|
איזו חוצפה יש לך
לחזור לחיי כך פתאום
זמן כה רב
אחריי שגירשתיך.
הרבה מאוד השתנה
בזמן הזה שעבר
ממי שהייתי קודם
לא נותר דבר.
סילקתי מתוכי רגשות
רבים כל כך
וגירשתי אנשים
גם קיוויתי שאשכח.
כל פרידה וכל התרחקות
עלתה לי בכאב רב
ברגשות אשמה
או אכזבה נוראה.
איזו חוצפה מצידך
לחזור דווקא עכשיו
כשלא נותר בי עוד כוח
לשוב, ולסלק אותך. |
|
|
אם אתם רואים
את הסלוגן הזה
סימן שאף אחד לא
מסנן את
הסלוגנים.
אם אתם לא רואים
אותו, סימן
שצריך לקנות
משקפיים.
הערת מערכת:
למצוא בהם
סימנים זו לא
מלאכה קלה. תראו
למשל איך הדת
הממוסדת פספסה
כל כך. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.