[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







הדף האחורי

נקמת הסלוגנים

אתם כולכם סתם
טיפשים...



-הטיפשה הראשית.
אני מוכן לשים
100 שקל שלא
יפרסמו את
הסלוגן הזה.
הנה, כדי להבטיח
את זה אני אקלל
בגסות:
שרמוטה
מסריח
אמא שלך זונה
אבא שלך זונה
אתה זונה
התוכי שלך זונה
בן כוס
אבא שלך כוס
נקבה מיוחמת
שלשול מהלך
פצצת חרא
גרון עקום
ראש גיבנת
כינים בגבות
בן שרמוטה
בן קיפוד
אוזני קיפי
נעלי קיפי
ראש קיפי
גוף קיפי
קקי פיפי
קבב רומני
פנטיום 3
שחקן שחמט
שחקן דמקה
שחקן תיאטרון
מניאק
מכוער
מטומטם
מגעיל
מרתיע
מתעתע
מבחיל
מעיק
מציק
מפוחית
מרטיני
מנומש
מבואש
מבויש
מבויית
כלב
בן כלב
בן כלבה
שורשי כלבים
שורשים כהים
עיני פוחלץ
זיון פרוס
כוס פרוץ
פרוצת לחם
מטען חורג
יום טוב
פרצוף תחת
פרצוף עכוז
פרצוף ישבן
פרצוף טוסיק
פני תחת
פני עכוז
פני ישבן
פני טוסיק
שיער הערווה
כביש הערבה
קסדה של בולבול
מרחיב אופקים
מפחיד שחפים
דחליל פומפון
כפתור ופרח
דובים ויער
ראש הגנב
בוער הכובע
קופת חזיר

טוב נו... רק 10
שקל
"אני לא
ממורמר!! אני
סתם אוהב
בננות..."
שמואל
איציקוביץ' ביום
חלש.
לו הייתי פיראט





זה היה גזעי
יש אנשים, לא
מבינים מה
אומרים להם
אין.
אין. נגמר. היה
אך עכשיו אין.
אם היית בא יום
שני היה אבל אז
לקחו ועכשיו
אין.
אתה יכול לקחת
משהו אחר אם אתה
רוצה אבל זה
מסויים אין.
מה רוצים שאני
אעשה?





תשאלו את רותי
מהום סנטר
מה אתם משחקים
מופתעים?!!
לא ראיתם אף פעם
סלוגן?






להב בן-לאדן,
שונא צבועים,
וחבר אמ"י
שלום
אני יואב בן 14
וחצי
אין לי רשיון
ואין לי נסיון ,

אבל יש לי
שוקו!?!?
אה... אה...
במה חדשה...
אה... אני
גומרת!




המרגלת שאהבה
אותי
מי ייתן
ובגלגול הבא
יהיו לך בעיות
בעיכול לקטוז!


פרובוקטור.
זה שיש לי שם
מפגר לא שולל
ממני את השנינות
לחלוטין

-פינקי בהתכחשות
חוזרת
שלמה המלך!

פרובוקטור.
תפסיקו לקרוא לי
מקינטוש!







צ. מק
אבל אם היא רואה
סוכרזית...
מתחילה להשמיע
קולות נמוכים
מעומק הגרון,
להזיל ריר,
להעלות אדים,
להכות בסלע,
לחבוט את ראשה
וראשים אחרים
ברצפה, להעלות
באוב את עצמה
ולקלל
באצטקית...


חרגול על צפיחית
בדבש ורתיעתה
ממתיקים
מלאכותיים
אני הבתולה
הקדושה,
אני הבתולה
הקדושה,
אני הבתולה
הקדושה,
האם אתה שומע
אותי?
אינך סובל
יותר,
אינך סובל,
אינך,
עבור.


לא בתולה,
בפרשנות של
וולך.
זה הסלוגן
האחרון שלי
איתכם, כי
בסלוגן הבא אני
ארדם, אז תזכרו
שהבטחתם לא
לבכות, כי
השמיים גדולים
והדף אחורי.
אבל זה עושה לי
צמרמורת!






קומיצה לא מבין
למה תמיד בחלה
מתוקה דוחפים
צימוקים.
מי ייתן
ובגלגול הבא
יהיה לך אף גדול
כמו זה שהיה
לסוקרטס!


פרובוקטור.
"מה קרה
לקודמים?"





אלוהים בתגובה
לחזרתו של משה
האם נקודה
היא כוכבית עם
ג'ל?


מפי סולמית
מודאגת
אם לא היו
סוחבים לי את
ההליכון כבר
הייתי מראה לכם
מה זה במה חדשה
בין שתיים
לארבע!


זקן הבמה החדשה
נמוך. יותר
נמוך. עוד יותר
נמוך. הכי נמוך.
ועוד קצת.

הננס הסדרתי
באיזה תדר משדר
רדיו במה ?

בלונדינית (לא
כל כך חכמה)
צונאמי, מאמי?

לא. רעידת
הבמה.
9 בסולם רימר.




כתבתי על
הצונאמי ראשון
"תנו להם
רובים!"







האגודה למלחמה
והנה התמונה
מהפעם הזאת
שנבלעתי על ידי
דרקון אדום
ולקחו לי 20
זריקות עד
שחזרתי לחיים.

הדמות של שמואל
איציקוביץ'
ב"מבוכים
ודרקונים"
מהדורה שלישית
מעלה זכרונות
מהמהדורה
הקודמת.
השונא והמקנא על
ראש יבער
הגיהנום



בימאיסט במשבר
לך אל הנמלה
עצל
ראה דרכיה תבהל
מעניין, יש פה
ריח של קיץ.
נדמה לי שהגיע
הזמן לעבור
לקמצ'טקה.



המקום הכי גרוע
לקנח בו אף
סתום
זה בבית שימוש
בשעת חירבון
תאמינו לי

ההיפראקטיבית
פסיבית
ירקות מוקפצים,
זה כשר?

תאילנדית מנסה
להתגייר, אבל לא
באמת.
רכוש לך
סלוגונומט, יוצר
סלוגנים אוטומטי
ללא מגע יד אדם

(עפ"י פטנט של
פלאפל מושיקו)
אני מתאר לעצמי
שהיה מאוד קשה
לחיות בגטו, בלי
כדורגל כל שבת.



מתוך "1001
משפטים שאלון
מזרחי עוד לא
אמר, אבל סביר
שיאמר אותם
מתישהו"
לזאתי שכתבה את
הסלוגן הקודם -
דעי לך שאני
מה-זה מזדהה!!
בוריס ילצין אמר
לי פעם שיש לי
שם יפה. ואז הוא
תקע גרעפס. שמע,
זה נכון. רוסים
באמת מסריחים.

בוריס (אני לא
רוסי, אני
אוקראיני)
איך מכניסים
שלושה מיאו לתוך
האו אחד בלי
שהזנב יצא
החוצה?




חתול מכה שנית
אלף כבאים לא
יצליחו לכבות
אותי!
להכניס אותי
למיטה, אולי.
יתרון מספר 3
בלהיות תיש:
אפשר לכתוב
יתרונות בלהיות
תיש.



בעצם גם אם אתה
לא תיש אפשר
לכתוב יתרונות
בלהיות תיש. אבל
זה לא ממקור
ראשון.




תיש שיכור
לפני הרבה הרבה
שנים היו בארץ
יוונים הם לא
אכלו הם לא שתו
הם רק ישבו
וחיששו .

גולנצ'יק שיעור
היסטריה.
"נראה לכם
שהשיטה לא
עובדת? למה? מה
כבר יקרה?"


הצאר לפני
האחרון.
אני אומר לא
לסמי, ואתה ?


- החברים של סמי
"כיף לי להיות
איתך. אתה מצחיק
אותי, אתה גורם
לי להרגיש טוב,
אין לך שום
חסרונות.
אבל..."

מישהיא שגמרה
איתי
" אני ? "

" אני בכלל לא
אוכלת אגוזים !
"


(סנאית מכחישה)
נו, תאשר את
הסלוגן שלי!
גילחתי רגליים
בשבילך!




איזה אחת
גם לבמה החדשה
יש עובדי במה?




אחת, בנסיון
נואש להשיג כסף
עכשיו ברצינות.
מי המנייאק ששלח
לי בדואר
גפילטעפיש?!?!?!
הסלוגן הזה
מוקדש למען חללי
הסלוגנים. כל
אותם סלוגנים
אמיצים וחזקים,
בנינו, שנפלו
בקרב כנגד
סלוגנים טובים
מהם ולא נבחרו
לדף האחורי. יהי
זכרם ברוך.





הפאסיבי
אם פינוקיו היה
עשוי מעץ, למה
הוא לא צף על
המים???
קורא/ת יקר, זהו
סלוגן שרשרת
בגמר הקריאה
את/ה מתבקש/ת
לכתוב לפחות
עשרה סלוגנים
שונים ולשלוח
לבמה!
שימו לב!!!
מי שלא ישלח
צפוי לו סבל
רב!
ולא רק לו אלא
לכל עם ישראל
בארץ ובתפוצות,
אז אני מבקש!
תודה!



עו"ד שמעון
מזרחי, פרקליטו
של בועז רימר,
בפנייה נרגשת
להצלת הבמה
והסלוגנים ככלל
והאנושות בפרט!
""
עם פילטר
אם ביום הזכרון
עומדים דקה לזכר
20 אלף, צריך
לפי מתמטיקה
פשוטה לעמוד 5
שעות ביום
השואה.


תרומה לבמה




האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות © 1998-2026 כל הזכויות שמורות לבמה חדשה