[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








קווים מנחים בעבודה על הערכת לומדה והתאמתה לחינוך המיוחד
דר' אמנון טיל, DAT
http://web.beitberl.ac.il/%7Eamnon.till/lme.htm

Homepage:
http://mywebpage.netscape.com/amnontl/homepage.htm
Hebrew Homepage: http://stage.co.il/Authors/238
Email: amnont@walla.co.il

=========================================
ראשי פרקים
=========
הקדמה
תיאור הלומדה
הערכת הלומדה
התאמת הלומדה לחינוך המיוחד
-----------------------------------------
מאמרים בסידרה: חינוך
=======================================
הקדמה

המאמר מספק קווים מנחים להערכת לומדה וכן התאמתה לחינוך
המיוחד.
=====================================
תאור הלומדה

1. שם הלומדה ושם החברה שפיתחה את הלומדה.
2. לאיזה אוכלוסייה וקבוצת גיל הלומדה מתאימה בחינוך הרגיל?
4. אילו מיומנויות וכישורים נדרשים לתלמיד כדי לתפעל את
הלומדה?
5. באילו כישורים או מיומנויות בסיסיות הלומדה עוסקת?
6. תאר את הפריטים הראשיים של הלומדה ואת מהלך הלמידה.
7. האם ישנה הגבלת זמן בלומדה?
8. האם ישנה חלוקת נקודות וכיצד היא מתבצעת?
9. האם התוכנה קלה להפעלה? הסבר.
10. כיצד יוצאים מהתוכנה?
11. האם ישנם רמות קושי שונות? פרט.
12. האם התלמיד שולט בסדר ובקצב הלמידה?
13. האם ישנם תמונות אנימציה ומוזיקה? מה תפקידם? האם הלומדה
צבעונית?
14. האם יש משוב בתוכנה ע"י מילים תמונה או צליל?
15. האם קיים משוב מסכם? פרט.
16. האם ניתן להוסיף או לשנות תכנים בלומדה?
17. כיצד פועלת מערכת העזרה: האם יש עזרה כללית או ספציפית?
הוראות העזרה, האם ניתן להגיע לעזרה מכל מצב? האם יש הוראות
קוליות?
18. האם ישנם חומרי עזר לתלמיד או למורה?
19. האם ישנו מסלול אחיד בלומדה או מסלולים שונים ע"פ רצון
המשתמש?
20. האם הלומדה מתרגלת מידע קיים או מלמדת דבר חדש?
==========================================
ב. הערכת הלומדה

1. מה מוצא חן בעינכם בלומדה? ומהם יתרונות הלומדה?
2. מה מפריע לכם בלומדה? פרט תקלות שונות בזמן ביצוע הלומדה.
3. הערות נוספות אחרות הקשורות ללומדה.
==========================================
ג. התאמת הלומדה לחינוך המיוחד

1. לאיזו אוכלוסייה הלומדה יכולה להתאים בחינוך המיוחד?
2. איזה שנויים והתאמות יש לעשות בתוכנה כדי להתאימה לחינוך
המיוחד? (למשל: הוספת קול או ניקוד או הגדלת האותיות או האטת
הלומדה ועוד).
3. אילו עזרים טכנולוגיים ניתן להוסיף כדי להתאים את הלומדה
לחינוך המיוחד?
4. כיצד ניתן לשלב לומדה זו בשעורים ובאיזה שעור?
5. האם היית ממליץ על רכישת לומדה זו לבית הספר או לבית
התלמיד?
6. כל הערה אחרת.
===========================================
מאמרים בסידרה: חינוך

http://web.beitberl.ac.il/%7Eamnon.till/ledu1.htm

=======================================

הבלוג שלי בתפוז
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=amnontill

הבלוג שלי בקפה דמרקר
http://cafe.themarker.com/view.php?u=162968

================================







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
בונא יש פה
חבורה של
מטורפים /
משועממים או סתם
בטלנים שממש
מכורים לזה
נפגשים, מדברים,
הכל, לא להאמין
ממש כאילו זו
חברות אמיתית.


יגאל עמיר מתרשם
מערב במה חדשה


תרומה לבמה




בבמה מאז 7/1/02 3:42
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
אמנון טיל

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה