|
אחמד בנה פצצה
עם גזים וחומצה
והוא יהיה שהיד היום
ואין זו סתם פצצה
עם גזים וחומצה
אחמד בונה פצצת אטום.
הוא לא ישכח לשים
נפץ ומסמרים
מקל של דינמיט גדול
רימון אל כוח מג"ב
מכל ארצות ערב
והוא יהיה שהיד היום.
וכשאחמד יאמר
שאללה הוא וואכבר
ניתן לו אז כדור בראש
יבואו ערבים
כולם עם רימונים
בכלא לא יהיה מקום.
אחמד בנה פצצה
עם גזים וחומצה
והוא יהיה שהיד היום
ואין זו סתם פצצה
עם גזים וחומצה
אחמד בונה פצצת אטום.
נ.ב. יש לקרוא כמו שלומית בונה סוכה |
|
|
מאוד עצוב לי
שאביה האיום כבר
לא מכיר אותי,
אני יושב וניזכר
בתקופה היפה
שהייתה לנו,
זה היה הרבה
לפניי רצח
רבין!
מי חשב אז שמשהו
כזה יכול
לקרות!
ואני אפילו זוכר
איזו ג'ינג'ית
שסובבה לו את
הראש!
מצחיק איך נשים
מפרקות חברויות
של שנים!
יגאל עמיר, בטוח
מתמיד בנוסטלגיה
המשותפת לו
ולאביה הלא כל
כך איום כמו
שהוא חושב שהוא. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.