|
תגיד לי איך
נברח
מכאן
תגיד לי איך
נמות הכי מהר
הכי פחות כואב
תגיד לי מי
תאהב אותך
יותר ממני
תגיד לי מי
תאהב אותך
כמוני
תגיד לי
תגיד לי
עכשיו
תגיד לי
תגיד לי
עכשיו
תגיד לי
תגיד לי
תגיד לי איך
לבכות
תגיד לי איך
לנשום
תגיד לי איך
לחיות
תגיד לי איך
לחלום
תגיד לי
תגיד לי
עכשיו
תגיד לי
עכשיו |
|
|
עוד לא כתבתי
סלוגן עוד לא
שלחתי שיר, עוד
לא ראיתי מי זה
האדיוט שאני לא
מכיר!
אה אהה עוד לא
קילקלתי די
הבועז והחברה
יורדים פה לחיי
אה אהה,
נראה לי שאני
מוקף,
אני מתנתק מייד
וממציא לי שם
חדש!
לו יהי, בשיר
לאדיוט
מהטכניון,
מוגש כמחווה של
רצון רע, ודוגמא
לאיך מבצעים
מחאה אמיתית
בבמה!
זה פשוט יותר
מתוחכם יותר
ועושה פחות רעש! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.