|
כשאני מסתכלת בעינייך
אני רואה את עצמי
אך כשאתה מסתכל בעיניי
אתה נמצא גם בלבי
איני יודעת מדוע
דווקא בך התאהבתי
אולי זה בגלל
שבכלל לא חשבתי
כלום לא יצא מזה
זו רק אשליה
ידעתי מראש
אבל זה לא בשליטה
מנסה לשכוח
אבל הכוח נגמר
לא מוצאת לאן לברוח
מפחדת ממחר... |
|
|
חסרון מס' 3
בלהיות תיש: אתה
תיש.
אותו אחד מפאלו
אלטו שהביא
בהפוכה לנציג
אגודת "באנגלית
זה נשמע יותר
טוב", עושה זאת
שוב. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.