בוליביה זה לא
באפריקה בכלל? | אני משקרת כשאני
חסרת ביטחון | מעכשיו אני
אוכלת רק
בסבאררו. שמעתי
שפיצוץ שם | אני נכנס לדף
האחורי, רואה
מלא דמויות
ומתחיל לירות
בכולם.
ברוך גולדשטיין
במחשבות על
קאמבק. |
הג'יהד האיסלמי
התקשר לתחנת
רדיו ממונקו
ולקח אחריות על
כל הסלוגנים.
תחיה טבת הולכת
מכות עם דן כנר
ומתגרשת עד
דמעות ולא
מבכי... | אם אחותי היתה
כוסית, הייתי
מוכר כרטיסים
לחורי הצצה
לחדרה
חרגול בסטרט אפ | <אקשן>
"מה אני רוצה
לומר לפני שאני
אמות? אהממ..."
<קאט> | אם ינעלו דלתי
נדיבים
דלתי במה לא
ננעלו
חצי תימני חוזר
למקורות |
שמישהו יציל...
כי טבעתי בגבב
המילים
בעלות עוצמה הן
המילים
והן אוחזות ולא
מרפות.
אבל אולי זה
לטובה. | רקמת צלקת
שהייתי מת
שתראי
מר יודע-את-הכל
סרקסטי
עצמי את עינייך
ואנשק אותך כי
עם הציפורים
אחלוק את המראה
הבודד הזה
נציג חברת "תודו
שזה נשמע יותר
טוב באנגלית" | אני רואה פה
המון סלוגנים
ולא כולם שווים
איש קמפיין
הבחירות מבקר את
הסלוגנים כדי
למצוא משהו לרוץ
איתו לבחירות |
אני הכי אוהב
להכנס מאחור...
עז רדוד הפך את
'הדף האחורי'
לדף הבית שלו
|
השמועות אומרות
שרון ארד היה
בקומה שמונים
ושש במגדל
שמאל.
יהי זיכרו
ברוך.
תחיה טבת, מגלה
לכם את אמריקה,
טוב אז רק את
מגדלי התאומים. | בהתחלה לא היה
משהו מיוחד. סתם
הלכנו ברחובות,
הסתובבנו. אחרי
כמה זמן הוא רצה
לחזור הביתה,
אבל אני אמרתי
לו לא, היום זה
היום, היום אין
הביתה. לקחתי
אותו לגן מאיר,
לאחת הפינות
החשוכות, קשרתי
אותו לעץ,
הורדתי את
המכנסיים ועשיתי
לו מה שעשיתי.
אחר כך חזרנו
הביתה.
אחד, תל-אביבי,
מספר על טיול עם
הכלב | יש לי זיון הערב
ב-7 ולכם לא.
וגם אם כן זה
בטוח לא עם
אחותכם, כי היא
עסוקה. | וזאת החברה שלי
לאחר וידויה
המפתיע (או לא
)של שלי על
זהותה המינית,
היא מחליטה
להציג בפני חברה
לשעבר את צפיחית
בדבש. |
מה טוב היה לאדם
הראשון: בכל פעם
שאמר משהו
מחוכם, יכל לדעת
שהוא הראשון
שחשב על זה | אם אני אפסיק
לכתוב סלוגנים -
מה יהיה
עליכם ?!!
צפיחית בדבש
בחרדת נטישה | אמא שלי מורה
ללשון ואפילו
היא אומרת
לפעמים
"ביצות הפתעה
קינדר." | חבר שלי אמר לי
משהו על לאה
רבין, והוסיף
זכרונה לברכה.
שכחתי לגמריי
שהיא מתה. אולי
בגלל שהיא
מההתחלה הייתה
מיותרת.
אחד ברגע של
התעלות. |
שמעת פעם את
הבדיחה המעולה
ההיא על האשה
הערומה והקוף
והזקן הזה שלקח
ויאגרה
והאתיופית עם
השפתיים של
המוצצת?
הא לא?! טוב אז
לא משנה...
סוכריה גבישית | לאאאאא
אל תעשי לו
סצינה,
לא!
זה לא כדאי.
אם זה גמור,
תאמרי לבחור:
אמרת ש- די,
אז יאללה ביי!!
גולדה בשיחת נפש
עם חברתה המחפשת
דרך אלגנטית
לזרוק את אריאל
הורוביץ | יצחק רבין
תתפטר
אנתרופולוג
קליני מאמין
בדמוקרטיה | -במשק, כשמשעמם,
לרוב אנחנו פשוט
מעשנות דשא.
מהרבה בחינות זה
זה הדבר
האמיתי.
כבשל'ה הייי. |
אתם לא מבינים
פשוט כמה אני
עסוק לאחרונה
/dev/hda5
הדיסק של במה | זה לא נכון שאני
סנילי ממש לא
וזה שאני בן
שלושים לא עושה
אותי ללא כשיר
לגלוש במורד
ההר, הנאצים
אמורים להיכנס
ולפלוש לנפאל
חבל כי זה יגמור
את כל הסמים שם
שלא לדבר על מצב
הרי הגעש...
אחות!
חצ'קל איש מוסד
חוגג יום הולדת
99 בעוד ניוון
שרירים. | לפני רגע כתבתי
100 סלוגנים ולא
חתמתי עליהם
בשמי
גרפומן
הסלוגנים
מודה | כשאת במיטה שלי,
אל תדברי על
בועז!
חרגול לבובת
הברבי שלו |
הגיון זה שטות
שהמציאו אנשים
חסרי יכולת
שמנסים לעבור את
הנהר עם זאב,
כבשה וחסה. | תגידו, הסלוגנים
חייבים להישלח
לעיון, לשפצור
ולמחזור?
ומה אם הם ישלחו
רק לעיון? או רק
למחזור?
אחד עם שם לא
קליט מאיים
לשנות סדרי תבל. | אל תשאל מה במה
חדשה יכולה
לעשות בשבילך.
שאל מה אתה יכול
לעשות בשביל במה
חדשה.
צרצר (בגניבה
ספרותית) | אפשרויות העריכה
חסומות זו דרך
אלגנטית להרחיק
כשלונות
אחד ותאוריית
הקשר |
- "מרוב סלוגנים
לא רואים את
האתר".
- "תשתקי
ותמצצי!" | יגאל! אל תתעסק
לי עם
הבחורה!!!
התל-אביבי. | ברוכים הבאים
לבית הספר!
לוציפר | לשחרר את
דרעי והמן |
אוקיי! אוקיי!
לעשות שעווה
בחזה זה כן
כואב!! ניצחת!!
האיש האדום
שלמעלה מפסיד
בהתערבות | זה לא נגמר לפני
שזה מתחיל
לופ | צייר מצייר,
נגן מנגן,
זמר מזמר,
ורק אני עושה
שקשוקה.
האשה הקטנה
והאמנות
האמיתית. | סלוגן לבמה
זה דבר כה נפלא
מתחכם ושנון
אך עם זאת טעון
איך נאמר
בפשטות?
להתחיל לכתוב פה
היתה טעות |
אם לא היה אור,
לא היינו רואים
במה להתקל | יש לי הפסקת
חשמל בבית.
אני מחפש כמה
ילדי נרות
מהכיכרות
למינהן.
תודה מראש.
ושלא נדע עוד
חושך.
אמן.
תודה. | זבב"מ -
זקפת בוקר בלתי
מנוצלת | משרד הבטחון
קובע: החל מהיום
"חסד של אמת" זו
עבודה נדרשת.
קשטניזם מנסה
סטנדאפ אחרי
פיגוע. |
"לפני כמה שנים
בכיתתי היה איש
שקראו לו עדי
חן, וילדה בשם
חן אלחנטי.
תחשבו מה היה
קורה אם הם היו
מתחתנים?
מישהו היה בא
אליה ואומר לה:
"חן חן לך חן
חן"
וזה עוד סיפור
אמיתי. | הסלוגנום
האנושי!
ד"ר מישה רוזנר,
בעוד איבחון
מצער. | "נכון..נכון..פעם
הייתי שמאלני,
היום אני
ימני..מה
לעשות..מתבגרים.."
-- ריבוע הסלוגן | משפט אחרון לפני
המוות:
"אחמד, מתערבים
אני מעביר אותה
בין שניהם?"
11 בספטמבר 2001 |