|
אתה תמיד הולך
כאילו לא היית מעולם
כמו האור
מפתה
ונעלם
אתה זוכר שהבטחת
כשעוד נולדתי
זה רק עוד הבטחה שלך
תבין
ואתה אומר תמיד
אני משתוללת שוב ושוב נפגעת
אם היית יודע
כל כך בא לי לצעוק עכשיו
לצעוק שאני משתגעת
אז לפחות פעם 1 תשקר
תגיד לי שאתה עייף
ושזה הולך להיגמר
לפחות הפעם לזמן קצר
אולי קצר קצת יותר
עד שאני יתאושש מהחלום הזה
שמכרת לי
כשהייתי עוד שתוייה
בעירפול חושים שלי אני שמעתי
אמרת, ששיכרון זה דבר חולף |
|
|
אתם מכירים את
זה שלפעמים,
בשעות הקטנות של
הלילה, אתם
בוהים באוויר
(או בדף האחורי)
ופתאום יוצאת
לכם איזה מחשבה
ממש מקורית כזאת
שעוד לא היתה אף
פעם בסלוגן
ומגיע לה פרס
פוליצר לפחות?
אתם מכירים את
זה שאח"כ אתם
לוחצים בהתרגשות
"שלח לחמך",
מחכים שעה,
מחכים שעתיים,
מחכים שנתיים
והסלוגן לא
פורסם?
איזה דיכאון זה,
אה?
פרציפלוכה מחפשת
משמעות. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.