|
בטן
אני אומרת לה תתאפקי
ואם זה לא מספיק
אני משקה אותה ישר מן הברזים
עד שהיא רק ככה
מגרגרת כל הזמן
ולא עושה לי חוץ מזה עוד
עניינים
אז אני יודעת רק עוד כמה מאמצים והיא
נרגעת
אני אומרת לה תתאפקי
ואם היא עקשנית
אני
קמה ופותחת תמקרר כדי
שהיא תחשוב
שמצאתי משהו בפנים
אז אני יודעת רק עוד כמה מאמצים והיא
נרגעת
אני אומרת לה תתאפקי
ואם היא נודניקית
אני מספרת לה מעשיות על ממתקים
מדמיוני
אני אומרת לה אבל לפעמים
גם אני כבר חלשה ורעבה מידיי
מלהמציא שקרים |
|
|
פרופ' ירמיהו בן
יהודה היקר,
הייתי מעוניינת
להוסיף ולציין,
מאחר שאני אשת
עקרונות (כן,
אשת), נראה אותך
עושה את כל הדרך
מהקוטב הדרומי
והגשם היורד
לרוחב שלך עד
לכאן, כדי לבדוק
לי את
המכנסיים.
אם הגשם יורד
לרוחב, זה אומר
שאתה נרטב רק
בצד אחד?
פינקי(ת) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.