[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







הדף האחורי

נקמת הסלוגנים

לשום חוויה אין
ערך אם אין עם
מי לחלוק אותה.


מניסיון!

א. א.
משינה חיים!!!
משינה חיים!!!
משינה חיים!!!

עזבי את החברים
שלך נטשה תדאגי
למה שחשוב
איפה הילד?

שיחת רוק
ישראלית
אישה נעלה נעלה
נעלה נעלה את
הדלת בפני בעלה

ושרה שרה שיר
שמח!

נשבע לכם!
החיים זה כמו
חרא, וכאן אין
צורך להסביר מה
דומה בשניהם כמו
שהרבה סלוגנים
עושים.
החיים הם פשוט
חרא. חרא.

זהו, גמרתי.
נפלאה אהבתך לי
מאהבת נשים





-אחי הצעיר
אוף...
למה אני לא
שנונה?!?!?




הלא שנונה.
ברוך אתה ה'
אלוקינו המוציא
דינר מן הארץ
ומשקיעו בבנקין
דשווייץ.



ברכת הבנקאי
מממתי התנגדות
הובילה לארוחה
טובה?
יש למישהו רוסיה
נימפומנית?








בני סלע, מנסה
להשלים סדרה
ונעבור כעת
לשירה של להקת
אופליין- עד
להודעה חדשה.


קריין בכיר
ברדיו במה.
אני שונאת את זה
בפה,זה חמוץ
ומלוח הטעם הכי
מגעיל בעולם
והצבע הלבן
והדוחה שלו...
איכס
אבל מצד שני זה
ממסטל ללקק
טיפקס

מכורה
אם האנושות
תושמד וכל מה
שישרוד זה במה
חדשה, ארכאולוג
חייזרי שימצא את
השרידים יחשוב
שבועז היה אליל
שהאנושות כולה
סגדה לו.
שלום אזרח קטן

אל דף היוצר
שלי


ככה יראו חייך
על כל קיר אחרי
שתבחר בי, המרגל
הלא מועיל
נשבע'ך
ולחשוב שזנבות
הם יצורים חיים
בפני עצמם...
לידיעתכם, מאה
אלף אנשים מחכים
לאישור

מחלקת ההגירה
האמריקנית
באתי, כתבתי,
שלחתי

יוליוס קיסר
מחליף מקצוע
לכ': פרופ'
ירמיהו בן
יהודה.

הנדון: אי
דיוקים
בסלוגנך.

1. בסלוגנך פנית
אלי בלשון זכר
ולמרות הבלבול
הנרחב הייתי
שמחה לו הקפדת
ופנית אלי בלשון
בודקת בתוך
המכנס
נקבה.
2. אינני
מתגוררת
בגריניץ' ואף לא
באיזור. אני
תושבת גן יבנה
ואמנם לא גאה
בכך.
3. אין קשר בין
מקום מגורי אל
עובדת היותי
מרכז היקום.


כתובת שולח:
פינקי(ת), מרכז
היקום.
I am satan,
watch my head
spin!

חרגול מנסה
לשכנע את מאשר
הסלוגנים בדרכי
נועם
אני לא מעכלת את
זה!




דוגמנית במשחק
מלים גרוע.
לחמותי,
לעולם לא אשכח
את יום הולדתך

(וגם לא את יום
מותך המשוער לפי
המבחן שעשיתי לך
באינטרנט)
כאילו... מה
הקטע לכתוב
סלוגן? מה ייצא
לי מזה?


תגובת מערכת:
תהילת עולם
אנונימית
שמעתי טוב??!

נשיא ארה"ב כמעט
נחנק
כי ציפורים בנו
קן
וסתמו את פתח
האוורור ?

ועוד רוצים
להעמיד לדין
את מוכר
הפרעצלים ??!!!







צפיחית בדבש
רק בישראל
אל תאמר תקוה,
אמור: אשליה


חרגול מפוכח
מה הקטע של
הסלוגנים?
שאנשים ישבו מול
במה חדשה
וירפרשו כל
היום?



הגלגשוחה עם
הF5.
ליקקתי בטעות
קרפדה סגולה
מארגנטינה!!!



-אדם הליקק
בטעות קרפדה
סגולה מארגנטינה
לאחרונה גיליתי
שחברה שלי
מזדיינת עם
ערבי.



ואומרים שאין
פרטנר בצד
הפלשתיני
ילדה קטנה בגן
חשוך ישבה לה
לתומה,
אנסתי והשארתי
אותה מדממת
ערומה,
וכשהלכה אחרי
שבועיים לדווח
עם אימה,
אמר לה השוטר
בזוהי הנימה:
חבל שלא הגשת
לפני שבועיים את
התלונה,
כי מה שנשאר
בינתיים אפילו
לא שווה תמונה,
אולי אם תתאמצי
קצת ותשחיתי את
גופך,
נוכל להגיש
תביעה קטנה
אולי זה גם
ילך.






סנאי באקסטזה,
ברגע פדופילי
ומלא אהבה לרשות
המבצעת.
תגידו לי, מה
אתם רוצים?!
שקל???

מצטערת, נגמר לי
הכסף הקטן...


הפודלית רק
בשטרות
....







אביו של סרח,
צרוד עונה
לטלפון.
לפני שנים רבות,
איש אחד חכם
אמר:
"אני חושב, משמע
אני קיים"

כיום הקונספט
הוא:

אני קונה, משמע
אני קיים.


תגובת מערכת: זה
נכון אבל זה לא
מספיק מתחכם
למה הסלוגנים לא
מסווגים כמו
יצירות?
כלומר:
מצחיק
דרמתי
אורבן גורנישט
אגומנייק
וכדו'...



ערד עזמוביץ
בעוד סיבה למה
הוא לא כותב
יצירות.
תננה לי מן
הגזוזטרא, תרי
עשר איצטומכות
משכוכית, שכן
ערבו הן לחיכי
עד מאד


א. בן יהודה
עושה קניות
אני לא זוכרת
אותך
יגאל...נהייתי
סנילית עם
השנים...


-סיוון
אתה לא צריך
לענות, רק
להזדיין


המחלקה להגנת
הצרכן
והמילה
"הוליווד" היתה
כתובה
בשלט גדול על
ערימת
חרא ככה שרק
הזבובים שעברו
לידה שמו לב
יהדות זה חרא של
דבר.
כולם שונאים
אותך ולך יש
רגשות אשמה.
ובנוסף לכל
הצרות אתה
מסתובב בעולם עם
חצי זין וידיעה
שהרגת את ישו.


יעקב פופק שוקל
המרה.
ועכשיו בבמה:
סלוגנים
מצחיקים,
גאוניים,
אומנותיים,
מגניבים
ומתוחכמים,
שישאירו בך איזה
רושם! הירשמו
עכשיו!
יש חתולים גם
בלי פרווה
בכלל.






חתול שתוהה למה
הוא לא פולט
כדורי פרווה
זה מכנסיים, לא
מכנס!





חוואי מודאג.
הליכוד מוכיח את
עלינותו על
העבודה:

מאז תקופת רבין
לא נרצח כאן
אפילו ראש ממשלה
אחד

עובדה
נו כבר


גרפומן
הסלוגנים
מחכה בתור
"זה פשוט זיפת"



על המציאות
יש לי רעיון
לסרט המשך לאבא
גנוב:
אבא גנוב
בשטחים,
בן הולך
למילואים ונחטף
ע"י החמאס,
צ'יקו האבא מגיע
להציל אותו דרך
נמל עזה עם הבן
של בומבה צור
יענקל'ה בן סירא
ודבל'ה גליקמן
בתפקיד שאול
מופז.




שאול מהמוסד
בתסריט האחרון
ששלח לקרן
לעידוד קולנוע
איכותי.
סיפיליס עסיסי
עם ויטמין c!




אחת מציעה את
המרענן של העתיד
רציתי עוד וזה
נתן לי יותר...

הפודלית בבאסה
מי זה העורך
הטמבל הזה שמאשר
יצירות בשעה 4
בבוקר?

- זה שכותב
סלוגנים בשעה 4
בבוקר.
כל הקורנפלקסים
החדשים האלה עם
סובין ושיבולת
שועל. פעם היו
בקורנפלקסים
פרסים כמו
דינוזאורים
ובובות כאלה.
עכשיו בכל אריזה
יש נייר טואלט.

צייד רעיונות
שיווקיים
בעצירות.
"יצאתי מדעתי,
בקרוב אשוב"

שלט על הדלת
בביתו של
"השנון"
""
עם פילטר
אם הירקון זורם
ונשפך לים,
הזונות גם?


תרומה לבמה




האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות © 1998-2026 כל הזכויות שמורות לבמה חדשה