|
הדשא בירך אותי לשלום
ובכל קו ובכל נקודה מצאתי סימן
היית פה
פעם, אולי?
אולי?
צלילים ותחושת אר ג מן
העולם לא ייגמר אם לא יכבו את השמש
ואם לא אנחנו - מי יחזיר אור לכוכבים?
בין צפורניים תועות לחילופי מבטים
קירות נושרים, בניינים מתמוטטים
מ ת ח .
פיקציה, טשטוש, אמביציה
אני נאחזת באדמה, אני עומדת ליפול
התחלה, נקודת שיא, משבר, אקספוזיציה -
בוא לפה
נאחה את הכל. |
|
|
זה הכל באשמתכם
יא חארות,
ראיתם את השם
שלי והייתם
חייבים להתחכם,
אני מכיר חארות
כמוכם, רואים שם
מגניב בסלוגן,
חייבים להעתיק,
או לענות, או
ליצור דיון
ציבורי,
קאקות! זה מה
שאתם, שלא לדבר
על זה שאת רוב
הרעיונות שלי
אתם גונבים...
אבל זה בסדר אני
מבליג,
וכל פעם שמישהו
מציק לי אני
עובר לדמות חדשה
בסלוגן!
ככה לעולם לא
תמצאו אותי...
ףץךן, בסלוגן
מתחכם בעזרת
השם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.