|
ללכת
ולא לחזור
ללכת
כדי לא לפגוע
ללכת
בשביל שלאחרים יהיה טוב
ללכת
בשביל למות
כי זה הפתרון עכשיו
לא משנה מה אחרים יגידו
לא משנה מה אחרים יעשו
אני אשמה בכול
אני צריכה לשלם על זה
לא משנה מה אחרים יגידו
לא משנה מה אחרים יעשו
אלו רק רגשות
לא מעשים |
|
|
אם רק הייתי
כותב יצירות
במקום סלוגנים
חיי היו נראים
הרבה הרבה
יותר...
אולי לא כל כך
הרבה יותר...
בעצם תשכחו
מזה!
אני?! בלי
סלוגנים?!
זה כמו צמח בלי
חמצן!?
חזי מ-144 מכור
לסלוגנים
בינוניים
ולמטאפורות
מטופשות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.