|
ובברוא אלוהים את האישה
אמר:
"לכי לביתך הזר
השקי עבדך יין מר
הרבי לשתוק ולשקוט
ואל תאמרי דבר,
והוא יהה לעפר
ובבוא המחר
שתחפצי לאהוב,
אל תזיקי בו קרוב
והיית לו לחידה
והיית לו לאתגר
שאינו יכל לפתור
בדמי יחסו הקר
והוא היה לעפר
למרגלותייך וביקש לאהוב,
ובי |
|
|
אני באמת לא
מבינה את זה.
יום אחד החליטו
שלגמור זה מילה
גסה .פעם לגמור
היה בדיוק כמו
"לסיים" רק פחות
אבשלום קור.
להגיד "לסיים"
זה כמו להגיד
"ידיד",
מילים שפעם רק
זקנים היו
אומרים, מילים
שהייתי כותבת
בעבודות
בהסטוריה כדי
להרשים את
המורה.
שתי מילים
שמחליפות מילים
לגטימיות ביותר
שעכשיו המשמעות
שלהם השתנתה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.