מוכר: "אחי, זה
מערכת בנזונה עם
מנוע וירטואל
ממורי מעודכן
לגמרי, פייג'ינג
מותאם באסמבלי
לשישה מעבדים
שונים, תמיכה
בממורי מפד
פיילז גם מעל
רשת ומדיות
מוזרות אחרות,
ושימוש
באם-אם-יו של
לפחות שלושה מהם
הרבה יותר טוב
מהמתחרים.
"
קונה: "לאמא של
מי אתה קורא
יו?!"
-- מה היה
קורה אם חנונים
היו קונים חלקי
קרנל בשוק
הכרמל. | הבנים הם כמו
הפיצה ,את
מתקשרת אליהם
ובתוך 5 דקות הם
בבית שלך (חמים) | שלי ביקשה שאני
אכנס לה לדף
האחורי.
נו, מה יכלתי
לעשות?
החבר של שלי. | לא, לא, לאאאאא
"דרוש צה"ל חדש" |
סקופ בלעדי!
רוב
האלכוהוליסטים
סובלים משכרות!
אד המתאבד
כאילנה דיין | הידעתם?
המלחין הנודע
יוהן סבסטיאן
באך היה נוהג
להשתמש במשוואות
מתמטיות בכדי
לפתור תרגילים. | אתמול המשיח
הגיע.
צרחתי עליו למה
הוא מאחר כשאני
רעב כל כך,
ובסוף שלחתי
אותו בלי טיפ.
במבט לאחור,
אולי לא הייתי
צריך להחמיר
איתו.
מה הוא אשם
שהחמור שלו לא
סוחב בעליות?
אפרוח ורוד,
היכונו לביאתו. | גם אם נצחת
במירוץ העכברים
אתה עדיין עכבר. |
כן, יש לי איבר
דק, וזאת לא
בושה, אין זה
אומר שאני
נמושה, ושאת
תישארי הלילה
לבושה
האשדודי הזועם
ברגע של מירמור | לבמה החדשה
היקרה שלום:
יש איש אדום
שצורח עלי
למעלה, רק עכשיו
שמתי לב.
תגידו לו
להפסיק.
בתודה
השומר | הדרך לליבו של
גבר עוברת דרך
קיבתו
שיעור אנטומיה
באקדמיה לרוצחים | אתמול, הסלוגן
שלי הלך לאיבוד
אז חשבתי
וחשבתי- מה
הייתי עושה אם
הייתי סלוגן
אבוד?
אז חיפשתי בין
כל הדפים
הקדמיים בבמה
חדשה...
אבל עדיין לא
מצאתי את הסלוגן
שלי?
אולי מישהו הפך
אותו ללחם?
למה אף אחד לא
סיפר לי שיש גם
דף אחורי?
אחת מבולבלת |
מה הסיפור?
אריס סאן ובנו
סוחטים כספים
מהאחים גרים | מי שלא משוגע
הוא לא נורמלי | לחמותי,
לעולם לא אשכח
את יום הולדתך
(חוץ מאת יום
הולדתך החמישים
בו השתכרתי
ודפקתי את הכלב
שלכם) | אתם יודעים
שאתמול הצלחתי
למנוע אונס??
התאפקתי! |
אני שונא כל מי
שמזיין יותר
ממני, שזה אומר
את כולם, כולל
האפיפיור.
חרגול | תגידו, כמה זמן
יש את
ה"פילטר"?
זאב זאב, תוהה
מה היה פה לפני
שהוא נולד, ואיך
לעזאזל זה הסתדר
עם האגו של
הדמויות
הפיקטיביות. | יוסטון, יש לנו
בעייה !! | מה קורה אח שלי,
הכל טוב?
אלוהים לרב
עובדיה בשיחת
חולין יומיומית |
- אם היית
יכולה להעביר
לילה עם כל אחד
מההיסטוריה, במי
היית בוחרת?
"בטרומפלדור".
- למה?
"שמעת את הפתגם,
אם אתה לא יודע
לעבוד עם
הידיים, עדיף
שלא יהיו לך
בכלל?".
- אז קחי מישהו
שיודע לעבוד עם
הידיים.
"טוב, אז הלן
קלר".
(מתוך הראיון
החושפני והבלעדי
עם איזה אחת.
בקרוב). | -במה חרשה !
חרשו ?
-נייט
-יש לכה קרתיז
מוא-דון ? | אם אין אני לי
מי לי?
אולי גילי?
נילי?
צילי?
נילי?
ניסן בחיפוש | לא, ברצינות...
מישהו עשה את זה
כבר? |
שלום, אפשר לקבל
סלוגן בשקל
תשעים?
(המוצון אוכל
יותר מדי
במקדונלד'ס) | היי בובה, רוצה
לשנס איתי
מותניים?
חרגול בדרך
יעילה להפליא
לחטוף מכות | אני מאד מצטער
על מילים
מסויימות
שאמרתי
אך יותר מכך
אני
מצטער על מילים
מסויימות שלא
אמרתי. | שלי מאוד מתרגשת
בכל פעם שהיא
מוצצת, אז עשיתי
לה הפסקה של
יומיים, סתם,
בשביל להרגיז
אותה.
החבר של שלי. |
הצבעים של הבמה
זה כמו הצבעים
של דגל ישראל,
רק בכתום
ושחור.
תרנגולת | מפולת!
פרובוקטור. | בשנייה שעזאם
עזאם משתחרר הוא
ישר יעשה מזה
כסף!
בטוח!
אני כבר רואה את
זה,
הוא מגיע
לג'ונגה ג'ונגה,
לועס מסטיק בנג
בנג, עם סומסום,
וקוקסקוס,
אוכל ביגל ביגל
ושותה קולה
קולה.
ערד עזמוביץ,
מריר על זה שהוא
לא מצליח
להתפרנס ממקום
מושבו! | הזיכרון הטרי
הראשון שלי הוא
קולות חזקים של
אסלה. |
הספר האהוב
עליי?
איזו שאלה,
"הקיץ של אביה
האיום"
אביה האיום עונה
לשאלות מעריצים. | מרטין לותר
הקינג! | אז מה אם עברתי
לניו יורק ואני
עדיין בודקת כל
חמש דקות אם כבר
פרסמו בבמה חדשה
את הסלוגן שלי?
קוראים לזה
ציונות! | אלוורה זה השחור
החדש |
צא לי מהתחת!
בוליביה אל
הקקי. | לאכול ריבה
בכפית זה
משמין...
ומה אם אני אוכל
אותה עם הידיים? | OUT FOR LUNCH -
THINK IT OVER
שלט על חלון של
יועץ נישואים | אם למשל, את
נכנסת לשירותים,
ואז נכנסת מישהי
אחרייך ומשתינה,
ואז, באופן
היפותטי את
מפליצה, אבל
באופן היפותטי
כן, כי הרי בנות
לא מפליצות, ואז
נגיד היא שומעת
את זה ומפליצה
גם;
האם זה אומר
שחלקנו רגע
אינטימי? האם זה
יהיה במקום
להגיד לה
לבריאות??
ואל תענו לי
אפילו. |
איזה באסה...
חסה | לפני כמה ימים
הבטחתי שאם
הסלוגן הזה
יפורסם אני יעשה
לעורך איזו טובה
שהוא רוצה...
ואומרים שאני לא
מצליחה בזכות
עצמי | אין כזה דבר
קנדים!
כל האנשים שחיים
בקנדה הם סוכנים
של הממשלה
האמריקאית!
(מומחה
לקונספירציות) | אם אמא אדמה אז
אבא שמיים?
ואם אבא שמיים
אז הם
מזדיינים?
ואם הם מזדיינים
אז אמא אדמה
נכנסת להריון?
-כן.
אז ככה נוצרים
הרי געש!
רגע, אולי זה
הפוך? |
יש בית בושת
שקרוי על שמי.
ע. הלל. | רק שתדעו שאת
הסלוגנים
היפים ביותר שלי
אני שומרת
לעצמי.
שומרת עליהם
מתחת למיטה
שיעשו לי חלומות
נעימים
ושנונים.
בוליביה. | בשביל מה זה
טוב?
ק. מרכוס, תוהה
לגביי הסלוגן
הזה, ובכלל. | אוננות היא לא
אמצעי - היא
מטרה.
אביה האיום. |