[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







הדף האחורי

נקמת הסלוגנים

אני מרגיש כאילו
שהלכה לי הבמה!







פרופ' ירמיהו בן
יהודה, בתגובתו
על מעשה היוצר
הדביל מהטכניון
שהרס את הרוח
הטובה של הבמה,
והוציא את המרצע
משק האשכים שהוא
נמנם בו.
מי ייתן
ובגלגול הבא
יהיו לך
פנוטיפים של
חייזר ירוק, קטן
ומגעיל כזה, שכל
הזמן יורק
מוחטות על אנשים
מתוך שיעמום!


פרובוקטור.
יזע!

פרובוקטור.
אם אין גראס
תעשנו ג'אראס.
אתה יושב בספסל
האחורי במכונית
ואכל דגנים
ממולאים בנוגט.
אז אתה אוכל
מאחור או נושך
כריות?
למה יש מסמרים
בדלת של ארון
מתים?
"יום יבוא וכולם
יזכרו את שמו של
שלמנאסר
הגדול!!!"

ציטוט מתוך
ההקדמה של
שלמנאסר לקרב
החול הגדול
הראשון שלו בגן.
אני רעבה,
יש כאן איזה
סלוגן טעים
בסביבה?
כל מה שזמרי בר
מצוות מחפשים זה
זיון!
קורה לפעמים
שאנשים מתים,
אבל שניים תוך
שעה?

רופא מתוסכל.
אנ'לא שמח
ועליז
וסלוגני אינו
חריז
אני עצוב וגם
אומלל
ילדו אותי, כמה
חבל
אכתוב שיר
התאבדות כואב
ואקבל קצת תשומת
לב
גם נערות בנות
שש עשרה
תאמרנה לי: כמה
יפה
אזכה בכסף
וממון
מליון על כל שיר
דכאון
מתוך תחושה של
עצב רב
בחוף אקזוטי-
בטן גב
מעריצים
מטורפים
כי החיים אינם
יפים
וחתימות לאנשים
אכן, חיי הם כה
קשים
הרגתי עוד גיבור
בסוף
כי אין לי שמץ
של מעוף
וחוץ מזה, הכל
שחור
תמיד אדום לי
ברמזור
לכן אמליץ לכם,
קוראים:
אנחנו לא
משוררים
אז בואו נעמיד
פנים
"הו, מדקרות של
סכינים"
ואין חשק שוב
לחשוב
על משהו ראוי
וטוב
אז אהרוג גם את
עצמי
[זה לשימוש רב
פעמי]




חרגול עונה על
השאלה: "מה
המצב, גבר?"
אנשים שלא
מעשנים מתים כל
יום.
ניסיתי להתאבד
על ידי חיבור
צינור לגז




יומנו של תחת
מתחיל
אני רוצה להבין
מי זה שמאשר את
הסלוגנים?

ולמה הוא לא
מאשר לי כלום?


אמא של ענת

תגובת מערכת: זה
שמאשר את
הסלוגנים זה
אני. את יכולה
לקרוא לי מר
סלוגנים או זה
שמאשר.
הסלוגנים שלך לא
מאושרים כי הם
לא משהו
רגע, אז אתה
מנסה להגיד לי
שעמנואל
גולדסטין הוא
שלגון הוא
טרוצקי?!


הנזיר האלקטרוני
מבין סוף-סוף את
כתבי אורוול
יפה איך
התגלחתי?


האיש האדום בצד
הגעתי למצב
שאפילו בעבודה
הייתי סוגרת את
הדלת של המשרד
ועושה את זה בלי
שאף אחד ידע.
יום אחד שכחתי
לסגור את הדלת.
תפסו אותי קוראת
סלוגנים בבמה.


אחת בפגישה של
"מכורים
אנונימיים
לסלוגנים".
אל תשכח לקחת
סוודר...

אמא של דרעי
בדרכו לכלא
סלוגן זה מכיל
תכנים שיתכנו
כבלתי הולמים או
בלתי חינוכיים
לא/נשים
מסויימים.
אין כותב הסלוגן
אחראי לכל נזק
העלול להגרם
כתוצאה מחשיפה
לתכנים אלו, או
כתוצאה מחשיפה
לזיהום אוויר
ממושך, קרינה
סלולארית,
רדיואקטיבית,
מגנטית
ו/או אחר.
אחריות זו מוטלת
על קורא
הסלוגנים.
הגיל המומלץ
לקריאת הסלוגן
הינו 19 וחצי.
חבורה של חארות!
אני עוד אוכיח
להם מי צייר
גדול!

- אדולף לא
התקבל לאקדמיה
לאמנות
בו!! צעק יעקב
פופק הגיבור.
אוסמה בין לאדן
השיל מיד את
סנדליו וברח אל
המדבר בצעקות יא
וולי יא וולי.


מתוך הספר
"הרפתקאות יעקוב
פופק בקבול" מאת
פקיע קבפו.
זה שאפי איתם -
הבנתי.

אבל מי איתנו ?




הבחור של שולי.
כרומוזום
למכירה!!
אני שומע
הצעות?







אחד עם תסמונת
דאון, שומר על
אופטימיות
החיים הם חלק
מהמוות..

--מובטלת
אין דבר העומד
בפני הרצון.

חוץ מהחתול שלי.
"אל תעשה
לחברך"




מתוך 1001
פתגמים מקוצרים.
על שלושה דברים
עומד העולם.

תחשבו לבד
אני לא מבין איך
הוא יכל לעשות
את זה. לכתוב
שיר עם מילים
כמו "שורום
זורום זורום
רים" ועוד
להוציא עשרות
אלפי תקליטים.

רק בישראל.
מהמוצדקות



במה חדשה לשלטון
שום סיכוי,
בחיים לא!


סוכרזית
החיננית, עוד
שנה בלי ביקיני.
דבר ראשון
על כל לשון
אין, אין ,אין
כמו במה
חדשה
אני לא מבין מה
ההבדל בין
ספציפי
לקונקרטי!
בשביל מה 2
מילים למשהו
נקודתי אחד?!





סרן בנימין
גלעד, חייל צה"ל
שמקום סלוגנו לא
נודע! מתרכז
בעצמו לרגע.
ביום חם באמצע
החורף נפלתי
גם אני יצרתי
פעם משהו...אבל
אכלתי אותו
אם זה משמח
אותך, אז זה לא
יכול להיות
כל-כך נורא"



שריל קרו לסי
היימן בעקבות
הפרסומת החדשה
לטונה...
(המתרגם)
"כל
המוסיף-גורע"

"תפסת מרובה- לא
תפסת"

"באומנות כמו
באומנות, אין
דבר כזה -שאין
דבר כזה"




מתוך" 1001
משפטים שסותרים
ת'צמם"
בהוצאת צ'ופניק
הג'ירף.
בועל-יהודאים!

שלמנאסר מנסה את
כוחו בתור
פרובוקטור.
"וואו, מגניב"


גרפומן
הסלוגנים
בעוד סלוגן
מגניב
"מי אמר משכנתה
ולא קיבל?"






אילנה עוקצת בני
עשרים-ומשהו
שחיים על
אוברדראפט
אני שונא גזענים
וכושים.




(מתוך "הגיגי
אבא", האוסף
החדש מבית מדיה
דיידרעק. לא
ניתן להשיג
בדנמרק, שם
הכושים רבים.)
"לא, לא הייתי
קרוב למנוח,
האמת שבכלל לא
הכרתי אותו, אבל
הבופה פה פשוט
מדהים. אז מה את
עושה הערב?
כלום? אה, את
היית אישתו? נו
אז בטח אין לך
עם מי לחזור
הלילה, נכון?
ולבשל את
יודעת?"



ץ סופית מחפש
כלה.
אלוהים אדירים!



פרסום עצמי עוד
לא הרג אף אחד.

השואה כן.
וגם אני.
איזה אירוני זה
שהתרופה הכי
טובה לשפעת היא
מרק עוף.
פתאום הבנתי למה
כולם מזדיינים
בפסטיבלי רוק.

קול צרוד זה כל
כך סקסי.
הלוואי שהיה כאן
בלון פורח שהיה
לוקח אותי
למקומות נחמדים
יותר.



אחת מהרהרת
גם אני הגעתי
לבמה חדשה דרך
הסלוגן/סטיקר

ואתם?

"ברגל"

לא תימנייה
בכלל
שתשתלט על
הסלוגנים


חתול?


למה מה קרה?
ממה מכינים שמן
מכונות?
""
עם פילטר
למה כל הסלוגנים
הם של אבא של
מיכלי או של
החבר של שלי ?
מה, שלי ומיכלי
לא יכולות לכתוב
בעצמן ? לאבא
שלהן ולחבר שלהן
אין שם משלהם?
מה זו התלות
הזאת ?!?!


תרומה לבמה




האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות © 1998-2026 כל הזכויות שמורות לבמה חדשה