[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







הדף האחורי

נקמת הסלוגנים

היא אמרה לי,
לאהבה שלי אליך,
אני גבול.
ואני חשבתי:
lim love(x) =
L
ו-L אינו
מוגדר,
מה עושים אז ?!

עזבתי אותה מיד.
אבא שלך
ערומקו?


כבר בגיל כזה?


אפרוח ורוד
ואמנון ז'קונט
מחלטרים יחדיו.
אז מצאתי
פיתרון!
בראשון, שלישי
וחמישי אני אוכל
קוקו. שני,
רביעי ושישי אני
אוכל שוגי.

ובשבת?

מתאבד.


אחד בלי הרבה
חיים.
אני יוצא
משליטה.







ברוך גולדשטיין
נכנס למערה.
"יש לי חננה
באף?"








(ץ סופית, מתוך
ספרו - "דברים
שאסור בשום אופן
לכתוב בבגרות
בספרות")
למאשר הסלוגנים
החמוד:

רגע, אז מה
קודם,
התקליטים,
או ההסבר על מה
זה אורגזמה +
דוגמאות?



ילדה קטנה מחכה
לתשובה
בחורף, עדיף
לפשוט את עור
הכבשה מאשר
לסמוך על
החמור.


פתגם צ'צ'ני
בשדה כותנה
קבוצת
אפרו-אמריקאים
קוטפת, בשדה
כותנה קוטפת כל
היום.


מאת ד"ר כושי
סמבו, היועץ
התדמיתי לשירי
ארצנו.
אני ספרטקוס!

-נו מה, זה נורא
במודה היום
להיות ספרטקוס
זה שמאשר את
הסלוגנים...

גנבת לי את
היעוד!


the knight who
go's
niiiiiiiiiiii
בתהפוכות נפשיות
יום אחד אולי
אפרוס כנפיים







קצב מתלמד
בוקקה!




פרובוקטורית.
כי האדם עץ
השדה!





פרובוקטורית.
נכשלתי במבחן
איי קיו

"השנון" מגלה את
האמת שמאחורי
המסיכה
איזה קטע, רק
עכשיו אני קולט
שגם לחברה של
החבר של שלי
קוראים שלי!
רגע... אנחנו
עדיין מדברים על
סקס?









אחד שנאבד
במטאפורות
טרגדיה---
קומדיה שלא
צוחקים בה.




המורה לתאטרון.
חתול?

מן יונק טורף,
שייך למשפחת
החתוליים.
חוק ראשון של
ניוטון.
חוק שני של
ניוטון.
חוק שלישי של
ניטון.
חוק רביעי של
ניוטון.
...
...
...

כבשל'ה מנסה
להרדם.
שלי ביקשב שאביא
לה מתנה
ליומולדת, אז
קניתי לה קליפס
חדש לשיער, שלא
יפריע לה כשהיא
מוצצת.




החבר של שלי.
אני רוקדת בבמה
ומביטה סביבי
אני מושיטה את
ידי לתחתונים
שלי
ביער ביער ביער
במה במה

ההיפראקטיבית
פסיבית
לו הייתי יכול
להפסיק לאכול
ולפמפם נערות
גרמניות
כמזון
אינטלקטואלי

בוודאי הייתי
עושה זאת.

(מושיק אשכנזי
בהארה ספרותית
נועזת)
שנייה שנייה
אחת, עיצרו
לרגע:

כשהקוטג'
מתייבש, הוא
נהפך הרי
לגבינה.
אז כשגבינה
מתייבשת, היא
נהפכת לחמאה.

אז רק רגע, רק
שנייה.
מאיפה הכל
התחיל?


עוד טמבל שמנסה
לחזור על הביצה
והתרנגולת.

ככה זה קיבוץ,
אלו הן
ארוחות-הבוקר.
אני אוהב את
הסלוגנים של
החצי תימני.
במיוחד כשיש לי
עצירות.

אבא של מיכלי
סלוגנים לא
חתומים
כמוהם כילדים
שאביהם מסרב
להכיר בהם.



אפרוח ורוד,
מקפיד לחתום
תמיד על
סלוגניו,
ובמקביל להתעלם
מילדיו שלו, כי
למי יש כוח לשלם
מזונות.
אם תתרכזו
בסלוגן הזה במשך
7 דקות רצופות
תגלו משהו מאד
מעניין על
עצמכם!
אתם יודעים שאם
משנים לקולורבי
את האותיות
מקבלים ברוקולי?
בסדר, אבל למה
באנגלית?








עו"ד שמעון
מזרחי, פרקליט
משפחת
בן-יהודה.
מה זה סלוגן?
-אבאש'ך
ערומקו?

-אפילו יותר ממה
שאתה חושב.




אפרוח ורוד,
אפילו יותר ממה
שאתם חושבים.
שעון
דיגיטלי!


פרובוקטור.
-אמא, איך אמרת
קוראים לדג שיש
לי?
-לא דג, חמודי,
סרטן
זה שכל היום אני
יושב פה וכותב
סלוגנים שלא
מיתפרסמים זה
אומר שאני משוגע
? לא שפוי ? אה
? אה ? זה מה
שאתם אומרים ?
סלוגני כל העולם
התאחדו !!!

שממית במניפיסט
קורע לב שנשאר
תקוע בסדק בין
התריס לרשת.
זונות.


נמאסתם.


האנושות לאן?


אלוהים.
נשים מתות עלי.

יעקב פופק במסע
שכנוע עצמי.
כשבחור מזיין -
הוא גבר
שבגברים.
כשבחורה מזיינת
- היא שרמוטה!


פרובוקטור.
מה לעזעזל הקטע
עם בזוקה ג"ו?
מי לעזאזל אישר
את הצ'קים
ליוצר? כל פעם
שאני לועס אחד
מהמסטיקים האלה,
אני חולם שאני
לועס עוד חתיכה
מהמוח של היוצר
המסריח הזה,
לאחר שרצחתי
אותו, וניסרתי
את הראש שלו
לחתיכות
מסודרות

אני, מתחיל
להשמע קצת
מפחיד, עוד פעם
אני רוצה למסור
ד"ש לגיל ירדני
שיושבת פה לידי

(סתם, היא לא,
אבל ככה תמיד
אומרים ברדיו)

זאת שאהבה את
התל-אביבי
אם אתה תל-אביבי
סימן שאהבו אותך
פעם, לא?




זאת שאהבה את
התל-אביבי
זה שכתב ממקודם-
זה דרדסבא...


דפדפת בפתרון
שאלות טריוויה
מסובכות המובאות
בסלוגנים.
לא חשבתי שיש לי
כזה חוש הומור

הנימפומנית
שעון יפה, הא?

סבא שלי מכר לי
אותו לפני מותו.
הפלתי 67
פינים.



בוליביה
בבאולינג.
כל כך הרבה
דברים יש לי
לעשות,
כל כך הרבה זמן
מוקצב לי לזה,
וכל כך לא מתחשק
לי לעשות את זה
שבא למות!




יגאל עמיר, עמוס
בזמן, מחשבות
ופורנו קל.
קרציות יש
באלפים.

כלבים לגור בהם
זה... זה
ה-catch האמיתי


המלאך מגלה את
האמת מאחורי
הפרווה.
דגים לא
חושבים-
דגים יודעים
אם לאנשים לבנים
יש צל שחור, האם
לאנשים שחורים
יש צל לבן?



טיפש.
""
עם פילטר
לכבוד: זה
שהתעצבן ששיניתי
לו את החתימה
בסוף לאחד.

הנדון: שינוי
חתימתך.

א/ג"נ,
אחד יקר, דמות
הסלוגנים שציינת
"אבל המורה למה
לדמות כן, ולי
לא" אין דפיוצר,
ולך דווקא כן.
המצא לך דמות
ועלוץ.

זה שמאשר את
הסלוגנים פוצה
את פיו ולא רק
בראיון למגזין
במה


תרומה לבמה




האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות © 1998-2026 כל הזכויות שמורות לבמה חדשה