|
אור בקצה האהבה
חושך בקצה התקווה
שקט בהדי הצעקה
מנגינה..שנשארת יתומה
דרך בלי מוצא
כמו כיוון בלי נסיעה
ערך ללא הגדרה כמו..
אוויר בלי נשימה
קצה קרחון של זעם
כמו שלווה קרה ניצחת
דמעה אחת רוגעת
ואינספור
צלילים של נחמה... |
|
|
תשמעו ממש אין
לי רעיון
לסלוגן, אבל
תבואו מחר
ויהיה. אפילו
שניים במחיר של
אחד. אני נשבע.
מילת כבוד שלי.
אבל רק מחר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.