|
כשמרגיש לי עצוב וקר
אתה מנסה בתוכי לחפור
להבין מה אותי שבר
ולשפוך על זה קצת אור
כשמרגיש לי שאין אף אחד
אתה מנסה בתוכי לחפור
בעדינות המוזהבת שלך
אתה שופך עליי קצת אור
ואני מנסה רק לברר
איך לך אני ספר פתוח
ואתה קורא אותי מהר
הדפים מתעופפים ברוח
ובין כל השורות, המילים
מסתתרת נפש פגיעה
אתה יודע לומר לי דברים
שיקימו אותי לתחייה
כשמרגיש לי שיש מועקה
אתה מנסה בתוכי לחפור
לתת חיבוק ונשיקה
ולשפוך על זה קצת אור
כשמרגיש לי אפלולי וקודר
אתה מנסה בתוכי לחפור
להאמין שהכל יסתדר
ולשפוך על מה שלא קצת אור
ואני מנסה רק לברר
איך לך אני ספר פתוח
ואתה קורא אותי מהר
הדפים מתעופפים ברוח
ובין כל השורות, המילים
מסתתרת נפש פגיעה
אתה יודע לומר לי דברים
שיקימו אותי לתחייה
לטפטף עליי אור קטן כעששית
ולהאיר את חיי מבראשית
אומרים שכל אחד הוא אור קטן
אבל אתה לבדך, אתה אור איתן
ושוב מנסה בתוכי לחפור
ושוב לשפוך עליי קצת אור. |
|
|
איפה כל צעירי
תל אביב?
לא טל מוסרי
ודנה דבורין
וכאלה, שברור
לכולם מה יצא
מהם, אלא טל
זייברט, יריב
יפת, תומר
גוטליב, שיר
גוטליב, נועה
כהן, איפה אתם
כולכם?
כל היודע דבר על
מקום המצאם
מתבקש לכתוב
סלוגן על כך,
בצירוף המילים
"צעירי תל
אביב", ואני כבר
אראה.
תודה.
הנה, שימוש
נורמלי לקובייה
הזאת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.