|
בתוך חדר של בית של עיר
אני יושבת
מחפשת
כדורים להקלה
כי זה כואב לי נורא
יושבת
והאמת? גם לא-קצת בוכה.
אז החלפתי כיוון.
בתוך מכונית גדולה
בצד הכביש
בלילה
חונה
מחכה
שתצא כדי לפגוש אותך
והאמת? נוסעת מהר כי אין לי אומץ.
אז חזרתי לבית.
מוקפת מרככים ומוצרי חשמל
(אני נמצאת עכשיו בתקופה של מטאפורות כבדות)
לפי סרטים בטלוויזיה
לומדת לעשות
את איך שאולי אני אצליח
בשביל יותר שלא לטעות
והאמת? די נמאס לי
כן, נמאס לי כל המצב הזה.
אבל לאן אני אחזור?
אני רוצה, אני רוצה לחזור אליך. |
|
|
מי ייתן
ובגלגול הבא
תיוולד עם מבטא
אשורי כבד, וכמה
שלא תדבר אף-אחד
לא יבין אותך
וכולם יצביעו
עלייך ויצחקו
ואז תרגיש רע עם
עצמך ותהפוך
לנזיר בודהיסטי,
רק שבגלל המבטא
שלך לא תוכל
לבטא את המנטרה
שלך כמו שצריך
אז תצטרך לפרוש
מהמנזר וללכת
למנזר שתקנים!
שלמנאסר מנסה את
כוחו בתור
פרובוקטור. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.