[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







הדף האחורי

נקמת הסלוגנים

שיר כאב, עובר
ושב איזה מזל
אני שר עכשיו

-האשדודי הזועם
בערב כשרונות
צעירים
למישהו יש שיר
של סאבלימינל?




ההוא שבוכה
בלילות במקום
להוריד שירים
בנאפסטר.
אין אלוהים.
פעם היה, אבל
הוא פרש
מכדורסל.
אני לא ראיתי
שום ילד
פלשתינאי נופל
!


אריאל שרון
במטווח שבועי
יש בבמה 601
שירי אהבה 252
שירי אכזבה 135
שירי ייסורים 50
שירי בדידות 94
שירי אהבה נכזבת
69 שירי התאבדות
,זאת אומרת שיש
לי אהבה אחת
והיא תנצח ?!


גולנצי'ק
אופטימי
עסקה טובה היא
עסקה בה שני
הצדדים בטוחים
שדפקו זה את זה




אפרוח ורוד
מסביר מדוע גן
החשמל אינו מקום
לבצע בו עסקאות,
טובות או בכלל.
אם אתה תקוע על
ענף עץ,
לידך יש כוורת
של צרעות,
על ענף אחר נחש
ארסי,
מתחתך זאבים,
ואתה מנהל שיחות
עם המוות-
כנראה אתה קורא
יותר מדי
פראצ'ט!
-אבאש'ך
ערומקו?


-כן.


-הצטברות אבנית,
אה?



אפרוח ורוד.
לכל בריכה יש
מוצאי שבת.

מפקד שייטת
מבולבל
ואם איני רוצה
לשלוח לחם?
אפשר לחמניה?













סבתא שלי פולניה
בואו נשחק,
ב-יש לי
מכונית,
שנוסעת גם קדימה
גם אחורנית
אני אנהג ראשון
אחר כך נתחלף
ניסע, ניסע,
ניסע, ניסע
עד שנתעייף


מייפל בפלאש-בק
לילדות
הקדוש ברוך הוא
אנחנו אוהבים
אותך.


אשתי עשתה יופי
של חמוצים
תבוא ניפגש
נדבר,כל דבר
אפשר לסגור
בדיבורים, אל
תהיה כזה סנוב.
כל הסיפורים
זורמים לבמה
והבמה אינה
מלאה.




צרצר.
-אבאש'ך
ערומקו?

-42




זוזו לסטרי
ממשיך במתקפת
הטרור על אפרוח
ורוד
אני מבטיח
שלעולם לא אשלח
יותר סלוגנים!





שקרן עלוב
אני פורום,
אני פורום,
שמח ומבדח.



תומאס,
מצטט את "פורום
דיונים".
סופר משבצות
בפיקה


מיליון דרכים
להגיד הומו בלי
ממש להגיד את זה
נכון זה ממש
מעצבן כשנכנסים
לדפיוצר של
מישהו ויש שם
יותר מדי
יצירות?
אי אפשר לדעת
מאיפה להתחיל!


- הקורא העצלן
אני עובד עכשיו
על דמות חדשה
בסלוגנים משהו
מהמאה ה17 עם
אמירות ונושאים
שמתאימים לתקופה
הזו בצרפת של
אחרי ה...

סתם סתם רק
ניסיתי להשיג
זיון. סליחה.


לו יהי, מיואש
מדמותו
רעיונותיו
וזיקפתו
המדוכאת.
גברים אמיתיים
לא מפחדים
מכלום, אפילו לא
ממים.

שייטת 13
לאאאאא
אל תעשי לו
סצינה,
לא!
זה לא כדאי.

אם זה גמור,
תאמרי לבחור:
אמרת ש- די,
אז יאללה ביי!!





גולדה בשיחת נפש
עם חברתה המחפשת
דרך אלגנטית
לזרוק את אריאל
הורוביץ
אני יכול להפסיק
מתי שבא לי.
"סלוגוניסט
בהכחשה"
לא תנגב !




פרה
נביאים כתובים
איך עושה שפן?




האפצ'י.
הכל מים

אמר הדג, בהגיג
פילוסופי מעמיק
נו, אז עם מי
צריך לשכב פה
בשביל להגיע
ל"יצירות
האהודות ביותר"?
מאיפה אתם
יודעים את
האימייל של
חמי?


בדיחה שהופיעה
כבר ומוחזרה,
אבל באופן יותר
פאנצ'לייני לכל
הדיעות
(שמסתובבות כאן
לפחות)
ישנם דברים
שצריך לקרא
הפוך:
.m um.m xu.

(יש חשיש אחי)
שמתם לב שגם
באתר של משרד
החינוך יש
לאחרונה
סלוגנים?
באמת!



צרצר.
זה לא נכון שאני
סנילי ממש לא
וזה שאני בן
שלושים לא עושה
אותי ללא כשיר
לגלוש במורד
ההר, הנאצים
אמורים להיכנס
ולפלוש לנפאל
חבל כי זה יגמור
את כל הסמים שם
שלא לדבר על מצב
הרי הגעש...
אחות!





חצ'קל איש מוסד
חוגג יום הולדת
99 בעוד ניוון
שרירים.
היי!!! אמא!!!
רואים אותי
באינטרנט!!!



ההיא שקופצת
מאחורי כתבי
החדשות
ס
סל
סלו
סלוג
סלוגן
שני סלוגנים
שלושה סלוגנים
ואז אולי יעלה
לי רעיון
לסיפור.

פו
דל.
"אתם שלושתיכם
צמד חמד"

נשמע בבסיס צבאי
לעשן סמים בצבא
זה בכלל לא
חוקי







מאחד שיודע
חתול?

לא הלילה מתוקי,
יש לי כאב ראש.
מערכת
המוכנה להקשיב
לתלונות הציבור
היא מערכת
המוכנה שלא לשים
על התלונות
האלה.
אתה יושב בספסל
האחורי במכונית
ואכל דגנים
ממולאים בנוגט.
אז אתה אוכל
מאחור או נושך
כריות?
יוסריאן?
אה, זה ההוא
מהסימפסונס!




דוגמנית בדייט,
מנסה להרשים אחד
עם גופייה
שואב צינורות


מיליון ואחד
דרכים להגיד
הומו בלי ממש
להגיד את זה
למרות שאכלתי
תרנגול שלם אני
עדיין רעב כנראה
- הבטן שלי
מקרקרת.
באמת יש מישהי
שקוראים לה
אכזבה?



-לא נעים...
למה מי מת?

חברה קדישא
אל תקרא לי
נאצי
כי אני לא
לאומן,
לא לוקח כל מה
שרק לבן,
אני רוצה שחור
אדיוט
שיעשה לי טוב,
יביא גביע והרבה
כבוד!




פיני גרשון,
במכתב ההתנצלות
הרישמי שלו
ממרטין לותר
המלך!
מה שאני הכי
אוהב בבמה חדשה,
זה את השם שלי.





ם. ףץךן, אוהב
אגו, שונא שמו.
גם אני רוצה
לכתוב לריבוע
הצהוב הזה בבמה


גרפומן הסלוגנים
בתחילת דרכו
הצהרה אמיתית
ללא ספק:
"אני שקרן."

ואני מצהיר:

"סלוגן זה לא
יאושר."



איש האלגברה
הלינארית מפעיל
את חוקי הלוגיקה
כדי לזכות
בתהילה ובפרסום
אם בארזים נפלה
שלכת מה יגידו
המשתנות שעל
הקיר?
אני ממש לא חושב
שזה יהפך ריאלי,
אם תמשיכי ללבוש
את תחתוני
האלומיניום האלה
!

פודל שכואב לו.
""
עם פילטר
סליחה, המיחזור
הזה שלכם -
זה עם פקדון או
בלי?


השות/טים


(ת. ריסים)


תרומה לבמה




האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות © 1998-2026 כל הזכויות שמורות לבמה חדשה