|
לאביר שלי
אני עדיין מחכה
מחכה שיבוא
שיבוא לקחת אותי מכאן
שיקח אותי למקום
בלי מלחמות ובלי כאב
בלי מוות ובלי גיהנום
מקום שיש בו רק אושר
אלוהים הוא האביר שלי
שיקח אותי למעלה
בלי מלחמות ובלי כאב
בלי מוות ובלי גיהנום
ויש בו רק אושר
אז אלוהים בוא וקח אותי
קח אותי אלייך |
|
|
הולך לשלוח אותו
אל החלל החיצון
למצוא גזע אחר
הולך לשלוח אותו
אל החלל החיצון
למצוא גזע אחר
חייב להביא אותו
אל מימד אחר
שימו לב
טוב-טוב
חייב להביא אותו
אל מימד אחר
נציג חברת "תודו
שזה נשמע יותר
טוב באנגלית" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.