|
הוא כבר לא פה
הוא הלך לי
הוא לא יחזור
הוא שכח אותי
הוא לא אהב אותי
הוא לעולם לא יאהב
הוא גם לא שנא אותי
הוא גם לא ישנא
הוא לא חשב עליי כמו שאני חשבתי עליו
הוא לא רצה אותי כמו שאני רציתי אותו
הוא לא השקיע בי כמו שאני השקעתי בו
הוא לא כיבד אותי כמו שאני אותו
הוא
הוא היה זה שחשבתי שאהבתי
הוא היה זה שחשבתי שתמיד אוהב
אבל הוא
הוא היה סתם חלום, בלי משמעות
חלום עקום
כי הוא לא יחזור אליי לעולם. |
|
|
סרקתי שמים,
סרקתי ארץ,
רציתי לעוף על
כנפי האהבה,
ליפול אל תהום
האכזבה,
לשחות בנהר
התקוה,
לתפס על הר
הפחד,
להיסתכל במראת
האימה,
לשתות ממעין
השיגעון,
אך יותר מכל
רציתי לחבק
אותך...
ואז מצאתי אותך
מזדיינת עם החבר
הכי טוב שלי!!! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.