|
בחוף אין אנשים
כולם כבר הולכים
השמש שקעה בים, הגיעו עננים
ואני עדיין יושבת ומסתכלת על הגלים
וזוכרת: איך היינו שנינו יושבים וצוחקים
מסתכלים על הים ולפעמים גם בוכים
אבל היום נשארתי לבדי
ואין פה מי שיהיה לידי
שיחבק שינשק
שידבר איתי על מה שמתחשק
שיגיד לי אני אותך אוהב
ורק עלייך כל היום חושב
אבל הכל רק זיכרון
כי היום אתה בתוך ארון! |
|
|
-שוב איחרת!
"נכון"
-נו?
"מה?"
-אין לך תירוץ
המסביר מדוע
איחרת?
"איחרתי בשעה
בסך הכל. לא
צריך תירוץ שלם
בשביל זה. מספיק
חצי תירוץ"
-נו?
"מה נו?"
-תן חצי תירוץ
"השעון"
-השעון מה?
השעון לא צלצל?
השעון צלצל ולא
התעוררת? אתה
צלצלת והשעון לא
התעורר?
"זה מה שביקשת,
חצי תירוץ"
חרקגול צופה
ביותר מדי
תכניות ילדים
דידקטיות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.