|
בסוף שכולם הולכים
את נשארת לבד על המיטה
גוף שרוע שער פרוע
וחצי שגריה דלוקה
לא עשית אבל השגת
עוד רגע אחד
שהיית קוראת לו הצלחה
יש שמש זורחת בחוץ
אבל את בתוך החדר
ציפורים שרות בגינה
אבל אתשומעת רק את השתיקה
תקפצי תצרחי תשמחי תשתקי תחיי
ושוב מגע של גוף בתוך גוף
זה לא אותו הדבר
כשזה נכנס אולי זה פוגע
הכל בשביל מה שאת רוצה
גם אם זה כרוך בשתיקה
האמת נמצאת רק כשאת עוצמת עיניים
כהן נפקחות מתפרקות האשליות
יש שמש.... |
|
|
הסטלנות היא
כרסום יסוד
הדמוקרטיה!
אבל שיפור יכולת
המחשבה!
מה עדיף?
מחשבה או
דמוקרטיה?
אני אומר ראש!
ועכשיו!
סטלן בטלן,
מדרדר נוער
לאלימות, גראס
ומין... טוב לא
למין, אבל גם לא
לדמוקרטיה! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.