בוא אלי, פר !
פר נחמד !
פרה | אין דבר משמח
מלהכנס למסך
הוספת הסלוגנים
ולראות סלוגן
שלך מתנוסס
בצד.
צרצר. | משפט אחרון לפני
המוות:
"שמע ישראל"
זהו, גמרתי. | הקב"ן יצא על 21
וישוב בקרוב |
אני לא מבין את
האתר הזה
אילן רמון מגיע
לחלל ולא מצליח
להפעיל היגיון
פשוט | אם רק במקום
ללמוד תורה הם
היו נכנסים קצת
לכאן, היינו
רואים דברים
זזים במדינה
הזאת... | מוות לכבש הששה
עשר | עומד לי!
פרובוקטור |
מכרתי את בלונדה
בהלם לכמה
מזדיינים שעברו
כאן.
אני בטוח שזה מה
שהיא היתה רוצה
אם היא היתה
בהכרה.
תשמעו, אפרוח
צריך לחיות
ממשהו, לא?
אפרוח ורוד,
מובטל עד מאוד.
(3) | צינור מזגן,
חובה לכל סטלן
(מכור לגראס
מנסה למכור חלקי
מזגן שהוא גנב
בשוק הנרגילות
ביפו.) | סליחה... מוות
לערבים זה
במילעל או
במילרע?
שמאלני שעבר
לימין | אי-אפשר להתייחס
לכל משוגע שנמצא
אי-שם. רק
למשוגעים
החשובים צריך
להתייחס.
אחד בזמן קריאת
העיתון. |
הו הו פאקינג
הו
כולנו עובדים
עבור סנטה ולא
מקבלים גרוש
מונטי פייטון
(באנגלית זה
נשמע יותר טוב) | אדם לא יכול
להיות בשני
מקומות בו
זמנית, אלא אם
הוא ציפור
חבר הפרלמנט
האירי, בויל ראש | אם תרצו- אין,
זו אגדה.
הוועד להקלת
המשבר. | כשאהיה סבא
אושיב את נכדיי
על ברכיי ואספר
להם על ימיי
בבמה חדשה
דמעות נוסטלגיה
ישטפו את לחיי |
"אם אין לחם,
שיאכלו אופיום
להמונים"
מרי מרקס
(מתוך הספר "999
אמרות משולבות"
מאת רמבו 2) | אני סוחב פציעה
בלחמית העין
זוזו לסטרי,
אתלט בהתהוות
ומגלומן בהווה,
מתוודה בפני רבה
הראשי של לודז' | בבון מצוי האוחז
בפלאפון מאחורי
ראשה של אושרת
קוטלר אינו יצור
בזוי, סתמי
ושטחי. הוא יצור
בזוי, סתמי
ושטחי בחיפושו
הנואש אחר 15
הדקות. | אם אתם מאמינים
לאגדות אל
תתפלאו אם
תתעוררו בבוקר
עם צפרדע |
האהבה היא
מחלת-רוח קשה. | -הנה עוד
אחד...
צופה מהצד
בסלוגנים | בני ישראל היו
במדבר 40 שנה.
אני, בפחות מ-15
שנים, הספקתי
להבקיע כבר 190
שערי ליגה.
מתוך "1001
דברים שאלון
מזרחי עוד לא
אמר, אבל סביר
שיאמר אותם
מתישהו" | "כל פעם שאני
רוצה ללחוץ על
'ערוך את
הדפיוצר' אני
לוחץ בטעות על
'הציעו סלוגנים
משלכם' ומשם,
הדרך לכאן ממש
קצרה"
צרצר, מסביר למה
הוא יושב וכותב
סלוגנים כל
היום/לילה. |
אהבה זה הדבר
הכי קסום בעולם
תמשיכו לאהוב עד
יומכם האחרון | לויקטור
הקלפטומן,
אני הבן של דליה
מזור ואין לנו
שום שולחן משיש! | רעיון טוב:
לתת לילד סוכריה
על מקל
רעיון רע:
להריק לילד על
הסוכריה שלו
כשהאבא הביריון
שלו צופה בך
רב חובל מוטס
מחפש נושאים
לסלוגנים | צ'מעי, כל פעם
שאני יוצאת
צודקת, אז הוא
אומר לי 'סתמי
ת'פה, אז אני
סותמת.
שלי יורקת לבאר
שהיא שותה ממנה. |
המכה אחי -
אנוכי מכהו.
אחד מראה חוש
חברות. | היי, אתה שם
שעומד ליד
הלוח!
חרגול למרצה
ששמו אינו ידוע | עופות דורסים-
מי לעזאזל נתן
להם רישיון?!?! | חברים זה דבר
זמני!
יגאל עמיר, בודד
בחברותא! |
נראה לכם ששוה
לבזבז את המקום
על הדף הזה
בגללי??? | חודשו המגעים
לקראת פיוס,
חתירה לפשרה
בסוגיית
נחש/לטאה.
השכן של גיורא | מתי כלבה נורא
נורא פרוותית
ומתולתלת מאבדת
את הגדרתה
והופכת לכבשה?
אחד בעל פודלית
דמוית כבשה | אם גנבתי לך את
החשק לצחוק או
לבכות או לקנות
או לדפוק או
לחיות אני באמת
מצטער.
מההוא שחיפש רק
סטוץ. |
הוכחה שכתיבת
סלוגנים גורמת
לנזק מוחי:
קורה לי פעמים
רבות, וכך גם
לרבים וטובים
אחרים, שאני
יושב בבמה עד
השעות הקטנות של
הלילה (או
הבוקר) וכותב
סלוגנים. כשאני
קם בסביבות שבע
בערב אני מתמתח
ואומר לעצמי
בסיפוק: "וואי -
איזה סלוגנים
טובים כתבתי
אתמול" ואז, אני
פוגש את עצמי
מביט בי מבולבל
מתוך הראי בדיוק
ברגע שאני קולט
שאני לא יכול
לזכור אפילו אחד
מהם!
אזהרה: צרצר
קובע כי כתיבת
סלוגנים גורמת
לנזק מוחי! | "מי המשועמם
שכותב את
הסלוגנים
המטופשים האלה?" | חולם מלא הוא
תנועה מגונה!
חרגול מסביר
מדוע מאייתים
זהר ולא זוהר | איזה מין שם זה
"חדוות הדגדגן"
לתה?!
(ילד שכבר יודע
תוהה מה עבר
לקופירייטרים של
ויסוצקי בראש) |
לא, הרעידות זה
לא האורגזמה
שלך, זה האולם,
הוא מתמוטט.
החבר של שלי
ושלי בחתונה
באולמי ורסאי. | לה לה לה לה לה
שלומית המצורעת
באודישן לנח"ל | לא מכים אדם
שהגורל כבר היכה | כואב לך הראש?
מגיע לך! |
מה רע בזה שאני
מחלטרת
כחשפנית?
למה מה, יש לי
מה להסתיר?
בלונדה בהלם
לייט | בקשר לסלוגן
הקודם:
למה מי אתה? | אבי אמר לי פעם:
"צחק וכל העולם
יצחק
איתך...תבכה
ואני אתן לך
סיבה לבכות יא
ממזר קטן"
-נער בהפרעה (זה
מאטרף) נזכר
בילדות המאושרת
שלו- | שמתי לב שאם
קוראים את במה
חדשה הפוך, יוצא
השדח המב
איזה קטע
חדש חדיש ומחושש |