רשמים בעקבות ערב הבמה השבעה עשר (ינואר 2001):
התלבטות
אני חייב להכניס את אמא שלו לשיר,
הרי אחרי מה שקרה איתו, איני יכול אותה לא להזכיר,
אבל איך? איפה? באיזו תדירות, באיזה מינון?
רק פעם אחת? לשבצה בכל שורה? או אולי באופן קצת יותר... שנון?
פעם אחת לא תספיק כדי להבהיר את כוונתי,
חמש פעמים אמא יצלצל כבר אובססיבי, כפייתי,
פעמיים - קצת חלש, לא מספיק... מתלהם,
ארבע -מוגזם משהו, מדגיש יותר מידי את החסך בדמות האם,
אז שלוש, החלטתי, שלוש פעמים אמא, ואז אעבור לבית הבא:
ובכן - כוס אמ אמ אמק, ועכשיו הלאה, הרי גם יש לו אבא...
מירשם (או - איך לכתוב שיר קוצר תשואות)
ז.י.נ, בניין התפעל, גוף שלישי, יחידה, עבר,
ז.י.נ, בניין פיעל, גוף ראשון, יחיד, עבר,
אלוהים כפול 2, אהבה כפול 4,
ז.י.נ, בניין פיעל, גוף ראשון, יחיד, עתיד,
ז.י.נ, בניין התפעל, גוף שלישי, רבות, הווה,
ערפילים, זריחה כפול 3, נגיעה
ז.י.נ, שם הפועל, והרבה
את כולן, בכל מקום, בכל תנוחה.
מספיק.
ועכשיו נגוון עם ח' -
חרא. |
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.