|
במאבק צבוע אני פוכר את ידיי אל עבר רקיע ושמש דוהה
במאבק אותנטי אני נוקף סימבוליקה של תנועה מגונה
פולש ומכתיב חיינו או מכילנו ואותם בתוכו?
שאלות קיומיות בעלמא או אמת חלק ממנו?
האדם החופשי באמת הוא זה אשר מרגיש
או זה שבוחר להבין בשלשלאות מרצון?
האם תעדיף בגן עדן אמברוסיה להגיש
או על שועלים לפקד במדורי גיהנום?
ומה לגבי קריאת שמע?
האם לשווא תיקרא ותקרא?
כי הרי אם אתה בתוכו והוא זה אתה, אריסטו:
הרי לעצמו הוא מריע המניע הבלתי מונע
ועל כן מהי בחירה, גם זו של הידע?
לו אכן זה השק ויצא המרצע
לבוא ולומר שאנו בוחרים
לעשות את רצונו, כי הוא זה אני
אך אם רצונו הוא רצוני
ורצוני הוא כן רצונו
הרי יתכן שלכפור
בקיומו ובקיומי גם זאת
יהה זה מוצדק
ולא שווה לנסות
כי מכאן ההוכחה
שמלכות שמיים
קיימת בראשינו
בדמיון בעיניים
וכשלעפר יחזור
יכלה ויגמור
בזאת יסתיים
יש לאין
ואין
.
להבין אדקווטיות מהי
פועלי - פועלו. |
|
בדבר אחד
שהמצאתי אני ממש
מתגאה, ושתבינו
זה היה עבור
קמפיין לעלי
תאנה. את עונות
השנה. איך
שאנחנו בישיבת
קריאטיב עמוסה
נכנס הקב"ה אומר
לנו שהוא צריך
להצדיק את עלי
התאנה, ישר
קפצתי אמרתי לו
קול איט! הלך
הביא חורף.
הקופירייטר של
אלוהים משתחצן |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.