אני קנגרו!
ניל ארמסטרונג,
1969 | כן, זה נחמד
להיות חשוב.
אבל זה יותר
חשוב להיות
נחמד.
משפט שענת לימדה
אותי | כל יום אני הולך
לחפש את עצמי
בטבלה, ובסוף
מוצא אבל רק מעל
איפה שכתוב
"ערוך את
הדפיוצר שלי"
צרצר. | לא ידעת כי לא
אמרתי לך:
אני אוהבת
אותך!
גם עכשיו לא
תדע, כי
התביישתי לומר
וכתבתי לך בדף
האחורי. |
בקשר לסלוגן
מקודם:
מי שכתב אותו
מת, אז אל
תייחסו אליו
חשיבות | הקטע עם
הסלוגנים בבמה
הוא אכזרי
במיוחד. בניגוד
לכל שאר היצירות
שלך אתה לעולם
לא תקבל
באי-מייל אישור
על פרסום או אי
פרסום סלוגן.
ככה אתה יושב
בבית מול המחשב,
כוסס ציפורניים,
רוצה למות. רק
למות. למות, ולא
לסבול עוד
לעולם.
איזי, אחת
שלוקחת את זה
קשה. | עלה ירוק -
מחזירים את
האדום לעיניים.
אחת, תוהה מה
המדיניות בבמה
לגבי תעמולת
בחירות. | הנכד שלי עכשיו
ב ס-י-א-ם,
הוא לומד
בפקולטת ליידי
בוי, הוא יש לו
מה שקוראים
שדאייים,
הוא הניכד שלי
- סבתא פולניה |
שמעתם פעם על
ערוץ 2?
זה לא הדבר הזה
שכולם רואים? | ווואי!
תותח!
מת על הדף שאתה
נמצא בו!
עננננק!
אין עלייך!
(סלוגן עידוד) | נמאס לי מהחיים
מאחת שנימאס לה
מהחיים | רצח גנדי?
אתה צוחק עלי
זה לא קרה כבר
פעם אחת?
לו יהי, חווה
דהזאבו. |
סופר הוא מי
שעושה חידה מן
התשובה.
ותחשבו על זה... | מתי עושים פגישת
מועצת הבמה
החדשה?
אני רוצה לראות
ולהיראות..
חיפושית | החיים הם לא
חזרה
גנרלית....
חנוך לוין
בביקור מולדת | "אני לא אוהב
לדבר על עצמי
בגוף שלישי, אני
מתנצל מראש, אני
אוהב לעשות סקי,
לטפס על מדרכות
וכמובן לכתוב.
אני הכי אוהב
כשאתם קוראים את
זה, ואהה...
כן... אני מת,
התאבדתי, אז אני
לא אעדכן יותר
את העמוד שלי,
וזה החבר הכי
טוב שלי שכותב
פה את כל ההקדמה
הזו בכלל ומתחזק
את העניינים כי
כמו שכבר
אמרתי... אני
אהה... מת."
מה שצרצר רואה
יותר ויותר ב"על
עצמי" של יוצרי
במה, שבאופן
מפתיע לא מצויים
ב"יהי זכרם
ברוך" ושעדיין
ממשיכים להגיב
באורח פלא בבמה. |
"בואנה אחי
שווארמה זה בן
זונה"
אבי
ביטר
| נתפס לי זבוב
בגבה.
מה זה אומר על
העולם?
אחד שמנסה להבין
את העולם. | איזה מין שם זה
יגאל עמיר?
שמואל
איציקוביץ'. | "רק רשע."
אחד, אגדה בזמנו
החופשי מסביר את
מהות הקיום. |
ראיתי שנותנים
כאן שיעורי עזר
באנגלית, אז
אולי מישהו יכול
להגיד לי מה זה
Jaded?
אחת בלי שם
אוהבת את
אירוסמית | "שבע אצבעות לי
יש..."
הנדסה קרבית | כל מה שטכנאי
ווידאו מחפשים
זה זיון!
פרובוקטור. | לך לקיבינימט
עוד אחד
מהמשפטים שישמעו
מפגרים אם
יתרגמו אותם
לאנגלית |
באמת באמת
אוהבת'ותכם
כפרה, לא אומרת
סתם בשביל
סלונגן.
רוצה מציצה? | אני אתבע על
הטרדה מינית את
כל הסלוגנסיטיות
שכותבות שהן
מחורמנות באמצע
הלילה!
זה, או שאני
אביא להן את
מספר הטלפון
שלי
סלוגניסט מחורמן
כל יום, כל
היום, גם אם
מעירים אותו
באמצע הלילה | אין שר בלי תיק
(במשטרה) | סויה מגיעה
בשלושה מצבי
צבירה: מוצק
(טבעול), נוזל
(שמן) וגז.
הרועה ואינו
נרעה. |
סארס?? זה משחק
חדש?
סומסום הזעם | -"אההה...
אני... אהה.
סלוגן... אני..
אהה...
לדבר...אההה"
-"סלוגנך עבר"
-"next" | הזמן עשה את שלו
- הזמן יכול
ללכת. | סיפורים סיפורים
רודפים את חיי
וממלאים אותם
בשלל צבעים |
דווקא יש הרבה
אנשים שהשם
הפרטי שלהם
מתחרז עם השם
משפחה.
יוני מסיירת
מטכ"ל | דברים שחורים
יכולים להיות
לבנים אחרי משחק
משעשע עם צבעי
טמבור שעמידים
ל-15 שנה
מינימום.
מהנסיון של
בוגוס, או שמא,
דבריו החכמים. | תפסיקו כבר לבקש
עוד סלוגנים !
אני צריך ללכת
לישון ! | יש משהו לעשן?
הקופרייטר של
אלוהים לא מקורי
אבל יבש. יבש,
ראבק! |
אני לא מספיק
מתוחכמת בשביל
לכתוב פה
סליחה | בקשר לסלוגן
ממקודם; יאללה
יאללה לכי הביתה
יא מגעולה! | -אני מעדיף
שתמסרי את הכלב
למה?
-בגלל הריח
והלכלוך
ובמקום אחר
יהיה לו מסריח
פחות? | אני דמות בדויה,
אבל יש לי
חצ'קונים.
פרדוקס, לא?
זוזו לסטרי,
בלשן ולוגיקן |
-את מנוזלת?
+לא.
-אז מה זה הנוזל
הזה שתלוי לך על
קצה החוטם?
אחד שלא ממש
מבין בבנות | אל תקחו את זה
אישית.
התכוונתי להעליב
את האנושות
בכללותה.
אפרוח ורוד,
לא מקפח איש. | מה רוצה
סלוגניסט
ממוחו?
רואה סלוגן
בתול- רוצה
לשולחו
הוי המאשר יא
בנזונה
לא ידעתי שזה
סלוגנך
הלך הסילגון,
הלך פלגיאט,
נותרתי עצוב עם
הז' ביד.
זוזו לסטרי,
טירון במיל',
מחדש ימיו כקדם | "מה זה החומרים
הפורנוגרפיים
האלה?! בועז
רימר הזה עוד
ישמע ממני!"
מתוך "למה הבמה
מוגבלת מגיל
18", מסמך סודי |
לידיעתכם, מאה
אלף אנשים מחכים
לאישור
מחלקת ההגירה
האמריקנית | איפה אחי הקטן?
האח הגדול | אולי אני אבשל
גם את בועז
רימר?
הטבח של במה שם
נפשו בכפו | הכי עשה לי את
זה כשהופעתי
בערוץ האופנה.
עצם המחשבה
שמאות גברברים
מאוננים עלי
עכשיו ממש עשתה
לי את זה.
אני שוקלת
קריירה של
שחקנית פורנו
בינלאומית.
שירה בוידוי
מרגש בראיון
מרגש וחושפני
עבור מגזין במה |