|
יש לי רגשות
גם בשעות קשות
אני מאוד איעלב
אם תטען שאין לי לב
גם לי עצוב
גם לי רע
גם לא טוב
ולפעמים די נורא
אפילו לי מותר לפעמים
להתחשב רק בי ולא באחרים
אני רוצה להגיד פה לכולם
שיקשיבו לי כי אני מרגישה גם
גם לי כואב
בפנים בלב
גם לי נמאס
ולפעמים די נאחס
לי לא ממש נחמד
כי לי כאן אין אף אחד
לא חבר
לא ידיד
לא רע
לא כלום
אתה לא יודע אבל הכאב הוא עצום
ומה שאצלי הכי לא נחמד
הוא שבכל מקום אני תמיד לבד. |
|
|
תגיד, מאשר
נחמד, לא נמאס
לך לעיין, לשפצר
ולמחזר? לא קורה
לפעמים, שאתה רק
מעיין, רק
משפצר, או רק
משליך לפח בלי
למחזר?
מרגלית שמתעלמת
מבקשתו של זה
שמאשר את
הסלוגנים באיזה
סלוגן שיקראו לו
זה שמאשר את
הסלוגנים ולא
סתם המאשר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.