|
הוא היה עדין כמו ציפור
ונראה לפעמים קצת שיכור
- מאהבה.
לא רציתי לפגוע
לומר את מה שלא רצה לשמוע,
- אכזבה.
לא רציתי להרוס או לשבור
לא רציתי להתחפר או לחפור
- בלב.
כל כך קשה שזה קרה
ועצוב מאוד וגם נורא, נורא -
- כואב
(והמבין יבין) |
|
|
פוסטמודרניזם?
פשוט מושג
טרנסצנדנטלי.
אני אומרת
להפסיק את
שיגולי הבינה
הקוהרנטיים
כאן.
יאללה, אני
מאחרת לויפאסאנה
של שיווה.
במחה דשה,
זבנית בפיצוציה
של שלי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.