|
הבנתי.
יש את החצי הזה - הטועה
האישה הזאת שבוכה כל הזמן
שפוגעת
ששורפת
שמלכלכת את הקירות בדמה
בדמעותיה
- הבנתי.
ויש את החצי
השלם
ההוא שמצליח
בניחושיו
שנוגע ומחבק
והעולם מחבק חזרה
ויש אותי
הישות
זו שמהצד
מתבוננת
בקלחת
על שניהם
שחגים לי בלב
צווחים ומלטפים
צורחים
ורוקדים
הבנתי.
אני הולכת ללכלך עוד קיר. |
|
|
המשפט "למצוץ
סוכריה" לא אמור
להיות מחרמן...
נכון?
אני, מנסה לשכוח
שאפילו אפרסקים
עושים אותי
שמחה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.