[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








הקטע הבא הוא תשובה ל"פרטים שוליים" של צופיה לאופר:
http://stage.co.il/Stories/18127


סכנה לציבור אתה יהוה'
אלוהים מלך הפועים
אשר קידשנו (משמע אנו קדושים)
וציוונו על כל מיני קשקושים
שברומו של עולם
כמו למשל זה שצריך להרוג את כולם
ועל כאלו שלא נתפסים במוחו של אדם
כמו למשל להתרחק מאישה נוטפת דם
או תמיד להתלבש כמו עב"ם
ולא לשתות יין עם גויים ועם חילונים גם
וכמה אופייני לבני תמותה בהכחשה
לקרוא "פרט שולי" לכל הלכה באושה
שמייצגת נפלא את כל השאר-
אכזריות, גזענות, מקבץ רע ומר.
סכנה ברורה ומיידית אתה יא אללה
שהחלטת מה אסור ומה מותר
מי יחיה ומי ימוגר
מי מת ומי נותר
והפכת את חיי המאמינים לכה מסודרים וקלים
ואת חיי הכופרים לבלתי נסבלים
והצבת שומרים, אנשי קשר ושאר מטורללים
שחושבים שקדוש לדבר על גללים.
ארור אתה, ארור כל עם הקורא לעצמו נבחר,
ארור כל מי שבשמך מקים התנחלות בהר
(וחבל שרבים כאן למטה שכחו שמה שלא רואים
נקרא וואקום ולא אלוהים).




לצערי הקטע הזה לא יובן כהלכה ללא מעט הסברים. קצת מעצבן,כל
אחד יכול לכתוב בזכות "אלוקים" והדת בלי צורך לתרץ, כי לאהוב
את אלוהים נחשב עמוק ורוחני, אבל האמונה החילונית נחשבת מלאת
שנאה ורשע ותמיד דורשת התנצלות. אז קודם כל: השיר מוקדש כולו
אך ורק לרעיון האלוהות הפרסונלית ולרעיון הקדושה, כאשר
למאמינים ברעיונות אלו אינני חש שנאה אלא הרבה בוז והמון צער
על הרעה שהם גורמים לזולת.
ועכשיו הסברים בקשר לתוכן:
"להרוג את כולם": חלק מהמצוות (שכידוע הפכו אותנו לקדושים,
שנאמר "קידשנו במצוותיו") מדברות על טבח בעמים אחרים, יהיו אלו
"שבעה עממין" או "עמלק". חז"ל הרחיבו את הנושא והתירו במהלך
הדורות להרוג גויים במגוון נסיבות ותירוצים. מי שרוצה ממש
להתעמק בזה מוזמן לרכוש את "הלכות הריגת גוי" של הרב עידו
אלבה, שם הוא מביא את כל הצידוקים ההלכתיים להרג תינוקות, נשים
וחפים מפשע גויים. "הלכות הריגת גוי" הוא חלק אחד מתוך ספר בשם
"ברוך הגבר" שיצא לזכר ברוך גולדשטיין, השם ייקום דמו.
"להירתע מאישה נוטפת דם": מדובר בהלכות נידה, כלומר נשים
במחזור. הרב עובדיה יוסף סיכם את עמדת היהדות בנושא כך:
"(..שלא יכנסו נשים נידות לבית כנסת מפני) שטומאת הנידה חמורה
ביותר עד שדוחה ומסלקת השכינה בכל מקום שהולכת שם" (יחווה דעת
חלק 3 סימן ח'). שכינה זה אלוהים- כלומר אישה במחזור היא כל כך
טמאה עד שקדושת אלוה נסה מפניה. למרות שעובדיה יוסף הוא באמת
קיצוני מטורף, הוא מביא כאן את גישת היהדות. למי שרוצה
להרחיב:
http://www.daatemet.org.il/pamphlets/he7.html
"תמיד להתלבש כמו עב"ם": פה בוודאי חשבתם רובכם שמדובר בעוד
חילוני ששונא אנשים בגלל לבוש שונה. אז דעו לכם, שהציווי הוא
בדיוק על להתלבש כמו עב"ם: "אין הולכים בחוקות עכו"ם ולא
מתדמים להם, לא במלבוש ולא בשיער וכיו"ב... אסור לישראל
להתדמות להם אפילו ברצועות המנעל שאם היה דרכם לקשור כך ודרך
ישראל בעניין אחר או שהיה מנהגם להיות להם רצועות אדומות ושל
ישראל שחורות" (קיצור שולחן ערוך, דין לבישת בגדיו והילוכו,
סעיף ב'). זה עב"ם- תמיד תראה לא שייך, לא מפה. מה, שיהודי
יראה כמו הגויים!?
"ולא לשתות יין עם גויים ועם חילונים גם": במקרה ולא ידעתם,
לדתיים אסור לשתות יין עם חילונים, משום שאלו גויים לכל דבר!
"כל המחלל שבת בפרהסיא הרי הוא כעכו"ם לכל דבריו: אם נוגע ביין
אוסרו, והפת שהוא אופה וכן התבשיל שהוא מבשל הוי כמו בישולי
עכו"ם" (קיצור שולחן ערוך, הלכות שבת, סעיף ב'). מצחיק: יין
שהורתח נקרא יין מבושל ואותו מותר לשתות עם כולם, כי ההרתחה
ביטלה את סכנת קירוב הלבבות שיש ביין.
"חושבים שקדוש לדבר על גללים" (נשבע לכם שזה אמיתי, תבדקו):
"צואה יבשה כל כך שהיא נפרכת ע"י גלילה הרי היא כעפר, והוא שלא
יהיה בה ריח רע. אבל אם נקרשה מחמת הקור כיוון שיכולה לחזור
לקדמותה בזמן החום, עדיין שם צואה עליה. וצואה שנתכסה בשלג
חשוב כיסוי." הציטוט המופלא הנ"ל לקוח גם הוא מקיצור שולחן
ערוך, ניקיון המקום לדבר שבקדושה, סעיף ז'. שאלו כל דתי- לימוד
טקסטים כגון השולחן ערוך מקיים את העולם לדעתם! אם יהודים
יפסיקו חו"ח ללמוד את כתבי ה"קודש", העולם ייחרב, שנאמר: "אם
לא בריתי יומם ולילה חוקות שמיים וארץ לא שמתי". אז חברה- אם
פתאום כולם חוזרים בשאלה מסביב, תפסו שולחן ערוך ותתחילו ללמוד
הלכות צואה. זה מספיק קדוש כדי להציל את העולם.
חילונים יקרים, דעו במה אתם מאמינים, ולא- כל אמנון יצחק מתחיל
יוכל להפוך את עולמכם בשקרים ולצחוק כל הדרך אל הבנק.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
כיליתי בחרגול
את חמתי




צפיחית בכפכפים


תרומה לבמה




בבמה מאז 8/3/02 1:38
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
רותם מלנקי

© 1998-2019 זכויות שמורות לבמה חדשה