|
אז ניסיתי להתאבד
חשבתי, מה כבר יש לי לאבד?
כבר אין לי אותך לידי
וזה מכאיב, כל כך מכאיב כשאתה איתי
אני לא רוצה כבר להקשיב
כי נמאס לי כבר לריב
אתה יודע זה פוגע
כאף אחד כבר לא שומע
כשהלכת גיליתי שכואב
כשאף אחד כבר לא אוהב
שחלומות זה מראה שבורה
שמדממת לעט לעט על הרצפה
אז שמתי פלסטר לכסות את הפצע
וחשבתי שככה אף אחד לא יראה
ולא הבנתי לרגע
שעם פלסטר הפצע הזה לעולם לא יתרפא
אז התאבדתי.
זה נגמר.
כלום ממני לא נשאר.
רק משב רוח קל
המבסר שהגשם שהיה כאן .. עבר |
|
|
תגידו, האיש
האדום הזה
מלמעלה לא מזכיר
לכם את ההוא
מ"החומה"?
נראה לי
פינק-פלויד
העתיקו ממכם!!
אחת מוכיחה
שמוצאה של האישה
מן הבלונד.
תגובת מערכת: גם
הם וגם אנחנו
העתקנו מציור של
אדוורד מונק
שנקרא
'הזעקה'.
זה שמאשר את
הסלוגנים שובפעם
נעלב מהבורות של
חלק מכותביהם
והורס להם את
הפנצ'ליין |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.