|
שלום לג'ינס
ידידי הטוב
אקווה שנשוב
ונתראה בקרוב
אבל כשהבטן גדלה
מטפסת ועולה
עלינו להבין
שיש כאן בעיה.
אחרי הלידה
כשאחזור לגיזרה
ארוץ לארון
בפרץ שיגעון
ובלי להתלבט
אלבש את הג'ינס
מסוף י"ב.
אם לא יעלה
או שיילחץ
לא אתייאש
ואעבור לPlan B -
אני אכנס לג'ינס
של בעלי.
(שבוע 19)
|
|
|
שלי מצחקקת בלי
שליטה כשאני
מלטף לה את פי
הטבעת, אז אתמול
הכנסתי לה יד
באמצע קניון
עזריאלי.
החבר של שלי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.