[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








כשהיא הסתכלה עליי הרגשתי פרפור בבטן. מין פרפור כזה, שאתה
יודע שהוא נגרם על ידי מישהי שאתה תתאהב בה.
האמת היא, שפגשתי אותה בדרך לשומקום, במפגש של 'הלוי'
ו'העלייה הראשונה', בדרך לשדות שלי. הם לא היו באמת שלי,
אבל כשהייתי שם, כל העולם נראה שלי.
ביום הזה השמש שיחקה מחבואים ותופסת עם ענני הקטיפה שתלויים
מעל והרוח טפחה בדקירות. יום מושלם לפרדסים.
לקנות במכולת הכי קרובה בקבוק בירה שאני אף פעם לא אשתה עד
הסוף, שקית בוטנים וללכת אל לב השדות.
כשעצי ברוש מקיפים כל ריבוע של שדה שחציו נטוע בעצי קלמנטינות
וחציו השני בערמות של דשא קריר ונעים, אין מקום טוב יותר
לכתוב בו.
בעיקר, אין מקום טוב כמו זה לבכות בו.
באותו יום הרגשתי כמו ענן, מרחף בקלילות מעל הרחובות, מתחבא
מאנשים, בדרך לשדה שלי, למקום הפרטי שלי.
פתאום, כמו השמש החמה, יצאה מאחורי מחבואה נערת הבלונד. האמת
היא, שאת הכינוי הזה המצאתי רק שנים אחרי המקרה הזה, אבל
לתיאור ראשוני שלה היא תמיד תהיה נערת הבלונד. לא בלונד זול
כזה, כמו שבטלוויזיה, אלא נערת בלונד תמימה שכזאת, עם מצלמה
שקשורה אל סרט שתלוי על צווארה העשוי שלג.
איכשהו היא פנתה אליי, אחרת אפילו לא הייתי מנסה לדבר איתה,
רק הייתי ממשיך לרחף, מעט יותר בכבדות. שעה אחר כך, בשדה
הייתי חושב עליה, בונה לנו חיים שלמים ומלא תיאוריות. כמובן,
תמיד היו שתי תיאוריות עיקריות, אחת שבהן נחיה באושר ועושר
והשנייה שבשלב כלשהו היא תפקח את עיניה ותעזוב.
אבל היא פנתה אליי, בחיוך מקסים, כזה מתוק, שגם טונות של
שוקולד לא יוכלו להשתוות אליו. אני לא מכיר מישהו שהיה יכול
לסרב להצעת הצילום שלה.
תוך כדי הצילום ושינוי הפוזות שלי, ראיתי לפרקים חלקים מפניה,
מאחורי עדשה גדולה וחדשה.
היא הביאה לי פתק עם מספר שרשום בכתב יד קטנטן. באותו יום
מוקף ירוק לא בניתי שתי תיאוריות, אלא רק תיאוריה אחת - אנחנו
מתאהבים.
וזה באמת קרה. באותה תקופה התחלתי להאמין בגורל. איך מצאתי
אותה, איך היא התאהבה בי, איך אני מאושר,
איך אנחנו מאושרים. הכול נראה כל כך תמים וכאילו יימשך לנצח.
אחרי שלוש שנים שבהן לא ביקרתי בשדות, כי לא היה לי על מה
לבכות, החלטתי לבקר אותם שוב.
כמו חבר ותיק שהיה איתך בזמנים הרעים וכעת אתה רוצה להראות לו
איך יצאת מאושר בסוף.
הפעם כשירדתי בשביל החול התלול, חולף על פני כמה עצים, לא
הייתי לבד.
היא אהבה את השדות. לא הופתעתי, הרי שנינו אוהבים אותם דברים.
היא החליטה שהיא חייבת לצלם שם.
אז היא לקחה את המצלמה ובמשך שעה בזבזה סרט צילום שלם על
תמונות של הפרדס, של הפרדס שלי.
אחרי כל התמונות האלה, נשארה תמונה אחת, שבה היא אמרה שאני
אצלם אותה. אז צילמתי, אולי לא צלם טוב כמוה, אך תמונה שלה
תמיד תיראה טוב.
רק יומיים אחר כך הבנתי למה היא ביקשה שאצלם אותה.
יומיים אחר כך, אחרי שיחת טלפון חנוקה וקצרה ממנה, התמונה
הייתה המזכרת האחרונה ממנה. היא נעלמה. לא באמת נעלמה, אבל
בשבילי היא נעלמה.
זה נגמר, הכל היה רק כאילו.
בהתחלה לא בכיתי, היה לי קשה להבין מה זו התחושה הזו שעולה
ממעמקי נפשי, התחושה שקברתי, אכזבה.
ידעתי שרק במקום אחד אוכל לבכות, הלכתי לקנות מצלמה ורצתי אל
השדות.
שוב השביל התלול, שוב העצים, שוב מצלמה ורק אני מצלם. את
השדות שלי!
לפתע, כאילו משום מקום, בלב השדה שאהבתי לבכות בו, ראיתי זוג
חדש.
לרגע רציתי לצעוק עליהם. זה השדה שלי, מה אתם עושים פה?
תסתלקו, וברגע השני, הבנתי שאולי גם ההוא, זה שמחבק איזה
בלונדה בשדה שלי, חושב שזה המקום שלו והביא אותה לפה, כדי
לרצות חבר ותיק.
בעצם, זה כבר לא השדה שלי, זה מקום שבו שמחתי. בפרדס שלי, אני
רק בוכה.
ריחמתי עליו, והלכתי לחפש לי שדה אחר...







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
שלום, אני ילד
בן 130 ויש לי
שאלה. הכלב שלי
נמשך מינית לכלב
השני שלי. מה
לעשות?

שמואל
איציקוביץ' כותב
למדור "על בנים
ועל בנות".


תרומה לבמה




בבמה מאז 17/12/06 12:25
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
מורן דה לייט

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה