|
על רצח בעל חיים
בבית המטבחיים
לא מעמידים לדין.
פעם
על רצח יהודי
בתאי הגזים
לא העמידו לדין.
ואז הוא שאל
מתוך תא הזכוכית:
על מה אתם שופטים אותי?
זה היה מקובל.
ומחר אתה תשאל
מתוך תא הזכוכית:
על מה אתם שופטים אותי?
זה היה מקובל. |
|
|
בואו נשחק,
ב-יש לי
מכונית,
שנוסעת גם קדימה
גם אחורנית
אני אנהג ראשון
אחר כך נתחלף
ניסע, ניסע,
ניסע, ניסע
עד שנתעייף
מייפל בפלאש-בק
לילדות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.