רוצים לשמוע
משהו עצוב?
ראיתי את הסרט
"קונטקט" כבר
שלוש, ארבע
פעמים ובכל זאת
אני מתאכזב
מהסוף כל פעם
מחדש.
אודיסאוס, פתאטי
אבל מודע לזה. | סלוגן הוא
אוננות דיגיטלית | -אבאש'ך
ערומקו?
-לא.
-סליחה, חשבתי
שאתה מישהו
אחר.
אפרוח ורוד. | החיים הם כמו
קופסאת שוקולד
-אפשר לחשוב שזה
חרא. |
יאאאא!!!! אני
רוצה שהמערכת
תגיב גם על
הסלוגנים
שלי!!!! בבקשה
בבקשה! אני רוצה
חתימה!!!!
ילדה קטנה
מעריצה את זה
שמאשר את
הסלוגנים
תגובת מערכת: את
לא נשמעת לי כל
כך קטנה. רוצה
לבוא אלי לשמוע
תקליטים? | יש אלוהים - ?
/ !
[סמנ/י בעיגול
את התשובה]
אנתרופולוג
קליני תוהה
ומתהה. | מה, את שומעת
מהתחת?
ג'ניפר לופז
נשאלת על התחת
הגדול שלה. | עיוות של
ההסטוריה #555
הלנה מטרויה
הייתה זמרת, כמו
מדונה... בסוף
גם היא התקרבה
לקבלה... ואז
הרסו את טרויה
סוסי עץ ענקיים
עם חיילים בבטן. |
אלוהים נותן
אגוזים לאנשים
שלא יודעים
חשבון. | במקום לקרוא לי
רוסי מלוכלך,
אפשר אולי -
אתיופי נקי?
בוריס מבקש | אם רק הייתי כשר
לפסח.
ביג מק, עם
גבינה. | כשנגמרות
המילים,
רק אז תתחילו
לדבר. |
גם סלוגן משובח
יסתיים בתוך
הפח
| אתה שעיר כמו
קומוניסט!
פרובוקטור. | גילוי מרעיש!
גם קורט קוביין
וג'ימי הנדריקס
היו חצי
תימניים.
מה לא?
חצי תימני בגלוי
מרעיש, מה לא? | קשה בחירמונים
קל לבד.
צאן מרעיתו
במוטו לחיים. |
אאאאאא
אאאאאאאא
אאאאאאאאאה
פלופ פלופ
פלופ!!
וואו זה היה
קשה. הייייייי
יש למישהו נייר
טואלט??? | בחורות זה כמו
עגבניות.
אם זה רקוב, אתה
לא יכול לעשות
מיץ.
ג.און בעצות
רומנטיות | מה שלא הורג
אותך מנסה להרוג
אותך, או לפחות
מכאיב לך חזק... | תגביר רגע את
החדשות!
פה גדול, מילים
אחרונות. |
ההיפראקטיבית
פסיבית לפחות
שורפת קלוריות,
מה שקשה לומר על
פרה.
סוכרזית החיננית | ,
(פסיק)
סימני פיסוק
בסיסיים בהוצאת
בוליביה ושות'. | אני כמו ד"ר
הופמן, אבל
במוזיקה!
אחד, שמאמין
בעצמו. | כשהייתי בן חמש
הרגתי אותי |
האמינו לאדם
שניסה את זה
-וירג'יל | אם אין אני לי -
תעזרי לי
קצת יותר למטה,
יופי | מי שאוהב אותי,
הוא לא יקטוף
אותי.
שלכם, דם
המכבים. | משטרה זה רע?
רטרוספקטיבית,
בשיחזור מאורעות
השני ליוני |
שישה מיליון זה
לא כסף.
אדולף. | שלום בלון
אדום...
עוד לא נגמר
המאבק של
רוני-רון בלון
ירוק | מי ייתן ותצא
כבר מהארון!
פרובוקטורית. | עקירת טחורים
קורעת את התחת |
הסלוגן שמעליי
יותר טוב
[אחד שמפרגן
לסלוגן שמעליו] | מוות לערבים.
ברוך גולדשטיין
נביא שקר. | "מי אמר שוקולד
ולא קיבל?"
אילנה נדיבה,
אפילו עם
ההתמכרות היחידה
שלה. | אני סובל מאהבה
נכזבת לעצמי
זוזו לסטרי
מראיין את עצמו
ברדיו במה |
חיכינו לפתיחת
השערים בערב
במה. היה צפוף
בצורה איומה.
חיכינו שם
שיפתחו ואז,
מתוך הקהל מישהו
צעק: "פוגו!!".
ההמשך, לא היה
נעים במיוחד...
ביג מק בערב במה
פיקטיבי. | מה עדיף:
למיין זיתים
או לזיין מתים?
שוב המתלבט | -התשמע קולי,
רחוקי שלי?
- אני חושב
שכן.
- אבא שלך
ערומ'קו?
דוגי מארח את
האפרוח הורוד | המערכת שותלת
סלוגנים
פיקטיביים!
אנונימי |
מיכלי!! אני
מאוהב באחותך
שירה!!!
- אלטמן החרמן
ברגע של וידוי | שנייה אתם תשלחו
לי גם אי מל מתי
הסלוגן מתפרסם? | אני צריך
תחביב!!!!!!!
כל היום אני
יושב וכותב
סלוגנים לבמה
חדשה
ואתם יודעים
מה!? נמאס. גם
ככה הם לא
מתפרסמים!
אז זהו אני
פורש
ד"ש לעוגיה בדבש
ולחגב וגם ג'ימס
בונד.. אאה
וכמובן החולת
מין "זהו
גמרתי"... מכה.
חשבתי שנשים
מתקשות לגמור
אבל בקצב שהיא
גומרת...
ו"מוח"... ממתי
העכבר הזה
נקבה?!?!?
שטן במשבר
שעמום. | אומרים שהדרך
ליבו של גבר
עוברת דרך קיבתו
. אני חושבת שזה
נכון גם לגבי
נשים- אני למשל
אתאהב בגבר
הראשון שידע איך
אני אוהבת את
הטוסט שלי. |
פעם אחרונה שאני
בוחן טייסים
בניו-יורק.
-אחד מפאלו אלטו
לא מתלהב
מהעובדה שבגללו
נפלו התאומים. | מאחרי כל פסל
גדול נמצא שפם
גדול
סאדם ואדולף
בפגישת פיסגה
בגיהנום | אני יודע איך
כותבים סלוגן
פישקה זוהר
מבהיר ומגדיר | -אתה עסוק?
-כן, אני מחטט
באף.
חרגול ואימו |