המונולוג המעניין ביותר שקראתי אי פעם היה אודות משמעות הסמלים
הלאומיים ומגן דויד בפרט בציונות.
בהקדמתו של החוקר לתוכן הנ"ל הוא הרשה לעצמו (לא עבודה להגשה
אלא רק מאמר להעשרת המעונינים) הוא כתב: "מבוסס על מה שכתוב
מאחורי שטר של 20 ש"ח."
משמעות התת-נושא "מחאה" שרשום במאפייניו של הטקסט הזה מתייחס
לגישה הכללית של החברה לחוקר מכובד, שהרשה לעצמו "ליפול"
ולהשתמש במשלב לשוני נמוך, באחד מהביקורות אודות המאמר, נכתב:
"אני חושב כי מאמר שמתחיל ב '...מה שכתוב מאחורי שטר של 20
שקלים...' הוא מיותר ולא יותר מבזבוז זמן."
אזי סלח-נא לי מר ינתי פרזי, על שום כי, תגובות נלוזות מסוג
'אדם אשר משתמש במשלב לשוני נמוך לא זכאי להערכה', ובכן, זין
עליך חתיכת הומו אוכל בתחת (עם כל הכבוד לאוכלוסיית
ההומו-לסבים).
חברה לשעבר שלי נהגה להשתמש לעיתים קרובות, מידי, במילה
"פרימיטיביים" (וזה בנוסף להיותה תומכת מרצ) אבל במקרה זה אף
אני(תומך מולדת) נאלץ להשתמש במילה זו, אתה, אדוני,
פרימיטיבי,
J חושב שזה מצחיק?! זה לא, הנדושות של החברה כבר מתחילה
להרכיב את ארון הקבורה שלי, וכן אני יודע שזה כבר נדוש להצהיר
הצהרות כאלו. סלינג'ר כבר הוציא את המיץ מכל הקטע של זה (התפסן
בשדה השיפון לחסרי תעודת הבגרות שמבינינו), כמו כן אני מבקש
לקרוא טקסט זה בתור דיבור שוצף קוצף מפיו של רוסי שיכור, (אני
רוסי אז מותר לי להשתמש בביטוי "רוסי שיכור"),
ובנוסף(EMPHASIS) אני רוצה באותה הזדמנות למתוח ביקורת על
הכותבים באתר זה, אתגר קרת כבר קיים, אל תנסו לחקות אותו, אתם
גורמים גם לסיפוריו שלו להיראות כחיקוי זול לסוג של כתיבה
פוסט-מודרנית, וגורמים לאנשים כמוני להפוך לפארנויים מאוד
בנוגע לסיפור שבהם אנחנו רואים טיפה של כישרון אז במקום להצביע
5 אנחנו נאלצים לקרוא את הסיפור פעם שנייה ושלישית, ולרוב, צר
לי להגיד, גוברת החששנות והשכנוע העצמי על האובייקטיביות
ואנחנו מצביעים 12 במיקרה הטוב וגם בשביל לא להעליב את היצירה
בציון שאינו בנמצא באתר...לכן עצה לי אחת, תשתו, תעשנו, תחיו,
אבל אל תלכו בבגדים קרועים ותעשו עצמכם "שונים" (כי אתם לא,
וכל הראש הזה יעבור לקראת גיל 22)
, אל תנסו לחקות את קרת, זה מעליב אותו, ואתכם. כמו כן, עדיף
גם שלא תצביעו מרצ, אבל זה כבר לטעם אישי, או מכות בקניון, או
מכות ליד הקלפי, או בפאב. |
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.