|
החיים הם כמו ריצה
אתם יודעים מה המטרה - להגיע כבר לסוף
אתם יודעים שזה ייקח ממכם הרבה אנרגיה
אבל אתם יכולים לבחור בשתי דרכים
האחת ! להמשיך ולרוץ כדי שבבוא הזמן תדעו שגמרתם את המסלול
ועכשיו החיים טובים יותר
או השניה ! להודות שאין לכם כוח כבר , ואתם מותשים מדי כדי לא
להפסיק.
הבעיה היא שלפעמים
לאנשים מסוימים
הסוף הוא יותר רחוק ממה שהם חשבו כשהם התחילו את הריצה
והם פתאום צריכים ללקט יותר אנרגיה רק כדי להמשיך
להמשיך את המסלול המקורי ובנוסף לו את המרחק החדש שהם גילו שיש
להם לעבור דרכו. |
|
|
צבא זה דבר
מיותר!, באמת,
בשביל מה?
פשוט נגיד
לערבים שאנחנו
ניצוליי שואה
וזה יעבוד!
במקום גדר טובה,
נבנה מסכיי
קולנוע ענקיים,
כמו בדרייב-אין,
ונקרין עליהם כל
היום עמוד האש,
שואה של קלוד
לנצמן, אם הם
יעשו בעיות נביא
להם ספישל
שינדלר, כולל
ראיון עם
אישתו!
סרן בנימין
גלעד, מנסה
טקטיקה אחרת! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.