WTC - Where
Towers
Collapse... | שתן חתולים זוהר
בחושך
יומניו של חתול:
עובדות מהחיים.
פרק א'. | סלוגניסטים הם
אנשים רדודים.
אחד רדוד. | רגע אז השמש
מסתובבת סביב
כדור הארץ? או
כדור הארץ
מסתובב סביב
השמש? ואיפה
הירח בכל העניין
הזה?
קרוסלה שיכורה. |
ואם ביום שלישי
לא בא לי לכתוב
סלוגן? | לשרוף את
הנאצים!!
-היטלר
1 באפריל | למאשר שלום!
אני מגישה בזאת
עירעור על אי
פירסום סלוגני
אשר נשלח בתאריך
6.9.69
בעצם... יודע
מה, הוא באמת
היה גרוע. אבל
תפרסם את זה...
בבקשה...
אחת שעדיין לא
מבינה למה
הסלוגנים
הגרועים שלה לא
מפורסמים | לכל מטבע יש שני
צדדים ואין לי
שקל על התחת. |
כולם פה נורא
עמוקים במה שהם
כותבים ואני
מרגיש כמו ילד
עם מצופים | רצח ראש-ממשלה
זה מעשה
שלילי!
פרובוקטור. | מה עם טפט
לשולחן העבודה
עם תמונות ערום
של סלוגנין?
שרוליק
ישראלוביץ'
בשאלה לפורנוגרף
הבמה, בפורום
פורגן. | אחותי לא יותר
רזה ממני, היא
יותר גבוהה. חוץ
מזה, היא פוסטמה
זותי.
האשה הקטנה
מאמינה שהכל
נשאר במשפחה |
כל אדם
שזורם בו דם
אוהב לישון
בלי טילי סדאם | "טוב"
יוסף טרומפלדור
מוצא מהקשרו | ארבע R בריבוע
ארבע ארבע
ריבוע
R בער בריבוע
לסיכום, קיבלנו
שלושה פתרונות
סינגולריים
מחתרת הפיסיקה | לינקולן,
תתכופף!
אד המתאבד,
שנייה מאוחר
מדיי |
הסלוגן, טוב
ליהודים?
הנזיר האלקטרוני
בתהיה קיומית. | בארץ?
מי קונה סמים
במחירים של
הארץ? | ההגנה הטובה
ביותר היא
התקפה!
מילותיו
האחרונות של
זוזו לסטרי,
מבוא | שאתה אומר בני
סלע, אתה מתכוון
לבני סלע
מרוגוזין?
או שיש הרבה בני
סלעים במדינת
ישראל??
ילדה קטנה |
לשיר זה כמו
להיות ירדן
(ולפעמים כמו
להיות ירדנה
ארזי) | דברים זולים
עולים פחות.
פלמונית לומדת
כלכלה. | אבגדה.
אגדה עם ב' | עזבו אותכם
מג'לים קרמים
ומוס בוא נשב על
צלחת חומוס. |
שלום.
שמואל
איציקוביץ' מביע
דעות פוליטיות
פוסט-מודרניסטיות. | כל דקה שאנו
ישנים אנחנו
מפסידים 60
שניות של אור | אפרוח ורוד
קטין?!?!?!?
אבא של
שטותניקית לא
מאמין למראה
עיניו (הן רואות
תסלוגן בו אפרוח
מסרב למיכלי כי
הוא קטין)
הוא גם תוהה...
אם הוא יהרוג
אותו ואז יזיין
את הגופה שלו
זה אומר שהוא
רוצח, הומו,
פדופיל, נקרופיל
או סתם אחד
שאוהב להטריד
סלבריטיז בדף
האחורי? | בא לך לאכול
גלידה?
- מתוך "1001
דרכים ללכת
לאכול עם מישהו
גלידה" |
חזה לבן תחת לבן
הכל אותו חרא | - "סליחה, מה
השעה?"
- "סוג של
הנחה"
- "מה?"
- "אה, חשבתי
ששאלת 'מה
השערה?'
לא שומע טוב | לא תנאף בין
שתיים לארבע
עשרת הדברות,
גרסה 1.1 | מכל הסלוגנים
הכי מצחיקים
ושנונים שלי...
בחרתם את הכי
מפגר???
תגובת מערכת:
נקודה למחשבה,
לא ככה? |
פרות יכולות
לעלות במדרגות
אבל לא יכולות
לרדת.
במדרגות.
בוליביה. | על השטר של 10
שקל היתה גולדה
מאיר.
ואז עברו למטבע. | היי, אני
האשדודי הזועם,
אין לי רשיון,
ואין לי ניסיון
האשדודי הזועם
מנסה להתחיל עם
זאת שאהבה את
התלאביבי | למה "שלח לחמך"
ולא שלח/י
לחמך"?
מה זה השוביניזם
הזה!
האדמו"ר משחק
אותה שוויוני
וחושב שזה ישיג
לו זיונים. |
בונאא, גבבברר,
אתה נראה טוב
היום, מתוק!
הבוחש בשוקו | גם אני זיינתי
את שלי.
האקס של שלי. | עזוב אותך
ממחנות השמדה,
כשאתה באמת צמא,
ספרייט.
מ. מוסקוביץ'
במכתב נרגש
לאדולף | אני באופן
עקרוני מתעב
אנשים עם
עקרונות |
אם אין אני לי
מי לי
וכשאני לעצמי
מה אני
ובקיצור מתי
תתקשרי ???
המאוהב... | זה היה מה זה
טעות לצום שנה.
עכשיו אני כל
הזמן רעבה.
ולא מוצאת נוחם
אפילו בבמה
חדשה.
הרעבה | ערבי טוב זה
ערבי במה | משינה חיים!!!
משינה חיים!!!
משינה חיים!!!
עזבי את החברים
שלך נטשה תדאגי
למה שחשוב
איפה הילד?
שיחת רוק
ישראלית |
"מוצא האדם מן
הפטור"
(דבר אחר) | אם הייתי מאמינה
באלוהים, הייתי
שונאת אותו.
אתאיסטית
מהרהרת. | שלי את מוכנה
להפסיק לרגע
שאני אוכל ללכת
להשתין?
החבר של שלי. | חירות!
פרובוקטור. |