|
זה אתה ואני
שום דבר בנינו
כי זאת אני
ואתה לבד
זה אתה ואני
אין שום אהבה
אנחנו לחוד
גם בחשיכה
זה אתה ואני
הכל בנינו
נפרדים אנו
לעולמי עד
זה אתה ואני
חושך באמצע
כך זה אתה
ורק אז אני
[11.01.2007] |
|
|
איך עושה הפרה?
נוו... כולם
יודעים...
מווו.
אתם גם בטח
יודעים את אותו
הדבר על החתול
והכלב והעז
והתרנגול
נכון?
חשבתם פעם על
איך עושה
הקנגרו?
או הג'ירפה?!
אף אחד לא חושב
על זה.... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.