|
רואה את השמש
רואה את השמש
קריצה קטנה וחסרת חשיבות
הצרחות של אמש
המילים של אמש
מנפצים לשמש את עולם הילדות
ומה אני מבקש לי מה?
שקט על פני האדמה
רואה אותך מחייכת ממול
רואה מול המראה אותי מסטול
קריצה קטנה וחסרת חשיבות ואני מתפרק מפנים
ועם כל הצרחות אני עלול
להשאר בעצמי כבול
מנפצים לשמש את עולם הילדות ואני מתפרק מבפנים
ומה אני מבקש לי מה?
שקט על פני האדמה |
|
|
תעמיסו רובים
ותביאו חברים
זה כיף להפסיד
ולהעמיד פנים
היא יותר מדי
משועממת
ובוטחת בעצמה
הו לא אני יודע
מילה גסה
-קובי קוביין
ולהקת "שלווה" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.