|
הדבר הכי קשה הוא לא לחשוב על כלום!
כל כמה שתנסה לרוקן את מוחך ממחשבות בכל זאת הן יצופו מהתת
מודע שלך. אי אפשר לשלוט בהם.
אתה תנסה לא לחשוב בכלל על שום דבר ואתה תתפוס את עצמך במחשבה
שאתה חושב על זה שאתה מנסה לא לחשוב.
אז בעצם , כל פעם שאתה מנסה לא לחשוב על כלום אתה חושב על כלום
. כלום זה גם משהו. אפילו בזמן שינה המוח חושב כי החלומות שלנו
זה מחשבות שעולות מהתת מודע.
אי אפשר לנתק את המוח ממחשבות לגמרי באותה מידה כמו שאי אפשר
לנתק מחשב מבלי להוציאו מהשקע .
ואם לתרגם את זה לשפה שלנו - רק בן אדם מת לא חושב על כלום.
אז אפילו אל תנסו , חבל על המאמץ. |
|
|
יש כאלה, שבאמת
לא יודעים
דברים, כמו...
"כמה סלוגנים
אפשר לשלוח?"
והם שולחים
ת'שאלה בתור
סלוגנים ויוצאים
כלי-עולם בעלי
חוש הומור
מפותח.
-שפרירית, פלא
העולם השמיני
בניתוח
פסיכולוגי של
מצבם
הבלתי-נמנע-ומוסבר
של כותבי
הסלוגנים
המופלאים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.