חתול?
אם מניחים
שהיקום אכן אין
סופי, אז כן. | תבואו
בהמוניכם,
הורים וילדים
תשאירו בבית
הסנדלר המובטל | צייר לי נסיכה
צפרדע קצרת רוח | סלוגן?
זה לא הדבר הזה
שמרססים איתו
בשרותים? |
- "אישתו של
זובין..."
- "איזה זובין,
זובין מהטה?".
- "כן".
- "נו, מה
איתה?".
- "אה... לא
משנה..." | בנעורי הייתי
מזיין דתיות
לאומיות.
הכי אהבתי איך
שהן צועקות
אלוקים כשהן
גומרות.
השם ישמור...
יעקב פופק מספר
זיכרונות נערים. | למה סיפורים
קצרים פה זה רק
רווקים
תל-אביבים
אשכנזים
חילונים
ושמאלנים
שכותבים על
רווקים
תל-אביבים
אשכנזים
חילונים
ושמאלנים?
| הבעיה המרכזית
בבמה חדשה היא
שאני לא מזיין
מספיק... טוב אז
לא בבמה, בי! זה
מה שרציתם
לשמוע?!
טוב לכם?!!!
מרוצים?!??!!
יוסי עמוס חזה,
מחפש בעיות מתחת
לשמיכה. |
הלוואי שכל
כוכבי
הפופ הנוצצים
והרזים יפסיקו
להיאנח ולהזיע
אחד על השני,
ושיעשו פחות
כסף, ויותר
מוסיקה.
איפה האמנים
הסובלים איפה? | אל תסתכל בקנקן
אלא במה שיש
מאחוריו | יקחו מכם את
הפוטושופ שלכם,
את הפילטרים
שלכם.
עם מה תשארו?
תביאו קצת
דמיון.
| if life gives
you lemons,
stuff them in
your bra and
make your boobs
look bigger! |
-אמא!
-מרקו!
-הו, זה טוב!! | היי מישהו שומע
אותי? | "אז אתם אומרים
שהיום הוא בעצם
אתמול בשבילכם,
אבל בשבילי היום
הוא בעצם היום
כי אני לא זוכרת
שאתמול היה
היום, נכון?"
"נכון!"
"אני לא מבינה
את זה..."
הפודלית
הטלויזיונית | אם בורה זה דב,
אז בוריס זה
דובי?
חגלה. |
מישהו יכול
להסביר לי למה
אריק ובנץ עשו
אמבטיה ביחד ?
הברווז | Moo! | אני חייב ללכת
לחרבן, אך לפני
כן אשרבט עוד
סלוגן.
מישהו אובססיבי
לסלוגנים, שמנסה
להימנע מחוקן | הספורט מזיק
לעישון. |
אבי! אבי!
אל תיגע בזה! זה
מלוכלך!
כמעט בלונדינית
ברגע של שיגעון
גדלות | עיון, שפצור
ומחזור הלכו
לים.
אבל קודם הם עשו
שיעורי בית
ועזרו לאמא ואבא
שלהם.
- עוד הברקה
מבית היוצר של
ועדת החינוך
הסמוי באינטרנט. | למה אתם אף פעם
לא מאשרים את מה
שאני כותב?!
תגובת זה שמאשר
את הסלוגנים: כי
הם לא מספיק
טובים | גופך הוא מקדשי
הפרטי!
צעיר מתוסכל |
עשיתי לשלי
הפתעה וגילחתי
לה את הערווה
בצורת הלוגו של
במה חדשה.
החבר של שלי. | עם כל הכבוד, כל
פעיל גרינפיס או
ארגון דומה,
שמנסה להציל את
יערות הגשם.
מנגב יום, יום
את התחת שלו עם
יערות הגשם. אז
שישבו בשקט.
צרצר. | המציאות היא
אשליה הנובעת
מהיעדר אלכוהול
ג'וני ווקר | לא, מתוקים,
הגודל לא קובע.
זה הקוטן שמפריע
לנו. |
חיילים עושים
לפעמים משהו,
חוץ מלשמש כקהל
בתכניות ארוח
ובידור?
הרוסיה שמשתייכת
לסוג השני | מי שאין לו
סלוגן מאושר לא
יגיד לי מה
לעשות, ככה זה
בחיים.
אחד שעושה רק מה
שאנשים עם
סלוגנים מאושרים
אומרים לו. | לדעתי, צריך
להוציא את
הסלוגנים לאור
במהדורה מורחבת,
כדי שלאנשים
יהיה מה לעשות
בשירותים.
אחת שמזהה את
הפוטנציאל האדיר
של הסלוגנים
כתחליף לתשבצים. | ואז , הוא אמר
לי , אתה רק
פונקציה של
פיטריית הזייה. |
עשיתי את זה פעם
בשרותים - איך
להגיד את זה -
היה הרבה פחות
כיף
זה שמשתין
במקלחת | מה הזמינו פה
אמבולנס? אני
עוד חי, לא?
תתבישו!
זקן הבמה החדשה. | שלום, אני סלוגן
שלא הולכים
לפרסם אותו. | יש לי רעיון
גדול לסטרט אפ.
אני אכתוב תוכנה
שממציאה סלוגנים
ואתחרה בבמה
חדשה. |
אדם סיני חכם
אמר פעם: "...אם
תמזוג מים לכוס
המים יהיו הכוס,
אם תמזוג מים
לבקבוק, המים
נהפכים לבקבוק,
אם תמזוג מים
לקנקן המים יהיו
הקנקן, מים
יכולים לזרום,
לעמוד,
להישתנות,
ליפול, להיתרסק
על הסלעים והם
עדיין יהיו מים,
אהיה מים
ידידי." לאדם
הזה קראו ברוס
לי וזו היתה
התורה שלו בקשר
לאומנויות
הלחימה.
אחד שמעריץ את
ברוס לי, לומד
כול מה שהוא
יכול מהסרטים
שלו, מתאמן
באומנויות לחימה
כבר 15 שנים
(ופותח את השנה
ה-16) ורוצה
ללמד את כל באי
במה חדשה פרק או
שניים באומנויות
לחימה | all i know is"
that i don't
know
nothing.."
פילוסוף חסר
ביטחון עצמי
בגיל ההתבגרות | שכל זה דבר
עדין. לא לכל
אחד יש.
המורה למתמטיקה
של אבא | אם יש לי הרבה
זיפים, זה אומר
שאני מזויף??
איש עם שפם |
אם זה נכון
השטות הזו שלכל
אדם יש 15 דקות
של תהילה, רציתי
לדעת כמה זמן
כבר עבר לי עם
הסלוגנים
המטופשים הללו,
והאם בכלל זה
נכלל בספירה
הזו,
ואם כבר אנחנו
בנושא, מי בודק
כמה דקות תהילה
יש לכל אחד?
מה יש מישהו
במשרד הפנים
ש...
לא!,
זה בטח אמ"י או
משהו כזה?
רגע!!!, מישהו
בדק מה קורה עם
חיים יבין?,
שמעון פרס?
צביקה
פיק???!!!
מירי בוהדנה???
שירן פרנקו???
ראובן קרני?
ומה איתי????
שלמה נור, מאמין
בזיכרון הקצר של
הציבור ועוד
יותר של
בחורות.
תוך כדי חיפוש
עצמי של האושר
האין-סופי. | כדאי לי לעשות
ניתוח לשינוי
מין ולהפוך
לאישה?
עזוב, בוא נלך
לבמה חדשה... | אם אתה רוצה
להיות יוצר טוב
תגמור את כל
המרק. אם לא
תגמור את הכל
אתה עוד עלול
להיות כותב
סלוגנים.
אם אוהבת לבנה
הסרבן. | הארי פוטר זה שם
של חנון!
האדמו"ר לא יכול
לחכות לספר
החמישי בסבלנות,
אז הוא סתם
משמיץ. |
הידעתם כי חולדה
יכולה לחיות
יותר זמן ללא
מים מאשר גמל
אלא אם כן
הורגים אותה
קודם?
סמיילי, עכברוש
יוצר. | - אבאש'ך
ערומקו?
- ...
- נו, ישתלם לך
לענות, מחפשים
ניצבים בלחיי
האהבה!
- ...
- אז אבאש'ך
ערומקו?
- ...
- אני אסדר לך
סצינת מיטה עם
מאיה.
אני גם אכניס את
סמדר לכלא.
אני אגרום לרונה
להתלבש כמו
בחורה נורמלית.
קיבינימאט, אתה
חושב שיש לי את
כל היום
בשבילך?!
יאללה, כל
האפרוחים
הוורודים אותו
הדבר.
- מלהק טלנובלות
לא מבין שקיימים
אפרוחים ורודים
עם עקרונות | החיים הם כמו
שדה חשמלי.
תמיד אפשר לדחוף
לתוכם עוד קצת
חומר דיאלקטרי.
מדהים איך שכל
דבר פיזיקלי
ניתן להפוך
להירהור
פילוסופי... | צריך לבדוק גם
את מי שיוצא?
מאבטח בדילמה |