ההוא
ממקודם ולאן הוא
הלך?
שמואל
איציקוביץ' לא
מבין את המשמעות
של כינויים
בסלוגנים. |
רגע, אז הזה
שמאשר את
הסלוגנים בעצם
שולט על הכל,
לא?
שמואל
איציקוביץ'
מתקרב לדבר דמוי
תבונה. | לא תמיד הייתי
אדום...
האיש האדום
בפינה. | הגיע הזמן
להתחיל לשלוח
גוייבות כאות
לחברות.
השזיפה המובטלת. | למה לא מאמצים
חסות בתור חיות
מחמד?
חסה בודדה |
למען האמת, גם
אם הייתי הומו
הייתי שאקל.
שלמנאסר בחיפש
אחר זהות מינית. | מעניין איפה
יותר שווה
בגיהנום או בגן
עדן ?
פייר מגן עדן אף
אחד לא חזר ...
וגיהנום ...
טוב
פה כולם יודעים
איך זה בערך... | צ
סלוגן זה הינו
רכוש צה"ל אתם
מתבקשים להתרחק
מהמקום או לעשות
ריפרש מייד.
צ
רס"ר במיל' חגי
עדני. | צפיחית, כשאמרתי
לך להציע לו
הצעה שאי אפשר
לסרב לה, לא
התכוונתי
שתזמיני אותו על
חשבוננו לסרט!
חרגול המגלה
לאיטו כי
לצפיחית בדבש יש
כמה פערים
בהשכלה באשר
לעסקי המאפיה |
הפקידה שתשחרר
אותי בבקו"ם
לומדת עכשיו
מולדת בכיתה
ו'...
סיכום יומי
העשירי בקורס
חובלים. שיט. | דונט קריי פור
מי, ניו
סטייג'!
נוי-נוי | כשאתה אומר שזה
יקרה "עכשיו",
למה בדיוק אתה
מתכוון?
אלוהים מתרגם,
מזמזם ומזדהה. | סלקום -
עוד 500 מובטלים
נותרו בלי מילים |