|
הוא עומד לו בצד
בין סתרי הצללים
כל הזמן הוא רק צד
אנשים שנופלים.
הוא חכם, חמקמק
כשהשכל עייף
אז בחיוך ממותק
מזנק וטורף.
הוא תוקף כל חולשה
ומפיל ברשתו
גם תקווה קלושה
הוא לוקח אתו.
הוא מלא בעוצמה
יודע על מה לדרוך
אם תתנגד- מה
יפתה אז ברוך.
ככליל השלמות
הוא לובש צורה
הוא גורם לעונש, למות
זה היצר הרע. |
|
|
מתוך קריאה
עמוקה ודייקנית
של הסלוגנים
בבמה, הגעתי
למסקנה שעד היום
לא פירסמתי משהו
שהיה גם מנוסח
יפה וגם התוכן
שלו היה עמוק
ופילוסופי, אז
בגילוי מרשים
אני מביאה
בפניכם את משפט
החכמה שצץ לי
בראשי לפני זמן
מה ומלווה אותי
עד היום,
והחלטתי לחלוק
אותו עמכם: "טוב
למות בעד
בימתנו"....
טושטוש לפחות
מנסה... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.