|
אם אבדה זקפתי אל תדאגי יפתי...
זה רק לכמה רגעים..
אם שפופה קומתי אל תדאגי יונתי
הכל עד להיותי...
להיות מי שאני ולאהוב את מה שבך
להיות מי שאני ולשנוא את מי שאת
כמעט והלכת...הלכת ולא לקחת אותי איתך
ואני כאן בוהה ומרותק מקסמייך
רואה ומשותק איך כבו עינייך ואורו עיניי לחלוף ימייך היפים
לתיאטרון להטוטים למקל הקסמים לצרחות של השדים |
|
|
לשניה חשבתי,
וואלה! לא אשרו
לי ת'סלוגן. אבל
אז חיכיתי עוד
יום וגיליתי
שבעצם כן אשרו
ת'סלוגן, רק
באיחור. זה למה
פעם הבאה אני
שולח רק
ב-FEDEX
-אחד מפאלו אלטו
שקיבל ספונסרשיפ
מ FEDEX |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.