|
החיים קשים יש הרבה עניים וגם הרבה אנשים רעים קשה לחיות בעולם
כזה ....
החיים קשים יש הרבה מחלות והרבה אנשים מתים קשה לחיות בעולם
כזה....
אז אני רוצה לעוף מכטן למקום יפה יותר רחוק מכאן
החיים קשים ללכת ללמוד או פשוט לעבוד זה קשה מאוד קשה לחיות
בעולם כזה....
אז ביי לכולם אני הולך לישון אולי שם יש עולם יפה יותר ורוד
יותר..... |
|
|
ישראל, אל
תתעצבן. יוסי
מהועד-בית בא,
אז נתתי לו צ'ק.
אני לא מטומטמת,
באמת לא ידעתי
שזה עולה כסף
להחזיק תיבת
דואר.
האשה הקטנה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.