[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







הדף האחורי

נקמת הסלוגנים

למה כולם מקבלים
תגובות מהמערכת
ומזה שמאשר את
הסלוגנים, ורק
אני לא?



האדמו"ר מרגיש
מקופח.

תגובת מערכת:
אנחנו לא
מתעסקים עם
צדיקים. שההוא
לא יכעס
לשרוף את
הנאצים!!


-היטלר
1 באפריל
בראד פיט? הייתי
עושה לו טובה.




בוליביה.
אני לא חוגג ימי
הולדת!
לא של עצמי בכל
אופן!
כי לדעתי יום
ההולדת שלך זה
יום הזיכרון שלך
בעודך בחיים!
זה מדכא לחגוג
את זה פעם
בשנה!
וגם קצת
יומרני!
יופי!
עברה עוד שנה!
לא חוכמה
גדולה!
לדעתי ימי הולדת
חייבים לחגוג
פעם בעשרים וחמש
שנה!
וגם זה יותר
מדיי!



פרופ' ירמיהו בן
יהודה, שונא
תאריכים מיוחדים
חוגג יומולדת.
-איך קוראים
לך?

-אה...טוב,
אה...תראה...

-נו, אתה יכול
להגיד. אל
תתבייש בגללי.

-יהושפט.

-נעים מאוד,
ששבצאר.




קטעים נבחרים
מהספר ההסטורי-

"שיחות על
הפיגומים של
מגדל בבל"
בהוצאת גחלילית
את הספר הבא שלי
ניתן להשיג
בתחנות דלק
מובחרות
ושירותים
המורשים!

-סופר סמטא
מאז שנולדתי אני
לומד, למה
לעזאזל שאני
ארצה להתגייס
לקרבי ולמות
לפני שהתחלתי?


טיפש.
ביום שלישי
שעבר,
עברתי ליד סניף
של קפולסקי.
פתאום בא לי
גלידה ספישל.
זוכר גלידה
ספישל?
אז נכנסתי
והזמנתי, ולא
היה.
אז אכלתי איזה
מרק יפאני עם
חתיכות של דג
מת צפות בפנים.


יעקב פופק,
זיכרונות.
החיים הם כמו
שטיח. לפעמים
חתול עובר ומקיא
עליהם.

אשכנזי שעיר לא
מאכיל יותר את
החתול שלו
בפלאפל.
בקשר לסלוגן
מקודם:
אני כבר לא עובד
שם
אאאתתת
הההסססלללוווגגןן
ההבבבאאא
ננייתתתןןן
לללקקקררוואאא
רררקקק
בבבעעזזזרררתת
ממששקקקפפייים
תתלללתתת
ממייממדדיייםםם
אם תמשיכי ככה
לזלזל בכישורים
שלי אני אעזוב.
באמת!
אפשר עוד שורה?

שירה נרגנת לפני
הלן ספיבק בחדר
המיטות הבורגני
שלה, ומתנדנדת
על מיטת המים
לקה ורודה זה מה
זה פאסה!



המדריך לכונפה
מתחילה, עמ' 211
אני מכירה את
החפרפרת.
הוא שכן שלי.




חולדה לסבית
בוקר טוב רחל.
הגיעו התוצאות
של הבדיקות שלך.

מעניין, זה
בדיוק המזל
האסטרולוגי שלי.













מתוך ספרו של
ד"ר אפרוח ורוד,
"כיצד לבשר
לפציינטים
בעדינות רבה ככל
האפשר שיש להם
סרטן"
פוסט-אוטודיסיפלינריות
היא סוג של
דיסוננס
קוגניטיבי, לא?


מה זה המבט הזה?
זה אתם שלא
יודעים!



המרבב המאיים
בדיסוננס.
כשאתם אומרים
"שלח לחמך" למה
אתם מתכוונים?
לשלוח את הלחם
שלנו או לשלוח
לחמנו, אבא של
הכלה? כי זה ממש
לא בסדר, את
מטעים פה ציבור
שלם של אנשים!

שטולבך
בדיסלקציה.
לא כל סלוגן
חייב שיהיה בו
איזה אידיוט
שקרה לו משהו.
במה חדשה.
משפט אחרון לפני
המוות:

"מה שלא הורג
אותך מ- טוב,
לא משנה..."

זהו, גמרתי.
אמש הצעתי
לאמנון ז'קונט
ידידי לשחק באמא
ומרקו.


לצורך העניין
אמנון גילם את
דמותה של אמא
ואנוכי את דמותו
של מרקו.

במסגרת תפקידו
נסע אמנון
לארגנטינה, ואני
הלכתי לאכול
צ'יזבורגר.

האמת, דווקא
נחמד שיש קצת
שקט ממנו מדי
פעם.

אפרוח ורוד,
ומי אתם
שתתווכחו.
בקשר לסלוגן
מקודם:
אתם צריכים
להסתכל מעבר
למילים כדי
להבין אותו
-"הזין שלך טעים
כמו סוכריה"
- "הפה שלך חם
כמו מיקרו."

המזדיינים מכחול
לבן כחול עושים
קטעים.
אם גבר הולך
לאיבוד דרך
מרפסת, איך
מוצאים אותו?

שמואל
איציקוביץ' נותר
ללא מענה.
"והאוסקר הולך
לגרפומן
הסלוגנים"


מתוך חלום של
גרפומן הסלוגנים
היי רק הולכים
להשתין ותופסים
לי את המקום?!






האיש הכחול שהיה
אמור להיות כאן
הקדוש ברוך
הוא,

אתה בא שש בש?
"עוף גוזל,
תתפלל אל
השמים.."





אריק אינשטיין,
הופך את השיר
ליותר אטרקטיבי.
טוב טוב
פעם אחרונה שאני
הופך את החבית
מים לחבית
טוברוג



ישו בשנות ה2000
אולי תפסיקו
לצלצל ולהגיד
"חג שמח!"
זה אולי חג, אבל
הוא לא שמח!


הפודלית, מה?
אולי יסכימו
לנקד לי את השם
במשרד הפנים



צפיחית בדבש
שוקלת חיריק
ושווא
אם כל העולם על
הכתפיים של
אטלס, אז על מה
הוא עומד?
מאז ניוטון, כל
התפוחים חייבים
לציית לחוק.





תפוח ברגע
נוסטלגי.
נגעתי בעצמי.

שלמנאסר התאבד.
אין לי סלוגן
מתוחכם לכתוב
לכם,פשוט סתם
רציתי לכם לשלוח
משהו
"האו האו!"
"האו האו!"
"גם אני כלב!"



זה מהבדיחה.
If you don't
read the
newspapers you
are uninformed.
If you do read
the newspapers
you are
misinformed.

Mark Twain
אח, ההוא ממקודם
לא מפחיד אותי.
אם הוא כל-כך
היה רוצה להרביץ
לי, אז הוא היה
נשאר פה, ולא
הולך, נכון?

שמואל
איציקוביץ'.
אם בא לי מוזיקה
טובה רק רדיו
במה נכנס לי
לנשמה

שירה בקמפיין
מופלא לרדיו
במה. אם הייתם
רואים את
הפרסומת היה
ניתן לראות לידה
את מיכלי
בביקיני עושה
פרצופים
אורגזמתיים
למצלמה
טוב ציפור אחת
ביד משתיים על
הראש.
אני טקסט
פוליטי?
אם יש לי מצית
שכתוב עליה
"מלבורו" אז
אני
חייב לעשן
מלבורו?
ואם אני חיי
במלבורן
גם אז אני
חייב?


טמבל והפעם
ממש טמבל
שימי תבורי
לשלטון!




שימי תבורי
"יאהו, וואלה,
גוגל ? "

האדם הקדמון
(הומו ספיבק אלא
מה) מתייעץ עם
שממית לגבי שם
לממותה שלו.
החיים הם המפלט
של כל מי שלא
יכול להתמודד עם
הסמים!





סרן בנימין
גלעד, מצטט
מכשרים, סטלנים
ומתים ממנו!
עשר מכות אכה
בכם!
אמר אלוהים
למצרים.
ואני, בינתיים
יש לי רק
שתיים-שלוש,
הרביעית בדרך.

חתול מכה
שנית-שלישית
די, כבר שלחתי
איזה 10 סל-
וגנים. גיברת,
תתקדמי אחורה
באוטובוס.

(יש עוד מקום
שמתקדמים בו
אחורה? אולי בדף
שלכם.
ובארץ שלנו.
ובפרסומת ההיא
עם האישה
המבוגרת
במבטא.)


ת. ריסים
מסבון באת,
לסבון תשוב.

אדולף
גבר שר אצלי
באמבטיה. הוא
שר, ואני
מזייפת.
""
עם פילטר
לכל חתול יש ריח
של חתול ולכל
כלב יש ריח של
כלב.


תרומה לבמה




האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות © 1998-2026 כל הזכויות שמורות לבמה חדשה