|
ההרגשה שלי שונה
וזאת זכותי המלאה
לבנות מגדל קומות
ולהרוס או סתם לקפוץ,
ויש דברים שהם מותר
אבל אסור מזמן נגמר
בשקל ותשעים אפשר
לקנות רק סוכרייה.
ואז הרבה דמויות רצות
מצד לצד מתרוצצות
ולי נמאס אותן לראות
אמרו להם שלום וביי,
על הרצפה מדממים
מאתיים אלף אנשים
מראה די מלבב
כן בחיי.
אומרים לי תפתחי
חנות חיות ותלטפי פרוות
תגידו מה עובר על העולם
וגם עליי,
היו דברים שהם מותר
אך המותר נהיה סתם קר
ונשארה לי רק
עוד סוכריה. |
|
|
אתם חושבים שרק
הבועז הזה מאשר
את הסלוגנים?
בועז הוא דמות
פיקטיבית. נראה
לכם שאיש אחד
יכול לתחזק את
כל האתר הזה, גם
לענות בפורום
וגם לאשר את
הסלוגנים?
יש כאן צוות של
עשרות אנשים,
עיתונאים,
מעצבים,
קופירייטרים,
תוכניתנים,
עורכים
ספרותיים, עורכי
תרבות, עורכי
סרטים. יש גם
סטנדאפיטים,
משוררים סופרים
וציניקנים. אבל
הם תמיד עסוקים
מדי. זה הכל
אני.
אחד שמאשר את
הסלוגנים אבל
אין לו איגוד
מקצועי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.