|
עוד שבוע נגמר
חושב איך לסגור הערב
השגרה היא כמו נהר
והמים ממשיכים לזרום ולזרום
יש הרבה דגים בים וגם בנהר
כולם שוחים עם הזרם
כולם נראים אותו הדבר
אומרים ששגרה זה רע
לדעתי זה לא נורא..
כל עוד השגרה שלי זו את..
החיוך שלך כבש אותי בשניה הראשונה
הקלות שלא נתת לי הגבירה את ההבנה
שאת מיוחדת...
גם שהכל נראה אבוד
כמעט כמו הפסד של מלחמה
אגייס בשארית כוחותיי את המזל והאהבה
שיאירו לי את הדרך... אלייך |
|
|
שלום :)
שלום :)
הלו?
יש שם מישהו?
קוקו?
את לא מתכוונת
לענות?
הלו!
זה לא מנומס!
טוב אני זז...
הלו
הזדמנות
אחרונה!
בונא זו ממש
חוצפה הסלוגן
הזה, פיקציה אחת
גדולה, לדעתי
אין שם אף אחד,
סתם עבדתם עלי!
יוסי עמוס חזה
לא ממש מבין איך
הסלוגן עובד. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.