|
תכול עיניים בי הביט
נשק לי על היד
לחש לי, הראית?!
והביט מצד לצד
עטף אותי הקסם בעיניו
ופניי עטו בסומק
לחש לי בשנית, בואי עכשיו,
נביט יחדיו אל האופק"
ביקשתי עוד רגע קט
ליהנות מזה היום
ולבי נסדק מעט
רק שתהיה זו מציאות ולא חלום
מגע ידיו לאור ירח
עוטף את גופי בתשוקה
הייתכן כי באהבה הכל פורח?!
שררה שתיקה עמוקה
עלה הבוקר והאיר את היום
ותכול העיניים מחק צעדיו
אתה כאן או חלמתי חלום ?!
שואלת וחושבת עליו... |
|
|
כשהייתי קטן אז
הייתי קטן
כגרגר של פלפל
בנקניק מעושן
לבשתי חיתול
ושתיתי חלב,
מבקבוק או משד-
לא זכור לי
עכשיו
הייתי קירח כמו
בן גוריון
בכיתי בלילה
מתוך עקרון
אהבתי לזלול
מזון תינוקות
לא נהגתי לחשוב
מחשבות עמוקות
לא תהיתי רבות
על מהות היקום
העולם אז נראה
לי גדול ועצום
היום, כמובן, כל
זה לא רלוונטי
כי אמש יומולדת
ארבע חגגתי!
חרגול בשיר
מוקדם |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.