|
אין לי כוח יותר לרגשות שכאלו
שמסחררים את ראשי ושוברים לאט את חומותיי
אשר שקדתי זמן רב על בנייתן.
אני שותקת כי ככה אני
ואתה יודע שלא אני ולא אתה
נלך ראשונים אל תוך האש
ונודה באמת
אין לי את הכוח למשחקים הללו
אך אני משחקת בכל מקרה
גם אם הסוף ידוע לי מראש,
גם אם אני מכשילה את עצמי בדרך
בכוונה
אני באמת דרמטית.
אני נוטה ליצור לעצמי חיים טובים יותר
אבל רק בדימיון הפרוע שיש לי,
ואין לך מושג עד כמה
הוא פרוע
ואין לך מושג עד כמה
היית רוצה שתקח בו חלק
פעיל |
|
|
הגעתי למסקנה
שהסלוגנים
הישנים שלי הרבה
יותר מצחיקים
מהחדשים ומה
שחשוב זה האיכות
ולא הכמות. אז
מעכשיו אני
אפסיק לפרסם
סלוגנים, אלא אם
כן הם יהיו ממש
ממש מצחיקים.
שיט, נשברתי.
שטותניקית,
מהאגודה למכורים
אנונימים לכתיבת
סלוגנים, גם אם
הם לא מצחיקים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.