|
שאמות
ירד גשם
שישטוף את הדמעות של אף אחד
וירד
קצת הנטל
כי יש פחות בן משפחה אחד
לא יהיה
יותר סבל
ויגמרו הכאבים
וכשיפסק הגשם
יבינו שלא אהיה כאן לעד
ואם תראו קבר
בחלקה מוזנחת בצד
אז תדעו רק דבר אחד
שיש פחות בן אדם שבוכה על חייו
שעכשיו הוא מרגיש שהוא לא חייב
שום דבר
לאף אחד
שאמות
ירד גשם |
|
|
נכנסתי כאן
לברוך
כי שמתי לי
מטרה
לכתוב את הסלוגן
הכי ארוך
אז אל תכעסו אם
אזיין לכם את
השכל
או אם לא יהיה
מוסר השכל
אחנטרש כמה
מלים
אקשקש כמה
בלבולים
לא יודע מה זה
טוב
אז אל תדאגו
בסוף
אני אעזוב
אתם מתחילם
לצעוק
שיעזוב אותנו
בשקט
שיניח לנו
הכלבת
סלוגן ארוך
משעמם
חסר חיים
והכל רק כדי
שתקראו את
היצירות
ולא את
הסלוגנים
|
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.