פינג פונג כיס
פינג פונג כיס
כל אחד יכול
להכניס
את היד לתוך
הכיס
ולשחק
בפינג פונג כיס | למישהו יש רעיון
לסלוגן?! | מושחתים,
נמאסתי!
המרגל הלא מועיל
קורא סקרים.
מהקמפיין שלו
לממשלה | זהירות
מאחוריך!
ההוא |
אל נא תפתח לי
חלון
אמור רק
להזדהות
כי הבמה היא
חלום...
לעזאזל, שוב
נרדמתי על
המקלדת.
זוזו לסטרי, איש
סלוגנים להתפאר | היום למדתי
תורה, ואחרי
השיעור יש לי רק
משו אחד להגיד-
אל תאמינו
לתורה.
נכון אלוהים אמר
ויהי אור?
היום אמרתי ויהי
אור, והדבר
היחיד שהאיר היה
התחת שלי.
שפרירית עושה
ג'וגינג | בקשר לסלוגן
ממקודם,
עראפת מת. | יש לי בעיה עם
נשים- הן דומות
לי מדי.
פוסט פמיניסטית
ברגע של משבר |
לג'וני אין
פרעושים!
האלמונית ממקודם | תביטו למעלה
ותראו את "דואל"
יושב מעליי...
מתחתתי יושבים
להם
המסלולים...אבל
אני לא מדבר
איתם...החליפו
להם ל' ב-ט'
| Breaking news:
"Energizer
Bunny arrested
- charged with
battery."
McCoy | "ברני הוא מן
דינוזאור בדמיון
שלנו, כשהוא
גדול אז הוא
יכול לגעת
בכולנו".
חבצלת שחושבת
ששירים של סדרות
טלוויזיה לא
תמיד חינוכיות. |
האם?
-לא.
ו...?
-גם לא.
אתה בטוח?
-אולי.
כולנו?
-נראה שכן.
פעם ראשונה
בגיהנום. | נראה לי, ואני
ממש לא בטוח
בזה, אל תתפסו
אותי במילה או
משו, שבזמן
האחרון אני הרבה
יותר החלטי.
נראה לי.
אד המתאבד | אם אני אשתה
המון המון מיץ
פטל, גם אני
אוכל להופיע
בראש העמוד? | הלוואי והייתה
לי ספינה,
איתה
הייתי שט לי
לבמה
חדשה. |
"שניה, יש מישהו
בדלת".
במה חדשה חושפת
לראשונה את
השורה האחרונה
ביומנה של אנה
פרנק. | אתם עוד תראו
שאחרי שאני אמות
אתם תצטערו שלא
פרסמתם את
ה<רגע... איך
קוראים לזה?>
סלוגנים שלי
אמא של תרזה
רואה את הנולד
אמא תרזה | אתה הבנת את זה
ברוך?
מתוך פרוטוקול
הועדה להבנות
הסכם אוסלו | מה שהייתי עושה
לה...
חקר המוח הגברי,
המחלקה לתגובות
אינסטינקטיביות
בע"מ |
הסלוגן הזה לא
לא יתפרסם
wanna be
סלוגניסטית,
מנסה להתחכם | האם יכול להיות
שצינזרו לי
סלוגנים על גנדי
או שפשוט הם לא
היו מצחיקים?
תחיה טבת מבררת
משהו עם הסלוגן
שלה. | הייתי קמה כל
יום לראות את
הזריחה אם זה לא
היה מוקדם בבוקר | "עוקבים אחריי"
מרדכי ואנונו. |
למה לגנים
בקיבוצים קוראים
על שם חיות
וצמחים ולגנים
בעיר קוראים על
שם הגננת?
נמלה שנתקעה
במאוורר תקרה | שעה שאני מחפש
פה את הים
עוד דבר חוכמה
מפיו של אפרוח
ורוד על הדף
האחורי. | למה שלא תשבי לי
על הברך ואני
אראה לך משהו
נחמד...
אבא של מיכלי | "אטרופין
בפיתה!"
קומיצה, מובטל
אבל רב תושיה. |
להיות חולה זה
כמו להיות חולה
רק שאתה זוכר
שאמרת את זה
שלהיות חולה זה
כמו להיות חולה. | - זה נכון שאפשר
להשיג זיונים
דרך הסלוגנים?
- כן, אבל רק בן
אדם אחד יכול.
- מי?
- זה שמאשר
אותם.
צרצר, חרמן. | איזה מגניב יהיה
אם יבואו כמה
בנות ויגידו:
אנחנו רוצות
להצטרף למחששה
ולשבת איתכם
במחבואה שלכם.
לא, כי אנחנו
פשוט נפתח אותן
אחת אחת.
המחששה. | האם מי שכותב את
הסלוגן הוא זה
ששם את תגובת
המערכת?
עוד ילדה
מבולבלת
תגובת מערכת:
לא. תבואי פעם
ואני אסביר לך. |
אין אלוהים
מבלעדי אללה
(אחד, ערבי.) | בועז רימר - איש
הסאונד שלי.
צפה ב"כוכב
הכחול" ובועז
רימר היה איש
הסאונד שלו. | הדבר היחיד
שאפשר לעשות עם
וינדוז אקספי זה
ריצפה.
שלחופה
אלקטרונית. | נניח, שהידיים
שלכם היו שתי
משגרי טילים
ענקיים, מי,
ואני שואל אותכם
ברצינות, היה
מתעסק איתכם?
הצבא כמובן, כי
כשיש לך בן אדם
עם 2 משגרי
טילים בתור
ידיים, אתה
משתיל כוונות
לייזר על
האוזניים שלו,
ושולח אותו
לעזה
אני, שצריך
להפסיק להמציא
נשקים |
לא איטונג, לא
זורק !
מוחמד המתפרע
ברגע של סנוביות | מה שאני הכי
אוהבת בבישול של
אמא שלי:
הסיגריה בסוף.
זהו, גמרתי. | שלי אמרה
שלהזדיין איתי
זה כמו לקיים
סקס פרוע עם
ג'ירפה, אז
לקחתי אותה
לספארי, שתנסה.
החבר של שלי. | יוסריאן!
פרובוקטור. |
אם הסלוגן הוא
לא מצחיק אבל יש
לו פוטנציאל, אז
המערכת משנה
אותו ככה שהוא
כן יהיה מצחיק
בסוף?
תגובת המערכת:
לפעמים | מי שאמר שחברים
מודדים בעת צרה
עשה את זה לא
נכון. | כשסטאלין אמר
"מוות של אדם
אחד זה טרגדיה,
מוות של מיליוני
בני-אדם זה נתון
סטטיסטי." הוא
התכוון להגיד
שזה נתון
סטטיסטי מאוד
מצער, שמעיד על
הנהגה לא יעילה.
הוא לא בא
להפחית מחשיבות
המיתות חס
וחלילה, שכן הוא
אישית בכה על כל
בנאדם ובנאדם
שמת בבריה"מ, גם
אם הוא היה כזה
שמן עם זקן
מכוער.
באמת! ראיתי
אותו פעם אחת
כשהוא עשה את זה
תוך כדי אכילת
ארוחת הצהריים!
זה היה לפני
משחק סקווש
מוצלח, הוא עשה
לי כמה מהלכים
מצויינים, וקרע
לי את הצורה
לחלוטין. כן,
אני ממש זוכר את
המשחק הזה כאילו
הוא היה אתמול.
אני וסטאלין,
שהיה הרבה יותר
נמוך במציאות
מכפי שכולם
חושבים, עמדנו
במגרש הסקווש
וביטאנו את
גבריותנו בצורה
הטהורה ביותר
שיכולה להיות.
אח, הסטאלין הזה
היה חתיכת שחקן
סקווש ענק.
שלמנאסר. | למה למשוך רק 50
שקל כשהמקסימום
הוא 500?
מבואות מתוך
הספר "כיצד פועל
מוחה של אישה" |
כולם יושבים
בבית קפה,
מאזינים לרדיו.
בום. | אמא של שלי ישנה
אצלנו בסוף
השבוע. טוב, היא
לא כל כך
ישנה...
החבר של שלי. | "קו 1' מגיע
לדזנגוף?"
ברווז מדבר שואל
זקנה פולניה אם
קו אחד מגיע
לדזנגוף. | מה?
כן.
מה?
כן.
מה?
כן.
מה?
כן.
מה?
כן.
מה?
כן.
מה?
כן.
מה?
כן.
דוגמנית בשיחה. |