|
איך אני רוצה
שישב כאן מישהו איתי
שישחק בידי ויגע בלבי
איך אני רוצה
שיביט בעיני ויחוש אהבה
שילחש באזני מילים מתוקות
יבקש חיבוקים ויגניב נשיקות
איך אני רוצה
ואין את זה לי
והלב מכוסה במין שרף גועלי
איך אני רוצה
שיהיה כאן מישהו איתי
שמבטו האוהב
ישרוף את הבדידות מלבי |
|
|
אם רבין קיבל
כיכר מה עם לאה?
למה היא לא
קיבלה שום רחוב,
סימטה, שכונה,
משהו...
הכל גזענות, אני
בעד לקרוא לבנק
הזרע על שם לאה
רבין, בכל חדר
בקיר המזרחי
תיהיה תמונה של
לאה, ככה זה גם
יגביר את הילודה
ו... בעצם לא
משנה.
עמוס מהמוסד חשב
שהוא מאוהב בלאה
רבין אבל בסוף
הסתבר לו שזו
לאה לופטין אבל
גם לופטין זה
מספיק מבאס
ומוציא אותו לא
פחות דביל (אולי
יותר, היא עוד
בחיים) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.