(מצב כתיבת השיר, והשיר עצמו)
"...תיעוד שיעור ספרות: ע"פ מאור י-9
חזרתי משעור ספורט, אני מת, אני עייף, יש לי שעור ספרות, יש לי
שעה בבית, יש לי אחר כך יש חוג אתלטיקה של שעתים שלוש עם לא
יותר!!!!
מטרות לפי סדר חשיבות, המופיעות בסדר כרונולוגי יורד
1) שינה!
2) הביתה!
3)צלצול!
4)לסיים את הסיפור המעיק בספרות הוא מתחיל להסריח בקלסר!
מהלכי השיעור: השתתפתי הרבה לשם שינוי, כנראה בגלל חילוף
מקומות.
הגיע לידי דף לבן מדי....עם שורות.....שלא היה כתוב בהן כלום.
לא התאפקתי יותר והוצאתי את נפשי...":
מנוחה בשבילי היא 50% שינה
מנוחה בשבילי היא משהו אחר
בגלל זה אני לא מסתפק בלישון
ואני רוב היום ער
מנוחה בשבילי היא לשבת
לנקות את הראש בצורה ממוחשבת
להתחבר לאחר הריבועים
לשכוח מבעיות החיים
להכניס מוסיקה רגועה כדי ליצור ריגושים
מוסיקה עצבנית לעצבים וכעסים
ואז קצת חושך למוח
מן אפס שימוש בכח
אני לא צריך לשכב לישון
רק להרחיב קצת את האישון
לטעון את הנפש באנרגיות
כדי להתמודד עם עוד לחצים
לפתח חיסון לאלרגיות-
לויכוחים שאת הראש מפוצצים
להירגע..........
להירגע..........
להירגע..........
לחפש אנשים וליצור קשרי מגע...
לסגור את התיק ולשכוח מהעבודה...
להירגע....
להירגע.......
להירגע................. |
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.